راهنمای اجرای تبلیغات موفق در توییتر

کمپین تبلیغاتی توییتر چیست؟

کمپین تبلیغاتی به فعالیت‌های تبلیغاتی گفته می‌شود که با هدف ارائه یک پیام تبلیغاتی به مخاطب تهیه و اجرا می‌شوند. قبل از اجرای هر کمپین تبلیغاتی، لازم است مخاطب، هدف، پیام و بودجه آن مشخص شود. هدف از اجرای کمپین تبلیغاتی ممکن است افزایش آگاهی مخاطب از برند، افزایش فروش، افزایش تعامل و... باشد.

توییتر به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و پرچالش، بستر مناسبی برای طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی شبکه اجتماعی است. این شبکه اجتماعی امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار حساب‌های کاربری تجاری قرار می‌دهد که با برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی درست و استراتژیک، می‌توان از آن در جهت دستیابی به اهداف تبلیغاتی به بهترین شکل استفاده کرد.

کمپین تبلیغاتی در توییتر


بیشتر بخوانید: تبلیغات موفق در اینستاگرام


چرا باید در توییتر تبلیغ کنیم؟

شاید در نگاه اول توییتر رسانه مناسبی برای هدف‌گذاری تبلیغاتی به نظر نیاید، اما بد نیست بدانید که توییتر طی سال‌های اخیر، نقش بسیار مهمی در رویدادهای اجتماعی ایفا کرده است. جامعه‌شناسان بر این باورند که این شبکه اجتماعی، نقش به‌سزایی در بروز انقلاب مصر داشته است!

برندهای ایرانی هم طی چند سال گذشته، به قدرت بی‌نظیر توییتر پی برده‌اند و با تبیین یک استراتژی منسجم، از این فضا جهت برندسازی استفاده کرده‌اند. از جمله موفق‌ترین حساب‌های کاربری تجاری در توییتر فارسی، می‌توان فیروز، فیلیمو و پگاه را نام برد!

همانطور که گفتیم، توییتر مزیت‌هایی نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی دارد که آن را به بهشت کسب‌وکارها تبدیل کرده است! در توییتر می‌توانید کلمات کلیدی یا اکانت‌های مشخصی را هدف‌گیری کنید. همچنین می‌توانید بالا بردن تعامل با مخاطب را به عنوان هدف کمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

در توییتر بابت هر کلیک هزینه کمی پرداخت می‌کنید و از همه بهتر، این پرداخت فقط در ازای بازدهی و تحقق هدف کمپین پرداخت می‌شود. مزیت دیگر توییتر این است که می‌توانید برای توییت تبلیغاتی خود دکمه نصب اپلیکیشن ایجاد کنید و هدف کمپین را افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن قرار دهید.

بهترین روش تبلیغ در توییتر چیست؟

هر شبکه اجتماعی شرایط خاص خود را دارد و در نتیجه برای اجرای کمپین تبلیغاتی در هر کدام از این رسانه‌ها، باید این شرایط را در نظر داشته باشید. از سوی دیگر برای حضور در هر شبکه اجتماعی، باید از ادبیات و پرسونای مخاطبان خود در آن شبکه آگاهی کامل داشته باشید.

اگرچه در توییتر برای رساندن پیام خود به مخاطب تنها 280 کاراکتر در اختیار دارید، اما همین ویژگی باعث شده است کاربران به سوی مینیمال‌نویسی روی بیاورند که اخیراً محبوبیت زیادی در جهان و ایران پیدا کرده است.

برای طراحی یک کمپین تبلیغاتی موفق در توییتر، علاوه بر این موارد، بودجه، پیام و هدف کمپین خود را هم در نظر بگیرید. بنابراین بهترین روش تبلیغات در توییتر برای هر کسب‌وکار ممکن است متفاوت باشد.

انواع تبلیغات در توییتر

همانطور که گفته شد، توییتر امکانات تبلیغاتی متنوعی برای حساب‌های کاربری تجاری طراحی کرده است که بسته به هدف کمپین تبلیغاتی، می‌توانید نوع تبلیغات خود را از بین آنها انتخاب کنید. در ادامه انواع تبلیغات توییتر و کاربرد آنها را شرح می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: استفاده از لینکدین در بازاریابی


اقدامات قبل از تبلیغات توییتری

تبلیغات Promoted Ads در توییتر

تبلیغات ارتقایافته یا promoted، در واقع همان توییت‌های عادی هستند که در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، به افراد بیشتری (غیر از دنبال‌کنندگان) نمایش داده می‌شوند. این نوع از تبلیغات باعث ایجاد تعامل بیشتر مخاطبان با کسب‌وکار شما می‌شوند. این توییت‌ها با یک برچسب تحت عنوان promoted از توییت‌های عادی تفکیک می‌شوند.

تبلیغات ارتقا یافته می‌توانند فقط شامل متن باشند یا همراه با عکس یا ویدئو منتشر شوند. همچنین کلیه عملیاتی که در مورد توییت‌های عادی قابل انجام است، برای این توییت ها هم فعال است؛ از جمله بازنشر، لایک، پاسخ دادن و....

آگهی تبلیغاتی ارتقایافته تنها در صورتی در فید کاربر نمایش داده می‌شود که رفتار او تاکنون، نشان دهد که آن توییت ممکن است برای او جالب باشد. اما توییتر از کجا این را می‌فهمد؟ الگوریتم‌های توییتر با سیگنال‌هایی که از کاربر دریافت می‌کنند، علاقه‌مندی‌های او را شناسایی می‌کنند و بر همین اساس، تصمیم می‌گیرند که کدام یک از تبلیغات ارتقایافته را در فید او نمایش دهد.

از سوی دیگر کاربری که از تبلیغات ارتقایافته برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کند، مخاطبان هدف را بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت و... انتخاب می‌کند. توییتر علاوه بر علاقه‌مندی‌های کاربران، این عوامل را هم در انتخاب کاربران هدف تبلیغات ارتقایافته، مدنظر قرار می‌دهد.


خدمات وب24: طراحی سایت وردپرس و کدنویسی اختصاصی


تبلیغات Follower Ads در توییتر

تبلیغات فالوور حساب‌های توییتری را به کاربران پیشنهاد می‌کند که در حال حاضر آن‌ها را دنبال نمی‌کنند، اما با توجه به علاقه‌مندی‌های آنها، ممکن است برایشان جالب باشد. توییتر در این نوع تبلیغات به معرفی طیف گسترده‌تری از حساب‌ها کمک می‌کنند که افراد ممکن است از آن لذت ببرند. پست‌هایی که از این طریق تبلیغ می‌شوند، با عنوان تبلیغ شده یا Ads برچسب گذاری می‌شوند تا از سایر پست ها متمایز شوند.

تبلیغات Follower Ads تعداد فالوورهای شما را افزایش می‌دهد، بنابراین زمانی که می‌خواهید مخاطبان درگیر پیام تبلیغاتی شما در توییتر و حتی خارج از توییتر شوند، این نوع از تبلیغات بهترین ابزار برای شما است. افرادی که شما را دنبال می‌کنند نه تنها توییت‌های شما را می‌بینند، بلکه احتمالاً از طرفداران برند شما نیز خواهند شد.

تبلیغات Twitter Amplify در توییتر

در Twitter Amplify تبلیغا شما به صورت یک تصویر کوچک در پایین و سمت راست ویدئوهای اکانت‌های پربازدید نمایش داده می‌شود. به این ترتیب طیف وسیعی از کاربران توییتر، آگهی تبلیغاتی شما را مشاهده می‌کنند. منتشرکنندگان توییت‌های ویدئویی، در 15 گروه موضوعی از جمله خودرو، کمدی، سرگرمی و فرهنگ پاپ، مالی و تجاری، ورزش، سبک زندگی، بازی و فناوری دسته‌بندی شده‌اند.

کاربر متقاضی تبلیغات Amplify می‌تواند یکی از این دسته‌ها را برای نمایش کمپین تبلیغاتی خود انتخاب کند. از آنجا که تاثیرگذاری تبلیغات ویدئویی نسبت به سایر انواع تبلیغات ثابت شده،Twitter Amplify گزینه بسیار خوبی برای جذب مخاطب در توییتر به شمار می‌رود.

تبلیغات Twitter Takeover در توییتر

تبلیغات Takeover در دو نوع Timeline و Trend انجام می‌شود که در ادامه شرح می‌دهیم. کاربران به توییتر می‌آیند تا بدانند چه اتفاقی دارد می‌افتد. در تبلیغات Takeover Timeline وقتی کاربران برای بار اول در روز صفحه توییتر را باز می‌کنند، تبلیغ شما را می بینند.


بیشتر بخوانید: بهینه سازی شبکه های اجتماعی (SMO) چیست و چگونه انجام می شود؟


A/B تست برای تبلیغات در توییتر

تبلیغات Twitter Takeover برای 24 ساعت فعال می‌مانند و کاربران بر حسب منطقه یا مشخصاتی که شما انتخاب کرده‌اید، بین یک تا سه بار پیام تبلیغاتی شما را مشاهده می‌کنند. این نوع از تبلیغات برای مواقعی مناسب است که شما می‌خواهید در یک روز بازدید زیادی دریافت کنید، مثلاً برای معرفی یک رویداد در کسب‌وکارتان.

تبلیغات Timeline Takeover برای تبلیغ‌کنندگان نام تجاری که می‌خواهند به سرعت پیام‌های خود را از طریق یک داستان بصری (با استفاده از ویدیو) به تعداد زیادی از مخاطبان برسانند، گزینه بسیار خوبی است. این نوع از تبلیغات برای طیف وسیعی از اهداف تبلیغاتی از جمله معرفی محصول، انتشار فیلم، نمایش تلویزیونی، رویدادها و جلب حمایت‌های مالی و کنفرانس‌های فروش مناسب است و آگاهی از برند را هم تا دو برابر افزایش می‌دهد.

نوع دوم این تبلیغات Trend Takeover است. در این نوع از تبلیغات، شما در بالای صفحه اکسپلور مخاطبان هدف و در کنار سایر پست‌هایی که ترند شده اند، قرار می‌گیرید و برای 24 ساعت در این صفحه می مانید. این نوع از تبلیغات آگاهی مخاطبان از برند شما را تا سه برابر افزایش می‌دهد.

تبلیغات Twitter Live در توییتر

این نوع از تبلیغات توییتر، در واقع پخش یا اعلام رویدادهای کسب‌وکار شما به صورت زنده است. صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند بزرگ‌ترین رویدادهای خود را در جهان به صورت زنده پخش کنند و مخاطبان می‌توانند در لحظه به تماشای آن بنشینند.


معرفی خدمات وب 24: سئو و بهینه سازی سایت به صورت کاملا حرفه ای


اقدامات قبل از تبلیغات در توییتر

قبل از هرگونه تبلیغ در توییتر، لازم است تنظیمات اکانت خود را تغییر بدهید. برای این کار وارد حساب کاربری خود در توییتر بشوید و به آدرس ads.twitter.com بروید. سپس کشور را انتخاب کنید و منطقه زمانی را هم بر اساس کشور تغییر بدهید.

هدف خود را از تبلیغ در توییتر مشخص کنید

اگر می‌خواهید تبلیغات شما در توییتر به بهترین شکل انجام شود و بهترین نتیجه را از هزینه‌ای که صرف تبلیغات می‌کنید بگیرید، باید بدانید هدف شما از تبلیغ در این شبکه اجتماعی چیست. تعیین هدف به شما کمک می‌کند تا روش‌های جذب مخاطب را بهتر تشخیص بدهید. هدف شما از تبلیغ در توییتر ممکن است آگاه‌سازی یا جلب توجه مخاطب باشد.

بودجه کمپین تبلیغاتی توییتر خود را موثر استفاده کنید

توییتر تنها رسانه‌ای نیست که شما برای محقق کردن اهداف تبلیغاتی لازم است در آن حضور داشته باشید. پس بهتر است قبل از این که تمام بودجه خود را در این رسانه خرج کنید، بودجه‌بندی کنید. همچنین برای این که بهترین نوع تبلیغ در توییتر را انتخاب کنید و بیشترین بازخورد را از آن دریافت کنید، باید بدانید برای هر کمپین چقدر بودجه در اختیار دارید و کدام نوع از تبلیغات برای شما مناسب تر است.

پرسونا و مخاطب هدف خود را برای تبلیغات در توییتر شناسایی کنید

شناسایی مخاطب هدف در توییتر، به دلیل متن‌محور بودن این شبکه اجتماعی اهمیت زیادی دارد. قبل از هر چیز باید بدانید که هر شبکه اجتماعی ادبیات خاص خود را دارد و تبلیغی که برای اینستاگرام تهیه می‌کنید، ممکن است در توییتر بازدهی منفی داشه باشد. بنابراین اولین گام در شناسایی مخاطب، این است که بدانید در هر شبکه اجتماعی به چه زبانی باید صحبت کنید.

پس از شناسایی مخاطب که بر اساس ماموریت، اهداف و چشم‌انداز کسب‌وکار شما انجام می‌شود، لازم است پرسونای او را تعریف کنید. پرسونای مخاطب به یک شخصیت فرضی گفته می‌شود که از بررسی و تحلیل مخاطبان فعلی به دست می‌آید.

این پرسونا با تقریب خوبی قابل تعمیم به مخاطبان واقعی شما است. مثلاً بر حسب نوع کالا یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید، پرسونای مخاطب شما ممکن است جوان یا سالمند باشد، یا ممکن است طرفدار تکنولوژی‌های نوین یا روش‌های سنتی باشد. پرسونای مخاطب، زبان، مکان، جنسیت، سن و... را هم شامل می‌شود.

تبلیغات مرتبط با کسب‌و‌کار خود در توییتر داشته باشید

بعد از شناسایی پرسونای مخاطب، قدم بعدی این است که بدانید با چه پیام تبلیغاتی می‌توانید مخاطبان هدف را جذب کنید. پیام تبلیغاتی که به مخاطب ارائه می‌دهید، باید علاوه بر این که با کسب‌وکار شما مرتبط است، به شکل ظریف و رنادنه‌ای با اهداف تبلیغاتی شما همخوانی داشته باشد.

تبلیغات توییتری رقبای اصلی خود را زیر نظر داشته باشید

تحلیل کردن فعالیت‌های تبلیغاتی رقبا، باعث می‌شود الگوهای رفتاری آنها را بشناسید و بتوانید با پیش‌بینی حرکت بعدی، یک گام از آنها جلوتر باشید. پیش‌بینی رفتارهای تبلیغاتی رقبا، برای کسب‌وکار شما یک مزیت رقابتی به شمار می‌رود و به شما امکان می‌دهد تا با تغییر رفتار تبلیغاتی خود، از آنها پیشی بگیرید.

برای این کار لازم است ابتدا یک لیست از رقبای خود تهیه کنید. برای این کار می‌توانید از گوگل استفاده کنید و با جستجو به دنبال محصولات یا خدمات خود، رقبای خود را پیدا کنید. سپس آنها را در گروه‌هایی (بر اساس نوع محصولات یا خدمات، اندازه کسب‌وکار و...) دسته‌بندی کنید. حالا فعالیت‌های تبلیغاتی آنها را در توییتر رصد کنید و مزیت رقابتی آنها را در تبلیغات پیدا کنید. این همان پاشنه آشیلی است که برای جلو زدن از رقبای خود به آن نیاز دارید.


حدمات وب24: طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس


اصول کپشن‌نویسی فراموش نشود

هشتگ یکی از بهترین ابزارهایی است که باعث می‌شود کاربران بیشتری به سمت توییت و در نهایت پروفایل تجاری شما بیایند. البته اقبال کاربران در صورتی اتفاق می‌افتد که اصول هشتگ‌گذاری را بدانید، چون قرار دادن علامت هشتگ در کنار هر کلمه‌ای، از آن یک هشتگ اصولی و پربازده نمی‌سازد.

یکی از کارهایی که باعث می‌شود استفاده از هشتگ‌ها نتیجه عکس بدهند، این است که از هشتگ‌های ترند شده، در توییتی استفاده کنید که ارتباطی با موضوع آن ندارند. در این صورت کاربران از هشتگ وارد پروفایل شما می‌شوند و وقتی ارتباطی بین موضوع توییت و هشتگ پیدا نمی‌کنند، پروفایل شما را بدون هیچ تعامل ترک می‌کنند.

برای هشتگ گذاری فارسی، ابتدا علامت مربع # را تایپ کنید و سپس بدون فاصله، شروع به تایپ کردن کلمه موردنظر کنید. به جای هر علامت فاصله، از یک علامت آندرلاین _ استفاده کنید. برای هشتگ‌گذاری انگلیسی، نیازی به استفاده از علامت آندرلاین نیست و باید کلمات را به هم بچسبانید.

 A/Bتست در اجرای تبلیغات توییتری فراموش نشود

تست A/B یک استراتژی برای سنجش اثربخشی تبلیغات است. در این فرایند شما دو کمپین تبلیغاتی را در مقیاس محدود اجرا می‌کنید تا میزان اثربخشی آنها را مشاهده و مقایسه کنید و سپس برای اجرای این کمپین‌های تبلیغاتی در مقیاس انبوه تصمیم‌گیری کنید. اجرای تست A/B به شما کمک می‌کند تا بودجه تبلیغاتی را به صورت هدفمند صرف کنید و اگر یک کمپین تبلیغاتی اثربخشی خوبی ندارد، در مراحل اولیه و با صرف بودجه محدود از این موضوع مطلع شوید.

انواع تبلیغات در توییتر

اقدامات زمان اجرای تبلیغات در توییتر

قبل از این که اقدام به تبلیغ در توییتر کنید، باید از لحاظ زیرساختی آمادگی کافی را داشته باشید. این آمادگی هم پیج توییتر شما را شامل می‌شود و هم ابزارهای دیگر مانند سایت را. به عنوان مثال از تاریخ انتشار آخرین پیست شما در توییتر نباید زمان زیادی گذشته باشد.

همچنین باید پروفایل شما حرفه‌ای باشد تا در نظر مخاطب، حرفه‌ای و موجه جلوه کنید. از دیگر مواردی که قبل از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در توییتر باید به آن توجه کنید، این است که بازدید سایت شما نسبت به روزهای عادی افزایش محسوسی خواهد داشت. پس سرعت سایت باید در حد معقولی باشد و زیرساخت ها و منابع سایت هم باید تقویت شوند تا افزایش تعداد کاربران، عملکرد آن را مختل نکند. در این راستا می‌توانید مقاله کاهش زمان بارگذاری سایت را مطالعه نمایید.

در زمان اجرای تبلیغات در توییتر آماده باشید

برخی دیگر از اقدامات را باید درست در زمانی که کمپین تبلیغاتی شما در حال اجرا است، باید انجام دهید. در واقع پس از شروع تبلیغات کار شما تازه شروع می‌شود! لازم است بعد از این که کمپین تبلیغاتی شما آغاز شد، به صورت مستمر در توییتر آنلاین باشید و به سوالات مخاطبان که از طریق کامنت یا پیام مطرح می‌شوند، پاسخ بدهید. لازم است اطلاعات خود را در زمینه محصولات و خدمات به روز کنید تا هیچ سوالی را بی پاسخ بگذارید.

یکی دیگر از اقداماتی که حتماً باید انجام بدهید، ردگیری بازدهی تبلیغات از طریق گوگل آنالیتیکس است. برای این کار می‌توانید یک لینک UTM بسازید. باید بتوانید تخمین بزنید که تبلیغات توییتر تا چه حد بر تعامل مخاطبان تاثیر گذاشته، تا در تبلیغات آینده از اطلاعات به دست آمده استفاده کنید و بودجه تبلیغاتی خود را هدفمندتر هزینه کنید.

اقدامات بعد از اجرای تبلیغات در توییتر

اقدامات مرتبط با کمپین‌های تبلیغاتی، بعد از اجرای کمپین هم باید ادامه داشته باشد. در واقع اگر به این اقدامات بی‌توجهی کنید، تبلیغات شما سرگردان و بی‌هدف خواهد بود و حتی در صورتی که بازدهی مناسبتی نداشته باشد، شما متوجه اتلاف بودجه تبلیغاتی نمی‌شود. در ادامه این اقدامات ضروری را مرور می‌کنیم.

بررسی بودجه پس از کمپین تبلیغاتی توییتر

یکی از اقدامات حیاتی که پس از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی باید انجام شود، بررسی بودجه تبلیغاتی است. پس از اجرای یک کمپین تبلیغاتی در توییتر باید این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها پاسخ دهید: این کمپین تبلیغاتی توییتر اهداف کسب‌وکار را تا چه حد تامین کرده است؟ آیا با توجه به تمامی هزینه ها، تبلیغات انجام شده بازدهی لازم را داشته است؟ مشتریان جلب شده با این کمپین تبلیغات در طولانی مدت ماندگار خواهند بود؟

بررسی آمارها کمپین تبلیغاتی توییتری در بازه‌های متفاوت

آمارهای کمپین تبلیغاتی را در بازه‌های زمانی متفاوت بررسی کنید و واکنش مخاطبان به آن را بررسی کنید. اطلاعاتی که از این بررسی‌ها به دست می‌آید، راهگشای شما در اجرای کمپین‌های بعدی خواهد بود و در تعیین زمان اجرا، مخاطبان هدف و سایر عوامل موثر در تبلیغات به شما کمک خواهد کرد.

یادگیری‌های خود را از اجرای کمپین‌های توییتری یادداشت کنید

هر اطلاعاتی که از بررسی کمپین‌های تبلیغاتی به دست می آورید، مکتوب و آرشیو کنید. کسب‌وکار شما در آینده نزدیک به این اطلاعات نیاز پیدا خواهد کرد! در اجرای کمپین‌های آتی می‌توانید با مراجعه به این اطلاعات، از بروز خطا در انتخاب نوع رسانه، نوع پیام تبلیغاتی، بودجه‌بندی و غیره جلوگیری کنید. بودجه خود را به صورت هدفمند مدیریت کنید.


بیشتر بخوانید: تبلیغات در یوتیوب ؛ چگونه در یوتیوب تبلیغ کنیم؟


بهترین کمپین‌های تبلیغاتی توییتر

در بخش آخر این مقاله، برخی از بهترین و پربازده‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی توییتر را معرفی می‌کنیم که ممکن است برای شما الهام بخش باشند:

کمپین تبلیغاتی نایکی Nike

کمپانی نایکی در سال 2017 یکی از بهترین کمپین‌های تبلیغاتی توییتر را اجرا کرد که با هشتگ #breaking2 ترند شد. در آن زمان نایکی سه دونده ماراتن را به چالش کشید تا مسافت 42 کیلومتر را با کفش نایکی، در 2 ساعت بدوند. یکی از این دوندگان مسافت موردنظر را در دو ساعت و 25 ثانیه طی کرد، با این حال نایکی به چالش خود وفادار ماند و زمان موردنظر را از آن دونده پذیرفت. این چالش در زمان خود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. پخش زنده این رویداد بیش از 13 میلیون بازدید داشت که در نوع خود بی‌سابقه بود.

کمپین تبلیغاتی داو Dove

در سال 2016 و در شب برپایی مراسم اهدای جوایز اسکار، برند بهداشتی داو یک کمپین تبلیغاتی با هشتگ #speakbeautiful به راه انداخت. موضوع این کمپین جلوگیری از قلدری در فضای مجازی بود و سعی داشت توجه کاربران را به استفاده از کلمات منفی در مورد مشخصات ظاهری بازیگران اسکار جلب کند. در مدت کوتاهی تعداد توییت‌های منفی از 5.3 میلیون به 3.4 میلیون کاهش یافت. این توییت به دلیل همزمانی با مراسم اهدای جوایز اسکار مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفت.


خدمات وب24: طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی


جمع‌بندی

ممکن است به نظر برسد که 280 کاراکتر برای اجرای تبلیغات توییتری کافی نیست! اما رویدادهای چند سال اخیر نشان داده که اگر اینطور فکر می‌کنید، قدرت توییتر را دست کم گرفته‌اید. توییتر در سال‌های اخیر نقش بسیار مهمی در رویدادهای بزرگ تبلیغاتی و حتی اجتماعی و سیاسی داشته است.

این رسانه اجتماعی ابزارهای گوناگونی را در اختیار اکانت‌های تجاری قرار داده که با استفاده از آنها می‌توانند گام موثری در تحقق اهداف خود بردارند. در این مقاله انواع تبلیغات توییتری و همچنین اقدامات قبل و بعد از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی توییتری را شرح دادیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

faq

 توییتر طی سال‌های اخیر، نقش بسیار مهمی در رویدادهای اجتماعی ایفا کرده است. جامعه‌شناسان بر این باورند که این شبکه اجتماعی، نقش به‌سزایی در تبلیغات دارند.

کمپین تبلیغاتی به فعالیت‌های تبلیغاتی گفته می‌شود که با هدف ارائه یک پیام تبلیغاتی به مخاطب تهیه و اجرا می‌شوند.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha