قیمت سئو سایت : هزینه انجام سئو و تعرفه بهینه سازی

سئو به روش هایی گفته می ­شود که بازدید سایت شما در گوگل از طریق آنها افزایش می ­یابد و در نتیجه افرادی که به دنبال خرید محصولات شما هستند، به سمت سایت شما هدایت می­ شوند. سئو  را می ­توان به صورت سرمایه گذاری در نظر گرفت، سئو در بیان تمام روش­ های بازاریابی اینترنتی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد. هنری فورد در مورد اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مانند متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است. تیم سئوی وب 24 با تحلیل حوزه ی کاری شما و ارائه استراتژی مناسب و در نظر گرفتن تمام پارامترها قدم به قدم شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد. این قدم ها شامل موارد زیر خواهد بود.

سئو سایت

خدمات کلی پروژه‌های سئو شامل چه مواردی می‌شود؟ 

۱. بهبود سئوی داخلی (ON-Page SEO)

سئوی داخلی برای نمایش سایت شما در گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای جستجو ضروری است.

۲. بهبود سئوی خارجی (Off-Page SEO)

برای رسیدن به رتبه بندی و رنکینگ خوب، سئوی خارجی سایت شما باید قوی باشد. لینک بیلدینگ (لینک سازی) یکی از خدماتی است که در این بخش ارائه می‌شود.

۳. سئوی گوگل (Google SEO)

گوگل برای رتبه بندی سایت‌ها، الگوریتم رتبه بندی خود را به صورت مداوم تغییر می‌دهد. باید از استراتژی‌های سئو کلاه سفید مطلع باشید تا توسط گوگل پنالتی نشوید.

۴. تحقیق کلمات کلیدی (Keyword research)

کسب و کار شما قطعا بی رقیب نیست. شما باید روی کلمات کلیدی مناسب کسب و کارتان و کلمات کلیدی‌ای که می‌تواند جایگاه شما را ارتقا دهد، پژوهش کنید تا با برنامه‌ای مشخص، بر روی کلمات کلیدی مناسب سرمایه گذاری کنید.

۵.  تحلیل رقبا (Competitors Analysis)

عملکرد رقبایتان و راهکارهایشان برای بهبود رتبه و... در این بخش انجام می‌شود.

۶. گزارش رشد رتبه (Rnking Reports)

با شروع فرآیند سئو، گزارش‌های هفتگی و ماهیانه از میزان عملکرد سئو سایت شما تهیه می‌شود.

۷. گزارش پیشرفت (Progress Reports)

گزارش پیشرفت سئوی سایت شما باعث می‌شود در جریان فرایند بهبود رتبه سایتتان قرار بگیرید.

۸. تحلیل چگونگی افزایش نرخ تبدیل (Conversion Optimization)

برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد بیشتر، بهتر است تحلیل‌های دقیق در دست داشته باشید؛ شاید لازم باشد استراتژی خود را عوض کنید.

۹. استراتژی سئو (SEO Strategy)

قطعا پیش از انتخاب هر نوع خدمات سئو، به داشتن یک استراتژی توجیه‌پذیر و منطقی نیاز دارید. استراتژی باید بر اساس نیازهای کسب و کار شما تدوین شود و اهداف و نقاط عطف کوتاه مدت و بلندمدت را در بر گیرد.

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت چگونه تعیین می شود؟

یکی از مهمترین سوالاتی که صاحبان کسب و کارهای آنلاین باید از خود بپرسند، میزان هزینه ای است که باید برای سئو پرداخت کنند. قبل اینکه توضیحات بیشتری در مورد این موضوع بدهیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که سئو فرآیندی است که باعث می شود بازدید هدفمند سایت شما افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث می شود فروش بیشتری داشته باشید، بنابراین هزینه کردن در زمینه سئو یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و با توجه به بازگشت سرمایه گذاری که برای سازمان ها دارد، عملا سئو هزینه محسوب نمی شود بلکه سرمایه گذاری است.

در حالت کلی پرسش در مورد اینکه قیمت سئو و بهینه سازی سایت چقدر است، مانند این است که بپرسیم قیمت ماشین چقدر است؟ همانطور که هزینه ای که برای خرید یک ماشین می پردازید به مدل و کاربرد آن بستگی دارد. در مورد تعیین بودجه برای پروژه سئو کسب و کارتان نیز هزینه با توجه به نوع خدماتی که انجام می شود مشخص می شود. بنابراین برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی بدهیم، باید شرایط انجام کار و وضعیت پروژه را بررسی کنیم.

یک استراتژی خوب سئو با ارزیابی مخاطبان هدف و نیازهای آنها شروع می شود. در مراحل بعد سئو مثل یک آهن ربا این مخاطبان را از میان انبوه مخاطبان جذب کسب و کار شما می کند.

قیمت سئو وب سایت به نحوه انجام خدمات توسط شرکت های سئو و همچنین هدف کسب و کار شما بستگی دارد. خدمات سئو روش های مختلفی دارد که شرکتهای فعال در این زمینه بر اساس آنها قیمت گذاری انجام می دهند. برخی از شرکتهای سئو، مبالغ هنگفتی بابت این خدمات دریافت می­کنند و در برابر آنها افرادی نیز پیدا می شوند که حاضرند با مبالغ پایین و وعده ی نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان  سئوی سایت شما را بر عهده بگیرند. اغلب این افراد از روش های کلاه سیاه برای افزایش رتبه سایت استفاده می کنند. این روش ها ممکن است در کوتاه مدت باعث حصول نتیجه شود اما در دراز مدت رتبه ی سایت افت خواهد کرد و زیان های جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : لینک سازی داخلی چیست | اهمیت لینک سازی داخلی در سئو

تعرفه سئو

قیمت های سئو در ایران، بازه وسیعی را تشکیل می دهند، این موضوع دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

عدم تعریف مناسب از خدمات سئو و عدم هدفگذاری مناسب:

تعریف برخی از افراد و شرکت ها از خدمات سئو، محدود به نصب یک پلاگین در اسکریپت های آماده مانند وردپرس یا انجام یک سری تنظیمات اولیه است. به این معنا که کار سئو، یکبار برای همیشه انجام می­شود و هدف مشخصی هم از کاری که انجام شده در کوتاه مدت نمی­توان گرفت. اینگونه افراد به ظاهر هزینه کمی برای این کار دریافت می­کنند، اما در واقع هزینه دریافت شده توسط آنها گرچه در مقایسه با دیگران کمتر است اما به ازا این هزینه کار خاصی برای مشتری انجام نمی شود و به همین دلیل ارزشی هم ایجاد نخواهد شد.

قیمت سئو بر اساس کلمه کلیدی:

برخی دیگر از مشتریان و شرکت های سئو و بهینه سازی سایت، قیمت سئو را بر اساس کلمه کلیدی اعلام می کنند، بدون اینکه در نظر داشته باشند که سئو داخلی مشتری شامل چه شرایطی است و چه کارهایی باید بر روی آن انجام شود. به همین دلیل نحوه قیمت گذاری و همچنین هدفی که مشتری از کار دنبال می­کند به دلیل اینکه الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و از طرف دیگر سئو، فعالیتی درازمدت و مداوم است اشتباه است و به همین خاطر در پایان کار هم مشتری و هم شخص یا شرکتی که کار سئو سایت را انجام داده است ناراضی خواهند بود.

سئو سیاه در برابر سئو سفید:

در بسیاری از مواقع شخصی که کار سئو انجام می دهد، قرارداد را به صورت کوتاه مدت منعقد می کند و نتیجه را منوط به قرارگرفتن در صفحه اول گوگل در کلمه خاصی می کند. اینگونه قراردادها معمولا بر اساس روش های اسپم بنا شده اند و پس از کسب نتیجه شرکت سئو تعهدی نسبت به باقی ماندن سایت در گوگل نخواهد داشت و در صورتی که سایت مشتری اسپم شود پاسخگو نخواهد بود.

سئو سایت بر اساس پکیج :

وب24 اولین شرکت در ایران است که خدمات سئو خود را بر اساس پکیج های سئو به مشتریان ارائه داد. دلایل مختلفی برای دریافت خدمات سئو از طریق پکیج وجود دارد که به طور خلاصه برخی از آنها عبارتند از: دید درازمدت به همکاری با شرکت سئو، افزایش ورودی گوگل به نسبت سایر روش ها، فعالیت بر اساس اصول سئو سفید و مورد تایید گوگل، تاثیر پذیری کمتر نسبت به تغییرات ناگهانی رتبه های گوگل و...  

در نظر داشته باشید که سئو یک سرمایه گذاری است و مانند هر سرمایه گذاری دیگری باید با مطالعه انجام شود تا به سود دهی برسد. تیم سئو وب 24 ابتدا سایت و حوزه ی کاری شما را بررسی می کند و سپس بر اساس نیاز شما تعرفه سئو سایت را  اعلام خواهد کرد.

چرا قیمت سئو بعضی سایت‌ها پایین است؟

سئو یک تکنیک حرفه‌ای برای بهبود رتبه سایت شماست و عوامل بسیاری هستند که می‌توانند بر سئوی سایت شما تاثیر بگذارند. قیمت سئو بعضی سایت ها پایین است زیرا بسیاری از شرکت ها و سئوکاران به دنبال استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند. البته تمام عوامل را نمی‌توان به سئوی کلاه سیاه نسبت داد؛ زیرا بخشی از کیفیت پایین سئو و قیمت بهینه سازی سایت، به بی‌تجربه بودن و حرفه ای نبودن سئوکار برمی‌گردد.
عواملی که در سئو تاثیر منفی می‌گذارد:

1. زمانی که برای سایت یا بلاگ خود محتوا تولید می‌کنید، نباید از محتواهای کپی شده استفاده کنید. در صورتی که سفارش تولید مقاله می‌دهید، باید مراقب باشید که در آن از محتوای تکراری که در منابع دیگر از آن استفاده شده است، به کار نرفته باشد. گوگل بات‌های متعددی برای جستجوی چنین تخلفاتی دارد. در صورت بروز چنین خطایی، رتبه سایت شما هیچ تغییر رو به بهبودی نخواهد کرد.

2. لینک سازی و بک لینک گرفتن یکی از راه‌هایی است که سئوی سایت شما را بهبود می‌بخشد. در صورتی که از بک لینک های مخرب استفاده کنید، سایت شما دچار تنزل رتبه می‌شود. باید توجه داشته باشید که سایت مرجع تان معتبر باشد تا چنین مشکلاتی برای شما پیش نیاید.

قیمت سئو و بهینه سازی سایت

قیمت سئو سایت توسط وب24 چگونه محاسبه می شود؟

معمولا در تعیین هزینه بهینه سازی وب سایت موارد زیر را مد نظر قرار می گیرد:

میزان رقابت در حوزه ی کاری شما

میزان رقابت یکی از مهمترین عوامل در تعیین هزینه سئو است. اگر در حوزه ای تخصصی کار می کنید که تنها اقشار خاصی مخاطب شما هستند لازم نیست مانند کسب و کارهایی که مخاطبان گسترده تری دارند هزینه کنید. به عنوان مثال سایتی که به آموزش نرم افزارهای رشته ی مهندسی شیمی می پردازد لازم نیست مانند یک سایت گردشگری که مخاطب آن عموم جامعه می باشد هزینه کند. در واقع مخاطب قیمت سئو سایت را تعیین می کند. هرچه بازار هدف گسترده تر باشد هزینه بیشتر است. در نظر داشته باشید که رقابت در دنیای اینترنت، ممکن است با خارج از آن متفاوت باشد و از طرف دیگر، رقابت سئو شامل دو پارامتر تعداد رقبا و قدرت رقبا خواهد بود که توسط تیم سئو مورد بررسی قرار می گیرد.

تعداد کلمات کلیدی مرتبط به زمینه کاری در صفحه اول گوگل

انتخاب درست کلمات کلیدی اولین و مهم ترین قدم یک پروژه ی سئو است. تیم سئو وب 24 با بررسی بازار هدف کسب و کار شما بهترین کلمات کلیدی را برای شما انتخاب خواهد کرد. این انتخاب به گونه ای خواهد بود که نه تنها بازدید سایت را افزایش می دهد بلکه این بازدید کننده را به مشتری نیز تبدیل می کند. هرچه تعداد این کلمات بیشتر باشد میزان بازدید و در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد بود. تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز به گستردگی کسب و کار شما بستگی دارد.

نیاز یا عدم نیاز سایت شما به اصلاح ساختار برنامه نویسی

ساختار درست به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع سایت را بهتر درک کنند و در نتیجه رتبه ی بالاتری برای سایت شما در نظر بگیرند. ما در ابتدا ساختار سایت شما را بررسی می کنیم و پیشنهادهای لازم برای بهبود آن را ارائه خواهیم کرد.

آنالیز و بهینه سازی محتوا

این روزها تنها نوشتن مطلب و پر کردن صفحه از کلمات کلیدی تضمینی برای رتبه گرفتن نیست. محتوای سایت باید جذاب بوده و مخاطب را مجذوب خود کند. در واقع این روزها رفتار کاربر در سایت و زمان حضور او نقش تعیین کننده ای در تعیین جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو دارد. ما با تهیه یک استراتژی جامع برای تولید محتوا به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

برای تعیین هزینه دقیق خدمات سئو توسط وب24، کارشناسان ما باید سایت شما و زمینه کاری که دارید را بررسی کنند و بر اساس آن بهترین پیشنهاد را جهت کسب نتیجه مناسب به شما پیشنهاد دهند.

هزینه سئو چقدر است

سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم های محرمانه ای که دارند سایت های اینترنتی را رتبه بندی می کنند. این الگوریتم ها بر اساس اصول خاصی طراحی شده اند. یک سئو کار سعی می کند طبق این اصول جایگاه یک سایت در موتورهای جستجو را ارتقاء دهد. تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه به تکنیک مورد استفاده در به کارگیری این اصول مربوط می شود. 

سئو کلاه سیاه به روش هایی برای افزایش رتبه سایت گفته می شود که بر خلاف قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو می باشد. تمام تمرکز این روش روی موتورهای جستجو است و کاربر در آن جایگاهی ندارد. برخلاف سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید طبق قوانین و دستور العمل های موتورهای جستجو عمل می کند. در این روش بیشتر تمرکز روی مخاطب است و محتوا هم برای کاربر تولید می شود. 

در نقطه مقابل سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید قرار دارد که بر اساس راهنمای گوگل و استانداردهایی است که گوگل معرفی کرده است، فعالیت در زمینه سئو کلاه سفید باعث می شود که روند بهبود سایت شما در گوگل روندی درازمدت و دائمی باشد و در درازمدت برند سایت شما در زمینه کاری خود و همچنین ارزش سایت شما نزد گوگل بهبود پیدا کند. همچنین روش های سئو کلاه خاکستری روش هایی است که به صورت میانی بین روش های سیاه و سفید انجام می شود.

چرا بهتر است خدمات سئو خود را به صورت پکیج به وب24 سفارش دهید؟

همانطور که ذکر شد الگوریتم های گوگل در طول زمان بسیار پیشرفته شده اند و مانند گذشته نمی توان تضمینی برای گرفتن رتبه در یک کلمه خاص داد و این کار بر خلاف راهنمای گوگل است. در واقع یکی از تفاوت های مهم سئو جدید و قدیم نیز همین موضوع است. ما تضمین می کنیم که در مجموعه ای از کلمات کلیدی شما را در صفحه ی اول گوگل قرار دهیم، همواره کلمات کلیدی جدید در زمینه کاری شما استخراج می کنیم و در نتیجه بازدید هدفمند سایت شما را افزایش دهیم. در حال حاضر خدمات سئو وب 24 شامل پکیج های مختلف است، مهمترین نکته در انتخاب این پکیج ها نوع کسب و کار و نیاز مخاطب شما است. شما می توانید بر اساس رقابتی که در حوزه ی کاری شما وجود دارد و نوع مخاطبان خود یکی از این پکیج ها را انتخاب کنید. کارشناسان ما با بررسی نیازهای شما، بهترین پکیج کاری را به شما پیشنهاد خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های سئو وب24 و آگاهی از قیمت سئو با ما در تماس باشید.

جهت آگاهی از قیمت پکیج های سئو وب24  می‌توانید در پورتال وب24 عضو شوید و کاتالوگ سئو ما را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha