راهنمای اجرای تبلیغات موفق در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین کانال‌های برندینگ و فروش برای کسب‌وکارهای آنلاین است. مخاطبان هدف کسب‌وکارهای مختلف در این پلتفرم فعالیت دارند و احتمالا صفحات مرتبط با موضوع کسب و کار مورد نظر را هم دنبال می‌کنند. تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف مختلفی از جمله فروش، برندسازی، معرفی محصول و... کاربرد دارد. این مقاله از وب ۲۴ به آموزش تبلیغات در اینستاگرام و اصول آن اختصاص دارد. ما هرآنچه باید در این زمینه بدانید را ارائه خواهیم داد.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام یعنی محتوای تبلیغاتی تولید کنید و آن را از راه‌‌های مختلفی که وجود دارد، به مخاطبان هدف خود نشان دهید. اصول اولیه تبلیغات در اینستاگرام مشابه کمپین‌‌های تبلیغاتی دیگر است؛ یعنی شما ابتدا باید سایت یا پیج خود را برای راه‌اندازی کمپین آماده کنید، سپس مخاطبان هدف و پیج‌هایی که قصد دارید در آن‌ها تبلیغ کنید را بیابید و در نهایت برای مخاطبانی که با تبلیغات جذب شده‌اند برنامه‌ بچینید. در قسمت‌های بعدی هرکدام از این مراحل را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

اقدامات بعد از تبلیغات اینستاگرامی

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

آمار نشان می‌دهد اینستاگرام در ماه یک میلیارد کاربر فعال دارد و بعد از فیس‌بوک دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان است. در ایران استفاده از فیس‌بوک بخاطر تحریم و فیلترینگ چندان متداول نیست، اما اکثر مردم از اینستاگرام استفاده می‌کنند و به آن عادت کرده‌اند.
علت دیگر کاربرد تبلیغات اینستاگرامی تنوع موضوع در این پلتفرم است. تقریبا تمام کسب‌وکارها می‌توانند پیجی در حوزه کاری خودشان پیدا کنند که محتوا تولید می‌کند و فالوورهای زیادی دارد. این یعنی مخاطبان هدف کسب‌وکار در یک پیج جمع شده‌اند و اگر کمپین تبلیغاتی به درستی اجرا شود، جذب بالایی خواهد داشت.

بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های تبلیغات در خود پلتفرم (Instagram Ads) راه‌اندازی شوند یا اینکه به صورت مستقیم در پیج‌های دیگر منتشر شوند. از آنجایی که استفاده از قابلیت Instagram Ads در ایران محدود است، اکثر افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگر استفاده کنند.

به طور خلاصه هیچ روشی وجود ندارد که به عنوان بهترین تبلیغات در اینستاگرام شناخته شود و برای همه کسب و کارها کاربردی باشد. بهترین روش تبلیغات برای هر پیج متفاوت است و باید با توجه به پرسونای مخاطب، هدف از تبلیغات، موضوع کسب و کار و... انجام شود. به عنوان مثال یک برند تولیدکننده لوازم آرایش می‌تواند بازدهی خوبی از اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام به دست آورد، اما این روش برای تبلیغ یک پیج صنعتی مناسب نیست. در ادامه روش‌های مختلف تبلیغات در اینستاگرام را بررسی می‌کنیم و درباره مزایا و معایب هرکدام توضیح خواهیم داد.

استفاده از سرویس  Instagram Ads

سرویس تبلیغاتی پلتفرم اینستاگرام شبیه به سرویس تبلیغاتی فیس‌بوک است و از طریق فیس‌بوک هم مدیریت می‌شود. اولین چیزی که برای این روش تبلیغاتی نیاز دارید، یک حساب تجاری فیس‌بوک است. بعد از ایجاد حساب کاربری می‌توانید وارد قسمت Ad Manager شوید، جزئیات کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید و آن را اجرا کنید.

این دسته از تبلیغات در Feed اینستاگرام، بین پست‌ها و استوری‌های کاربرانی که انتخاب کرده‌اید نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید موقعیت مکانی کاربرانی که تبلیغ را می‌بینند و زمانی که تبلیغ نشان داده می‌شود را مدیریت کنید.

از آنجایی که این روش تبلیغاتی به پرداخت دلاری و مدیریت بودجه نیاز دارد و کاری تخصصی است، توصیه می‌شود به کمک یک تیم حرفه‌ای در این زمینه انجامش دهید.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت و سئو


کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسری یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها افرادی هستند که در حوزه‌های خاصی به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. البته در ایران برخی از اینفلوئنسرها تخصص خاصی ندارند و صرفا با به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره خود تعداد زیادی فالوور دارند. اینفلوئنسرها سه ویژگی مهم دارند:

  • دنبال‌کنندگان زیادی دارند
  • فالوورهایشان به آن‌ها اعتماد دارند
  • محتوایی متناسب با علاقه مخاطبشان منتشر می‌کنند و گروه خاصی از افراد دنبال‌کننده آن‌ها هستند

اگر برای تبلیغات در اینستاگرام از اینفلوئنسرها استفاده کنید، به نوعی بازاریابی دهان به دهان انجام داده‌اید. مخاطبان این افراد از شما خرید نکرده‌اند و اطلاعی از کیفیت محصولتان ندارند، اما از آنجایی که شخصیت محبوبشان این محصول یا برند را تبلیغ یا از آن استفاده می‌کند، برای خرید اقدام می‌کنند.

تبلیغات اسپانسرینگ

اسپانسرینگ یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام است که حساسیت بالایی دارد و اگر اصولی اجرا نشود، خیلی سریع شکست می‌خورد. پیج‌ها می‌توانند از روش‌های مختلف اسپانسرینگ انجام بدهند. روش اول این است که اسپانسر محتوای پیج دیگری شوید و با تأمین هزینه‌های تولید محتوا از آن‌ها بخواهید برند شما را هم در محتواهایشان معرفی کنند. مثلا یک روش متداول برای برندهای ایرانی این است که اسپانسر کلیپ طنز کمدین‌های اینستاگرامی شوند. بازیگران هم در ازای تأمین این هزینه، محصول را معرفی می‌کنند یا در طی ویدیو از آن استفاده می‌کنند و در کپشن هم تبلیغات انجام می‌دهند.

روش دیگر اسپانسرینگ برگزاری قرعه‌کشی یا مسابقه است. این کمپین‌ها هدایایی دارند که به افرادی که در مسابقه شرکت کرده‌اند یا همه پیج‌های اسپانسر را فالو کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. این روش باید با دقت زیادی انجام شود، زیرا اگر مخاطبان به پیج شما علاقه‌ای نداشته باشند، بلافاصله بعد از پایان قرعه کشی شما را آنفالو می‌کنند و ریزش ناگهانی فالوورها را تجربه خواهید کرد.


بیشتر بخوانید: چگونه یک کپشن خوب بنویسیم؟


تبلیغات در پیج‌های عمومی

یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام که بسیار متداول است، سفارش به پیج‌های عمومی است. تبلیغات در این پیج‌ها معمولا نسبت به روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد. اگر پیج‌هایی که به آن‌ها سفارش تبلیغ می‌دهید را به درستی انتخاب کنید، می‌توانید بازدهی خوبی از کمپین بگیرید.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یکی از روش‌هایی که نام بردیم محدود نمی‌شود. گاهی اوقات برخی از برندها با توجه به استراتژی که برای تبلیغاتشان دارند، از بیش از یک روش برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده می‌کنند.

بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام

در برخی از روش‌های تبلیغاتی مثل استفاده از سرویس‌های Instagram Ads شما می‌توانید زمان تبلیغ را مشخص کنید. بهترین زمان برای تبلیغات وقتی است که کاربران در اینستاگرام فعال هستند. مردم معمولا وقت آزاد و زمان استراحتشان را به چک کردن شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند. با بررسی سبک زندگی مخاطبان هدف خود می‌توانید این زمان را پیدا کنید و تبلیغات را در ساعات مشخص انجام دهید. به عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما کارمند هستند، معمولا در زمان ناهار یا بعد از پایان ساعت کاری اینستاگرام را چک می‌کنند.


پیشنهاد مطالعه: کمپین بازاریابی چیست؟


در برخی از روش‌های تبلیغاتی مثل اینفلوئنسر مارکتینگ، امکان تعیین زمان تبلیغ وجود ندارند. ادمین پیج مقصد با توجه به برنامه‌ای که برای تبلیغات دارد مشخص می‌کند محتوای شما چه زمانی در پیج منتشر شود. توصیه می‌شود پیش از پرداخت هزینه و قرارداد بستن با اینفلوئنسر مورد نظر درباره زمان تبلیغات هم سوال کنید.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم

تعداد تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به اندازه‌ای زیاد شده که کاربران تمایل چندانی به تماشای آن ندارند. اگر آن‌ها در نگاه اول متوجه شوند پستی که در مقابلشان قرار دارد یک پست تبلیغاتی است، سریع آن را رد می‌کنند. در ادامه به چند نکته‌ای که به تبلیغات موفق در اینستاگرام کمک می‌کند، اشاره می‌‌کنیم.

  • برای تبلیغات خود محتوای جذاب تولید کنید. در این صورت حتی اگر کاربر متوجه شود محتوا تبلیغاتی است، باز هم جذب می‌شود و تا آخر آن را تماشا می‌کند.
  • داستا‌ن‌سرایی کنید.
  • روش درستی برای تبلیغات انتخاب کنید.
  • اصول بستن کمپین تبلیغاتی را یاد بگیرید. تبلیغ فقط به تولید محتوا و پرداخت هزینه برای انتشار آن در پیج‌های دیگر محدود نمی‌شود.
  • روش صحیح و پیج‌های مقصد درست را برای تبلیغات انتخاب کنید.

معرفی خدمات وب24: طراحی سایت حرفه ای با کدنویسی اختصاصی


نکات مهمی که قبل از تبلیغات در اینستاگرام باید بدانید

  • پرسونای مخاطب را بشناسید.
  • به دنبال راه‌های جادویی برای تبلیغات موفق نباشید و همه چیز را مطابق با اصول پیش ببرید.
  • پیج و سایت خود را برای ورودی‌های تبلیغات آماده کنید.
  • در کمپین‌های تبلیغاتی هیچ قطعیتی وجود ندارد و ممکن است کمپین شما شکست بخورد. این هیچ اشکالی ندارد.
  • هدفمند تبلیغ کنید.
  • مطمئن شوید محتوای تبلیغاتی با موضوع کسب و کارتان هماهنگ است.

بیشتر بخوانید: بلاگری در اینستاگرام


 اقدامات قبل از تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرامی موفق از پیش از انتشار محتوای تبلیغاتی در پیج‌های مقصد شروع می‌شود. ابتدا یک تاریخ برای شروع کمپین خود مشخص کنید، سپس اقدامات لازم را انجام دهید تا برای تاریخ مورد نظر آماده باشید، محتوای تبلیغ را منتشر کنید و به کاربران تازه‌وارد خوش‌آمد بگویید.

اقدامات قبل از تبلیغات اینستاگرامی

مشخص کردن هدف از اجرای تبلیغات در اینستاگرام

شما پیش از تبلیغات باید مشخص کنید قرار است با انتشار این محتوا به چه چیزهایی برسید. بهتر است هدفی که تعیین می‌کنید از شخص SMART پیروی کند؛ یعنی مشخص، قابل سنجش و اندازه‌گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان باشد.

افزایش ۵ هزار فالوور تا پایان کمپین،‌ جذب ۲ هزار ورودی برای سایت تا پایان کمپین، افزایش ۲ درصدی فروش تا یک ماه بعد از کمپین چند نمونه از اهداف SMART هستند که می‌توان برای یک کمپین تبلیغاتی مشخص کرد.

برای تبلیغات اینستاگرامی خود، بودجه مشخص کنید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف در دیجیتال مارکتینگ این است که بدون تعیین بودجه بسته می‌شوند. شما باید بدانید قرار است چقدر برای تبلیغات هزینه کنید و هر بخش از بودجه شما قرار است در کدام قسمت صرف شود. اگر از Instagram ads استفاده می‌کنید، می‌توانید بودجه خود را از طریق پنل کاربری خود مدیریت کنید، اما در سایر روش‌های تبلیغاتی باید بودجه را به صورت دستی مدیریت کنید و با توجه به برنامه‌ریزی هزینه تبلیغ‌کنندگانی که به آن‌ها درخواست داده‌اید را بپردازید.

تبلیغات اینستاگرامی رقبای اصلی خود را زیر نظر داشته باشید

در کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ آزموده را دوباره آزمودن خطاست! بررسی کنید رقبای شما از چه روش‌هایی برای تبلیغات استفاده می‌کنند و چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند. با تحلیل هوشمندانه تبلیغات آن‌ها می‌توانید در بودجه‌ای که برای آزمون و خطا صرف می‌شود، صرفه‌جویی کنید.

محتوا ویدیویی در تبلیغات اینستاگرام معجزه می‌کند

کاربران اینستاگرام به دنبال تماشا هستند نه مطالعه. به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد. «دیرین دیرین» یکی از موفق‌ترین نمونه‌های ایرانی در زمینه تولید محتوای ویدیویی است که در حال حاضر تبلیغات هم انجام می‌دهد. چند تیم دیگر هم در زمینه انیمیشن و تبلیغات فعالیت دارند و از آنجایی که محتوای جذاب و طنز تولید می‌کنند، کاربران به آن‌ها توجه می‌کنند و محتواهایشان را می‌بینند.

با توجه به حوزه کاری خود، پیج‌ها را برای تبلیغات مشخص کنید

انتخاب پیج مقصد از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. برای پیدا کردن پیج‌های مناسب باید به دو سوال پاسخ دهید:

  • می‌خواهید چه کسانی تبلیغات شما را ببینند؟
  • این افراد چه پیج‌هایی را دنبال می‌کنند؟

پاسخ سوال دوم پیج‌های مناسبی است که می‌توانید در آن‌ها تبلیغ کنید.

A/B تست در اجرای تبلیغات اینستاگرامی فراموش نشود

در کمپین‌های تبلیغات اینستاگرامی نباید همه تخم مرغ‌‌ها را در یک سبد چید. ممکن است لازم باید برای پیدا کردن بهترین روش تبلیغات، روش‌های مختلف را تست کنید و بازدهی هرکدام را بسنجید. تست کردن و سنجیدن نتیجه مهم‌ترین کاری است که احتمال موفقیت کمپین تبلیغات در اینستاگرام را افزایش می‌دهد؛ زیرا شما به صورت مداوم در حال بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کمپین و تبلیغات اینستاگرامی هستید.


مطالعه بیشتر: تست A/B چیست؟


A/B تست برای تبلیغات در اینستاگرام

قبل از اجرای تبلیغات اینستاگرامی آماده باشید

مخاطبان با دیدن تبلیغ شما روی آی‌دی پیج کلیک می‌کنند و وارد پیجتان می‌شوند. این اولین ارتباط مستقیم برند شما با مخاطبان تازه‌وارد است که اطلاعات خاصی درباره برندتان ندارند و ممکن است برای اولین بار نامش را شنیده باشند. پیج باید برای پذیرش این افراد آماده باشد؛ برای آماده‌سازی مطمئن شوید اقداماتی که در ادامه بیان می‌کنیم، انجام شده باشند.

  • در بایوی پیج حوزه کسب و کار، نام برند، آدرس سایت و اطلاعات تماس نوشته شده است.
  • عکس پروفایل مناسبی برای پیج انتخاب و بهینه سازی پروفایل اینستاگرام انجام شده است.
  • نام و آی‌دی پیج به درستی انتخاب شده‌ است.
  • تعداد پست کافی در پیج وجود دارد.
  • تاریخ انتشار آخرین پست شما برای دو یا سه روز اخیر است و با پست‌های قبلی اختلاف چند روزه دارد (اگر مدت زیادی است در پیج فعالیت نکرده‌اید، ابتدا برای چند هفته محتوا تولید کنید و سپس به سراغ کمپین‌های تبلیغاتی بروید).
  • هایلایت‌های ضروری را ایجاد کنید و اطلاعات لازم را در آن‌ها درج کنید.

خدمات تولید محتوا توسط وب24


اقدامات زمان اجرای تبلیغات در اینستاگرام

وقتی کمپین شروع می‌شود و محتوا در پیج‌های مختلف منتشر می‌شود، مهمانی آغاز شده است و شما میزبان هستید. باید به مخاطبانی که وارد پیج می‌شوند خوش‌آمد بگویید و نیازهایشان را برآورده کنید. در ادامه درباره نکات و اقداماتی که باید در زمان اجرای کمپین مورد توجه قرار بگیرد، اشاره می‌کنیم.

آیا صفحه Private بودجه تبلیغات اینستاگرامی را نابود می‌کند؟

زمانی که تبلیغات اینستاگرام به تازگی باب شده بود، تبلیغ‌کنندگان صفحه‌هایشان را خصوصی می‌کردند تا کاربران بخاطر کنجکاوی درخواست بدهند. این یک استراتژی اشتباه است که در ادامه علت‌های آن را بیان می‌کنیم:

  • اگر از Instagram ads استفاده می‌کنید، با خصوصی بودن پیج فقط افراد دنبال کننده می‌توانند کمپین تبلیغاتی شما را ببینند!
  • بسیاری از کاربران زمانی که می‌بینند پیج بسته است، بدون درخواست دادن از آن خارج می‌شوند و نرخ پرش افزایش پیدا می‌کند.
  • برخی از کاربران بعد از درخواست دادن و دیدن محتوای پیج، آنفالو می‌کنند و نرخ ریزش بعد از کمپین بالاتر می‌رود.

خصوصی بودن پیج مزیت‌هایی مثل پیشگیری از ورود فالوورهای فیک را هم به دنبال دارد، اما نقاط ضعف آن بیشتر است. با پیج Public ممکن است برخی از بازدیدکنندگان شما را دنبال نکنند، اما کسانی که شروع به دنبال کردن شما می‌کنند، افرادی هستند که به محتوا علاقه دارند و احتمال اینکه بعدا آنفالو کنند، کم‌تر است.

تبلیغات اینستاگرامی


بیشتر بخوانید: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام


توجه به کامنت‌ها در هنگام اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی

در حین اجرای کمپین افراد مختلف برای پست‌هایی که در پیج‌های دیگر منتشر کرده‌اید و پست‌های خودتان کامنت می‌گذارند. لازم است به کامنت‌هایی که در این زمان گذاشته می‌شوند، توجه داشته باشید. با این کار متوجه می‌شوید که آیا مخاطبان تبلیغات شما را دوست داشته‌اند یا نسبت به آن واکنش منفی نشان داده‌اند. با توجه به این موضوع می‌توانید تبلیغات آتی خود را بهینه‌سازی کنید و مشکلاتی که در تبلیغ کنونی وجود دارد را از بین ببرید. به یاد داشته باشید کاربران همیشه از دیدگاهی تازه به محتواها نگاه می‌کنند و چیزی را مشخص می‌کنند که شما به آن توجه نکرده‌اید.

اقدامات بعد از اجرای تبلیغات در اینستاگرام

بعد از پایان کمپین تبلیغاتی کار سبک‌تر می‌شود و مهم‌ترین وظیفه شما تحلیل آمار و ارقام و سنجش میزان موفقیت و نتیجه‌ای است که به دست آورده‌اید. در ادامه به نکات مهمی که پس از پایان تبلیغات در اینستاگرام باید به آن‌ها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد.

بررسی بودجه پس از کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

بررسی کنید هر قسمت از بودجه‌ای که برای تبلیغات اختصاص داده بودید در کدام قسمت خرج شده و چه بازدهی داشته است. به عنوان مثال اگر میزان جذب شما از اینفلوئنسر مارکتینگ نسبت به کمپین‌های اسپانسرینگ بیشتر بوده، متوجه می‌شوید که برای کمپین‌های بعدی بودجه بیشتری به روش اول اختصاص دهید. حتی ممکن است لازم باشد یکی از روش‌‌ها را به طور کامل حذف کنید و بودجه‌ای برایش اختصاص ندهید.

بررسی آمارها کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی در بازه‌های متفاوت

سعی کنید اطلاعاتی که از هر کمپین به دست می‌آورید و آمار و ارقام هرکدام را بایگانی کنید تا در کمپین‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنید و مقایسه انجام دهید. برخی از آمار مورد نیاز مانند تعداد فالوورهای اضافه شده یا ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) در حساب کاربری اینستاگرام مشخص است، اما برخی از اطلاعات را خودتان باید تحلیل کنید. مثلا بررسی کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربران از محتوای تبلیغاتی که تولید کرده‌اید، کاری است که باید خودتان با بررسی کامنت‌ها و نظرات کاربران انجام بدهید.

یادگیری‌های خود را از اجرای کمپین‌های اینستاگرامی یادداشت کنید

بهتر است از همان زمانی که تصمیم به راه‌اندازی کمپین تبلیغات اینستاگرامی می‌گیرید، یک دفترچه و خودکار همراه خود داشته باشید. هر نکته تازه و جالبی که به ذهنتان می‌رسد را یادداشت کنید. بعد از پایان کمپین نکته‌ها را جمع‌بندی کنید. در نهایت یک راهنمای تبلیغات در اینستاگرام دارید که حاصل تجربه‌های خودتان است و بیشتر از تمام آموزش‌های آماده برایتان کاربرد دارد.


بیشتر بخوانید: اینستاگرام مارکتینگ چیست؟


بهترین کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام

تاکنون تعداد زیادی کمپین‌ تبلیغاتی موفق در سطح بین‌الملل و ایران انجام شده است. برخی از برندهای ایرانی هم بازدهی خوبی از تبلیغات اینستاگرامی خود به دست آورده‌اند، یکی از به یادماندنی‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ تبلیغات اینستاگرامی سایت ترب بود. در تبلیغات این برند به صورت غیرمستقیم با دیجی‌کالا رقابت می‌کرد و در تلاش بود نشان دهد عملکرد بهتری نسبت به این رقیب قدرتمند دارد.

برخی از کمپین‌های تبلیغاتی موفق خارج از ایران در سال‌های اخیر عبارتند از:

  •  آیفون: Shot on iPhone
  •  برند Dove: راه‌اندازی هشتگ ShowUs
  • برند Casper: ویدیوی Sleep Channel

کلام آخر

در این مقاله راهنمای تبلیغات در اینستاگرام را ارائه دادیم و نکات کلیدی درباره راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در این پلتفرم را بیان کردیم. تبلیغات اینستاگرامی مسیر مشخصی ندارند و لازم است برای هر کمپین استراتژی منحصر به فردی نوشته شود، ایده‌های متفاوتی ارائه شود و با روش‌هایی که شاید مشابه کمپین‌های قبلی نیستند، اجرا شود. بهترین روش برای تبلیغات موفق این است که از مشاوران متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید و ایده‌های خود را با توجه به راهنمایی این افراد اجرا کنید.

faq

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام یعنی محتوای تبلیغاتی تولید کنید و آن را از راه‌‌های مختلفی که وجود دارد، به مخاطبان هدف خود نشان دهید.

آمار نشان می‌دهد اینستاگرام در ماه یک میلیارد کاربر فعال دارد و بعد از فیس‌بوک دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان است.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha