آموزش تبلیغات رایگان در سایت

تبلیغ عنصر جدا نشدنی از عرضه هر کالا و خدماتی است. بدون تبلیغات امکان فروش کالا و خدمات وجود ندارد. تبلیغات باعث می شود افرادی که به کالا و خدمات ما نیاز دارند متوجه ما شوند. در ضمن تبلیغات میتواند در افرادی که نسبت به کالا و خدمات ما احساس نیاز نمی کردند، احساس نیاز ایجاد کند. بنابراین میتوان گفت که تبلیغات مخاطب را به مشتری بالقوه و مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل می کند.

اصولا تبلیغات یک سایت با دو هدف کلی انجام میشود، تبلیغ برای خود سایت و تبلیغ برای کالا و خدمات ارائه شده در سایت. گاهی این دو روش به صورت توامان و گاهی تنها یکی از این دو روش مورد استفاده قرار میگیرد. هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خود را دارد.

تبلیغ مستقیم کالا و خدمات

تبلیغ مستقیم کالا و خدمات

امروزه شاهد فروش کالا و خدمات در سایت ها و شبکه های اجتماعی هستیم، اینترنت بازار جدیدی برای کالا و خدمات مهیا کرده است که بسیاری از عرضه کنندگان کالا و خدمات از این بازار برای رشد و توسعه میزان فروش خود بهره برده اند. عرضه مستقیم کالا و خدمات در سایت های مختلف مزیت ها و معایب خود را دارد. با توجه به اینکه بحث ما راجع به تبلیغات رایگان در سایت ها است. مهمترین مزیت اینگونه تبلیغات دسترسی به بازاری بدون هزینه است. هر شخصی که در بازار فعالیت کرده باشد، میداند که بازار بدون هزینه بی معنی است. بازار اگر هزینه مادی برای ما ندارد، ولی هزینه های دیگری برای ما خواهد داشت. بازارهای عرضه مستقیم کالا، با هزینه کاهش اعتماد خریدار و عدم امکان خرید مستقیم روبرو هستند. یعنی اینکه هنگامیکه کالایی در سایت های رایگان عرضه میشود، مخاطب سخت به چنین کالایی اعتماد می کند. اگر به تبلیغات اینچنینی در سایت ها دقت کنید متوجه خواهید شد که دامنه مشخصی از کالا ها را در بر می گیرند. این بدان معنی است که هر کالا و خدماتی را نمی توان با این روش عرضه کرد.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت وردپرس با کدنویسی اختصاصی


تبلیغ سایت فروش کالا، در سایت های رایگان

در روش تبلیغ سایت فروش کالاها و خدمات در سایت های رایگان علاوه ایجاد اعتماد بیشتر در مخاطب میتوان با کمک استفاده از مجوز های مربوط به فروش کالا در سایت خود، اعتماد مشتریان و مخاطبان را به سایت بیشتر کرد.

تبلیغ سایت خود در سایت های رایگان میتواند، بصورت عرضه کالا و معرفی سایت خود برای فروش آن کالا صورت گیرد، به این ترتیب، مشتریان علاوه بر دیدن کالای ما در سایت ها و شبکه های اجتماعی می توانند براحتی با مراجعه به سایت اصلی ما علاوه بر مشاهده تنوع محصولات بصورت مستقیم خرید کنند.

سایت های ارائه دهنده تبلیغات رایگان

ایران تجارت :

ایران تجارت با آدرس http://iran-tejarat.com به شما امکان درج تبلیغات رایگان به هر دو روش عرضه کالا و معرفی سایت را میدهد. با کمک این سایت میتوانید براحتی کالا و خدمات خود را معرفی کرده و بفروش برسانید و یا لینک سایت خود را قرار داده تا مشتریان علاقه مند به سایت شما مراجعه کرده و خرید خود را از سایت شما انجام دهد.

سایت ایران تجارت امکان قرار دادن عکس و متن برای شرح کالا و خدمات را بشما میدهد. مانند تمام سایت های تبلیغاتی رایگان استفاده از این سایت بصورت اسپم منجر به حذف پیام شما خواهد شد. بطور کلی از سال 2014 به بعد بهتر است که بجای تبلیغات اسپم یک متن تاثیر گذار برای کالا و خدمات خود انتخاب و با لینک به سایت، مشتریانی را که خواهان استفاده از کالا وخدمات ما هستند را، به سایت خود دعوت کنیم.


معرفی خدمات وب24: سئو و بهینه‌سازی سایت


1 اشاره

سایت یک اشاره با آدرس :  https://www.1eshareh.com امکان درج آگهی رایگان اینترنتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سایت با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است.با این تاکتیک شما شاید ابتدا به این سایت یک تبلیغ رایگان سفارش دهید، ولی با دیدن بازخورد آن قطعا تبلیغ خود را به تبلیغ پولی ارتقاء خواهید داد.

نیاز پرداز

به آدرس www.niazpardaz.com این سایت نیز با امکان ثبت آگهی رایگان یک نوع بانک مشاغل یا بانک کالا ایجاد کرده است. تمام ویژگی های یک سایت تبلیغی مانند درج عکس، درج متن، درج لینک و غیره در این سایت نیز مشاهده میشود.

ایستگاه

یکی از قدیمی ترین سایت های پذیرش آگهی است که از تمام روش های آگهی پشتیبانی می کند. و برای ارسال آگهی به این سایت به آدرس http://istgah.com/ مراجعه کنید.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی اختصاصی


پیام اول

به آدرس http://payameavval.bizna.ir/ از جمله سایت های درج آگهی است، که هدف آن معرفی بسیاری از مشاغل با توجه به نیاز مخاطبین است.

نیازمندیها

به آدرس http://www.niazmandiha.info

نوین تبلیغ

گرافیک بد و پیوند دادن لینک سایت در صفحه اصلی تبلیغ به صفحه شرح مشخصات آگهی دهنده، از مشکلاتی است که متواند هر کاربری را از دادن آگهی به این سایت منصرف کند. اگر همچنان علاقه مند به دادن آگهی به این سایت هستید میتوانید به آدرس http://www.novintabligh.com مراجعه کنید.

سایت هایی با امکان تبلیغ رایگان

لیست تعداد سایت های ارائه دهنده خدمات تبلیغات رایگان بسیار طولانی تر از لیست بالا است. ما صرفا 7 سایت را بصورت تصادفی انتخاب و شرح دادیم تا این نکته را که سایت هایی وجود دارند که به شما امکان درج تبلیغات رایگان میدهند را با مثال هایی از دنیای واقعی توضیح داده باشیم. در این مرحله از مقاله بپردازیم که به موضوعی که مورد سوال بسیاری از مشتریان است. این سوال این است که: درج تبلیغات رایگان دیگر سایت ها، در سایت خودشان، برای آنها سودی دارد یا خیر؟


پیشنهاد مطالعه: آشنایی با انواع تبلیغات اینترنتی


درج تبلیغات رایگان دیگر سایت ها در سایت خود

اصولا این تکنیک به دو دسته از سایت ها محدود میشود : 1- دسته اول سایت هایی که میخواهند در زمینه جذب تبلیغات فعالیت کنند و هیچ فعالیت دیگری ندارند 2- سایت هایی که بعنوان فعالیت مجازی به دنبال جذب آگهی هستند.

نکته ای که برای جذب آگهی رایگان باید بخاطر داشته باشید، این استکه هدف نهایی جذب آگهی رایگان، کسب درآمد از این آگهی ها است. اگر شرایط اگهی رایگان بقدری خوب باشد که مشتری نیازی به صرف هزینه برای آگهی نداشته باشد. سایت شما هرگز موفق به کسب درآمد از جذب تبلیغات نخواهد شد. از طرفی اگر شرایط تبلیغات رایگان شما بیش از حد محدود کننده باشد. مشتریان دلیلی برای اعتماد به سایت شما نخواهند داشت و بسراغ سایت هایی با شرایط بهتر خواهند رفت.

دو نوع تبلیغ در سایت های درج تبلیغات رایگان مشاهده می کنید. تبلیغات کالاهای بی کیفیت و تبلیغات کالاهای برند. یادتان باشد هرگز این دو تبلیغ را در یک سایت کنار هم قرار ندهید. اینکار میتواند ضرر های جبران ناپذیری به مشتریان شما وارد آورد. بنابراین باید سیاست سایت خود را مشخص کنید. آیا صرفا کالا های برند را تبلیغ می کنید و یا کالاهای بی کیفیت قاچاق را؟ معمولا سایت هایی که تنها محصولات برند را تبیلغ می کنند. تبلیغات خود را بصورت رایگان عرضه نمی کنند. اما میتوان با تبلیغ رایگان چند برند معروف سایر برند ها را به صرف هزینه در سایت خود دعوت کرد.

اگر برای کالاهای برند تبلیغات میکنید حتما در قرار داد خود ذکر کنید که لینک ها بصورت Nofollow در سایت درج میشود. عدم وجود چنین بندی در قرار داد ممکن است باعث شود، شما متهم به پرداخت جریمه های میلیونی شوید. فراموش نکنید که اگر سایت شما با محصول کالای برند تبلیغی ارتباطی نداشته باشد. بهترین راه برای تبلیغ به صورت Nofollow است. برخی شرکت ها تنها از سایت هایی که محصولات مرتبط ارائه میدهند و حتی از رقبای خود تبلیغ می پذیرند. در این شیوه با توجه به ارتباط مطالب سایت، به سایت مقصد لینک تبلیغاتی، این سایت ها میتوانند لینک های تبلیغی را بصورت Dofollow نیز منتشر کنند، که البته هزینه بیشتری هم بابت این موضوع از مشتریان خود دریافت می کنند.


مطالعه بیشتر: آشنایی با انواع لینک‌ ها


طراحی بنر های تبلیغاتی

طراحی بنر های تبلیغاتی برای تبلیغ رایگان در سایت ها

یک برنر تبلیغاتی بهتر از هزاران خط متن می تواند یک کاربر را به کلیک روی لینک سایت شما تشویق کند. سعی کنید گرافیک و متن بنر را بصورتی تهیه کنید که کاربر به دیدن جزئیات بیشتر تشویق شود. مثالا اگر یک آنتی ویروس عرضه میکنید. بجای طراحی بنری که نام آنتی ویروس روی آن نوشته شده و درصد تخفیف روی آن ذکر گشته است از جملاتی مانند: از شر ویروس های کامپیوتر با یک کلیک خلاص شوید، تائید عملکرد امنیت آنتی ویروس ما را از زبان کارشناس امنیت مایکروسافت بشنوید، استفاده کنید. کاری کنید که مشتریانی که برند شما را نمی شناسند، نیز به سوی شما جذب شوند.

اصولا بنر های تبلیغاتی بیشتر از لینک های تبلیغاتی کلیک میشوند. برای جذب مخاطب میتوانید از شعار های مانند مشاوره رایگان را از دست ندهید و مانند آن استفاده کنید. هر شعاری که باعث شود، مشتری شما را یک فروشنده صرف تلقی نکند، باعث افزایش فروش محصولات شما خواهد شد.

برای دیدن جزئیات بیشتر درباره راه اندازی یک سایت تبلیغاتی به صفحه طراحی سایت حرفه‌ای مراجعه کنید.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
حسن حیدرابادی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 دی 1402

استفاده کردیم مرسی از شما