سئو و بهینه سازی سایت

سئو (SEO) چیست؟

سئو مخفف (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد.

ضرورت استفاده از خدمات SEO و بهینه سازی سایت 

امروزه که استفاده از گوشی‌های هوشمند و اینترنت فراگیرتر شده است، کاربران بیش از همیشه به استفاده از خدمات اینترنتی وابسته شده‌اند؛ به‌طوری که نه‌تنها از گوگل، بلکه از بی‌شمار سایت و شبکه اجتماعی، برای یافتن خدمات، کالا یا اطلاعات مورد نظر خود استفاده می‌کنند. از این‌رو خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت، برای فروشگاه‌های اینترنتی ضروری است؛ چرا که کاربران از طریق منابع اطلاعاتی مورد اعتماد خود جستجوهایشان را انجام می‌دهند. یکی از معتمدترین منابع اطلاعاتی کاربران، موتور جستجوگر گوگل است که معیارهای متعددی برای رتبه‌دهی به بهترین سایت‌ها را طراحی کرده است. با نگاهی به اقدامات سایت‌های فروش آنلاین مانند آمازون، ebay و Allexpress متوجه خواهید شد که سئو حرفه ای چه تاثیری بر میزان فروش این سایت‌ها گذاشته است. شرکت های بزرگی مانند آمازون و مشابه‌های خارجی و  نمونه‌های ایرانی مانند دیجی کالا، بامیلو و مدیسه، جدا از صرف وقت و هزینه برای بهینه سازی حرفه ای سایت، زمان زیادی را صرف بهبود تجربه کاربری می‌کنند. گرافیک جذاب و پشتیبانی مناسب سایت، سرعت بالای لود شدن سایت و رفع خطاهای سایت از مواردی است که در سئو سایت اهمیت زیادی دارد. اما اجازه بدهید پیش از آنکه به سراغ معرفی و آموزش روش‌های بهینه سازی سایت برویم، این نکته را گوشزد کنیم که سایت شما هر چقدر هم که حرفه‌ای طراحی شده باشد، در صورتی که از کلمات کلیدی به صورت موثر استفاده نکرده و در صدر نتایج جستجو گوگل نباشد، تاثیری در پیشرفت کسب و کار شما نخواهد داشت. به همین دلیل، بهتر است هم‌زمان با خدمات seo، رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرید. متخصصان سئو وب ۲۴ مراحل بهینه سازی سایت را جزء به جزء و به زبان ساده در اختیار شما قرار می‌دهند تا سایت خود را از نظر سئو ارزیابی کنید و در صورت مواجهه با هر گونه مشکل، شما را به بهترین شکل، راهنمایی کنند.

 

بیشتر بخوانید : اصول سئو چیست | یادگیری اصول SEO

 

خدمات SEO و بهینه سازی سایت

 

چرا خدمات سئو سایت در تمامی کسب و کارها طرفدار دارد؟ 

شاید شما هم مانند هزاران کسب و کار تنها به دلیل مزایای دیجیتالی به سراغ بهینه سازی سایت رفته اید که بی‌راه هم نرفته‌اید؛ زیرا بی‌تردید، سئو قابلیت جستجوپذیری و در دسترس بودن سایت شما را بهبود می‌بخشد اما سئو خواص دیگری هم دارد. برخی صاحبان کسب و کارها به غلط تصور می‌کنند سئو حرفه ای، ویژه صنایع بزرگ است؛ اما حقیقت آن است که سئو به سایز شرکت ارتباطی ندارد، بلکه به شدت تحت تاثیر انگیزه های پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اصولی شماست.
1.    جستجوی ارگانیک، اصلی ترین منبع ترافیک سایت شماست: جستجوی ارگانیک سایت، بخش بزرگی از عملکرد وب‌سایت‌ها  را به خود اختصاص می‌دهد و از مزیت های رقابتی مهم در برابر دیگر کسب و کارها به شمار می‌رود. و در نهایت، به بالا بردن نرخ تبدیل (conversion) یا مشارکت کاربران منجر می‌شود. همان‌طور که بازاریابان می‌دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جستجو، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و... در اختیار دارد. این عدد به این معنی است که اکثر کاربران در سراسر دنیا حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات به گوگل مراجعه می‌کنند، چون گوگل علاوه بر بهترین موتور جستجوگر در دنیا، محبوب ترین سرویس ارائه دهنده ایمیل نیز است. با این اوصاف پر واضح است که سئو حرفه ای و سایتی بی نقص، شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و محبوب گوگل تبدیل خواهد کرد و به معنی دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند است.
2.   سئو موجب ایجاد اطمینان و credinility می‌شود: هدف نهایی سئو و بهینه سازی سایت، ایجاد سایتی با دامنه قوی، طراحی زیبا و بدون نقص است که تجربه کاربری فوق العاده ای پدید آورد و از طریق جستجو به راحتی قابل دستیابی باشد. موتورهای جستجوگر از جمله گوگل معیارهای متعددی برای امتیازدهی به دامنه قوی سایت دارند، از جمله : بک لینک‌های باکیفیت؛ روش‌های machine learning، بهینه سازی صفحات داخلی سایت و محتوا. از یاد مبرید که ساخت برندی قابل‌اعتماد، به تلاش، صبوری و تعهد و تضمین کیفیت نیاز دارد. مشتری‌ها اصولا بی‌دلیل به یک محصول اعتماد نمی‌کنند. بنابراین خدمات سئو حرفه ای را در کنار ارتقای کیفیت محصول، به صورت موازی پیش ببرید.
3.   سئو خوب به معنی تجربه کاربری بهتر است: اگر بخواهیم روراست باشیم، باید اعتراف کنیم که رشد ارگانیک، آرزوی تمامی کسب و کارهاست؛ اما شرکت‌های مطرح مانند آمازون، از همان ابتدا رشد ارگانیک نداشته‌اند، بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربری، جایگاه کنونی را به دست آورده‌اند. گوگل نیز به مرور زمان معیارهای تجربه کاربری مطلوب را از طریق فیدبک‌های کاربران، تشخیص داده است و آن را از مهم‌ترین عوامل امتیازدهی به سایت ها قرار داده است. برای مثال کافی است که به صفحات نتایج جستجو گوگل (SERP) هنگام تایپ یک عبارت، نگاهی بیندازید. گوگل در همان صفحه پاسخ مطلوب کاربر را به او می‌دهد و کاربر با خواندن SERP بهترین لینک را انتخاب می‌کند و وارد سایت می‌شود. درواقع هدف اصلی گوگل از اصرار بر بهینه سازی سایت آن است که کاربران با کمترین کلیک، به آنچه می‌خواهند، دست یابند. 

 

برای مطالعه مقالات آموزشی منتشر شده توسط وب24 به صفحه آموزش سئو مراجعه نمایید.

 

سئو سایت حرفه ای


سئو سایت حرفه ای به معنی برخوردار بودن از تجربه کاربری مثبت و کمک رساندن به برند است.


4.   سئوی Local به معنی افزایش مشارکت، ترافیک و نرخ تبدیل است: به دلیل افزایش و رشد ترافیک استفاده از تلفن همراه، جستجوی محلی تا حد زیادی موفقیت شرکت های کوچک و متوسط را تعیین می‌کند. سئو محلی بهینه سازی سایت برای محدوده ای خاص مثل شهر، کشور، شهرستان و منطقه است، به طوری که ساکنان محلی بتوانند دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند. بدین ترتیب کاربران به شما بیشتر اعتماد می‌کننده و شما را یک گام به معامله نزدیک‌تر می‌سازند.
متخصصان حرفه ای سئو، این کار را با بهینه کردن محتوای سایت برای مخاطب محلی، استفاده از تصاویر آشنا و نقل قول‌های رایج آن بخش، انجام می‌دهند. راه اندازی شبکه‌های اجتماعی و گنجاندن محتوای مرتبط، یکی از این اقدامات است. همچنین توجه به نظرات کاربران در گوگل و در دیگر سایت‌ها مانند Yelp، Home Advisor تاثیر زیادی دارد.
5.   سئو در چرخه خرید تاثیر دارد: بی‌تردید از مهم‌ترین مزایای اینترنت از دیدگاه مشتریان، امکان تحقیق و بررسی است. بنابراین استفاده هوشمندانه صاحبان کسب و کارها از ارائه پیشنهادات خوب و وسوسه‌کننده و مطمئن، به برنده شدن شما دامن می‌زند. قرار دادن علامت تجاری برند در مکان‌های مرتبط، از این دست اقدامات است. این نوع تبلیغات اثربخشی خود را بیش از همه در سئو محلی نشان می‌دهد.
6.   روش های سئو همیشه به‌روز می‌شود: یکی از مهم‌ترین تکنیک های سئو این است که ثابت نیست و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ بنابراین صاحبان سایت‌ها و کسب و کارها باید اقدامات سئو سایت را همواره ارزیابی کنند. از خاطر مبرید حالا که دنیای جستجو در اختیار گوگل قرار دارد، قواعد بازی را به صورت مستمر تغییر می‌دهد؛ بنابراین نظارت مستمر برای رقابت موثر را فراموش نکنید. تغییرات عمده در الگوریتم های بازدید از سایت و فروش را همیشه بررسی کنید. همه می‌دانیم که گوگل سالانه الگوریتم های خود را تغییر می‌دهد و در صورت غفلت از این موضوع، به زودی رتبه خوبتان در گوگل را از دست می‌دهید.
7.   داشتن درک صحیح از سئو، به معنی درک صحیح محیط وب است: محیط جهانی وب همواره در حال تغییر است و قرار داشتن در صدر آن، چالشی بزرگ محسوب می‌شود. حفظ رتبه خوب سئو با درک محیط جهانی وب، همبستگی دارد؛ بدین صورت که با آگاه بودن از تاکتیک‌های شرکت‌های تجاری و رقبای محلی،  می‌توانید خدمات seo را به‌روز و بهینه‌تر اجرا کنید.
8.   سئو نسبتا ارزان است: هیچ‌کس منکر هزینه‌های سئو برای بهبود طراحی سایت، تولید محتوا و بهبود تجربه کاربری نیست؛ اما خدمات سئو به نسبت بازده کوتاه‌مدت و بلندمدت، به‌صرفه است. سئو هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و مانند اغلب پدیده‌های موجود در عالم، هرچه به آن توجه بیشتری کنید، پیشرفت بیشتری خواهد کرد.
9.   سئو حرفه ای یک استراتژی بلندمدت است: سئو و بهینه سازی سایت در همان سال اول تاثیرات مثبتی خواهد داشت که تا سال‌ها پایدار می‌ماند؛ اما با پیشرفت و رشد بازار، باید تغییرات بازار را از نزدیک دنبال کنید. هرچه زمان و دقت بیشتری صرف سئو سایت شود، وضعیت کسب و کار شما در بازار بهتر خواهد بود.
10.  سئو قابل‌ اندازه‌گیری است: اندازه‌گیری خدمات seo با استفاده از ابزارهای مختلفی که استفاده از اغلب آن‌ها رایگان است، مانند گوگل وبمستر تولز، انجام‌شدنی است؛ اما آنچه شما را به مراجعه به متخصص سئو نیازمند می‌کند، پیدا کردن همبستگی است. هیچ ابزاری نمی‌تواند با قطعیت به شما اعلام کند که کلمات کلیدی در افزایش نرخ کلیک سایت نقش بیشتری داشته اند یا اصلاح تجربه کاربری. تحلیل هایی که ابزارهای سئو در اختیار شما قرار می‌دهند، ارزشمند خواهند بود، در صورتی که ارتباط عوامل مختلف را با همدیگر کشف کنید.
معمولا صاحبان کسب و کارها و مدیران سایت‌ها دوست دارند بدانند کجا قرار گرفته‌اند، چگونه به اینجا رسیده‌اند و با در پیش گرفتن چه رویکردی به جایگاه بهتری دست پیدا خواهند کرد؛ اما هیچ راهی جز تجربه و کمک گرفتن از مشاوران وجود ندارد.
11.   سئو فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند: سئو حرفه ای سایت نه تنها موجب کشف و ارتقای کسب و کار می‌شود، بلکه فرصت های ویژه‌ای برای درخشش برند فراهم می‌کند. هرچه نام تجاری شما بهتر تبلیغ و شناسانده شود، فرصت های بیشتری برای رشد خواهید داشت. اجرای حرفه ای سئو سایت، شما را متوجه این قابلیت خواهد کرد.
12.  اگر در صفحه اول نتایج جستجو گوگل نیستید، باخته‌اید: این موضوع یک راز یا واقعیتی نیست که گوگل از شما پنهان کرده باشد. مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته است، نشان می‌دهد معمولا سه نتیجه اول صفحه جستجو گوگل، نزدیک به ۴۰ درصد نرخ کلیک را به خود اختصاص می‌دهند و نزدیک به ۳۰ درصد از لینک های صفحه اول و دوم گوگل هیچ کلیکی دریافت نمی‌کنند. بنابراین فراموش نکنید که اگر در نتایج صفحه اول گوگل نیستید، یعنی دیده نمی‌شوید و باید به دنبال راه‌حل بگردید.

 

بیشتر بخوانید : چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟سئو و بهینه سازی سایت در تهران

 

استراتژی سئو و بهینه سازی سایت به چه معناست؟

استراتژی سئو مجموعه روش‌هایی است که به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت برای بهینه سازی سایت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. خدمات seo امری ثابت نیست و نیاز به بازنگری در طول زمان دارد؛ زیرا برخی تکنیک‌ها به مرور از اهمیت ساقط می‌شوند و دیگر تاثیری ندارند. بنابراین استراتژی سئو را باید به دلایل زیر مورد بازنگری قرار دهید:
1.   روش های از اعتبار ساقط شده بازاریابی محتوا را کنار بگذارید: اگر از روش‌هایی مانند گنجاندن کلمات کلیدی به صورت متراکم در بهینه سازی سایت استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید گوگل از روش RankBrain برای درک محتوای صفحات استفاده می‌کند و گنجاندن اغراق‌شده کلمات کلیدی، موجب پنالتی شدن سایت شما می‌شود. در این حالت باید تلاش در زمینه سئو را متوقف کنید و به سراغ الگوریتم پاندا بروید تا محتوای خود را از حالت اسپم خارج کنید.
2.   اقدامات قدیمی بر روی متا تگ های عنوان : گنجاندن کلمات کلیدی در تگ های عنوان، دیگر کلید موفقیت نیست و تا حدی اثر منفی نیز می‌گذارد. مطالعاتی انجام شده که نشان می‌دهد صفحات به خاطر کلمات‌کلیدی موجود در محتوا ایندکس می‌شوند و به به خاطر استفاده از کلمات کلیدی در عنوان. به جای نگرانی درباره جایگاه کلمات کلیدی در عنوان، به نوشتن اسنیپت (Rich Snippet) موثری فکر کنید که کاربران را به کلیک بر روی لینک سایت شما ترغیب می‌کند.
3.   خرید بک لینک برای افزایش رتبه سایت : بی تردید لینک های خارجی تاثیر شگرفی بر بالا رفتن نرخ کلیک و بازدید سایت دارند؛ اما بارها گفته شده است که خرید بک لینک از روش‌های سئو کلاه سیاه است. جالب است بدانید که اغلب سئوکارانی که این روش را پیشنهاد می‌دهند، از انجام آن بر سایت های شخصی خود، اجتناب می‌ورزند. ما منکر تاثیر انکرتکست در متن و لینک به مقاله در سایت های پربازدید نمی‌شویم؛ اما از الگوریتم پنگوئن نیز اگاهیم. این الگوریتم به طور انحصاری لینک بیلدینگ‌های غیرطبیعی را بررسی کرده و سایت های متخلف را جریمه می‌کند. بهتر است سعی کنید لینک‌های مرتبط به دست بیاورید و لینک بیلدینگ را طوری انجام دهید که طبیعی جلوه کند.
4.   رپورتاژهای بی‌اثر در مطبوعات : انتشار رپورتاژ در مطبوعات مانند خبرگزاری‌ها از روش های پرکاربرد در سئو سایت بود؛ اما طولی نکشید که گوگل این لینک ها را از اهمیت ساقط کرد و بسیاری از شرکت هایی که کار  PR انجام می دادند، لینک‌های رپورتاژ خود را nofollow کردند تا اثرات مخرب آن بر سئو سایتشان را از بین ببرند. از یاد مبرید زمانی که تصمیم به انتشار رپورتاژ می‌گیرید، باید واقعا بهانه مهمی داشته باشید، مثل یک پیشرفت افتخارآمیز. اگر کسب و کار شما کار ارزشمندی انجام نداده است، با خودتان روراست باشید و به سراغ رپورتاژ نروید. برای سفارش رپورتاژ آگهی به وب24 و آگاهی از قیمت رپورتاژ آگهی کلیک کنید.
5.   استفاده از روش‌های اتوماتیک : تولید محتوای مکانیکی و نوشتن متا دیسکریپشن‌ها هیچ امتیاز مثبتی در سئو سایت ندارد. اگر از این روش استفاده می‌کنید، به زودی اسپم خواهید شد. بنابراین برنامه‌های طبیعی تولید زبان (NLG) را که برای تولید محتوا در مقیاس بزرگ استفاده می‌شد و بر اساس ورودی داده‌ها، محتوا را تولید می‌کرد، کنار بگذارید و محتوای باکیفیت تولید کنید. هیچ رباتی نمی‌تواند با محتوای خوبی که یک انسان نوشته است، رقابت کند.
6.   نادیده گرفتن استفاده از موبایل : بیش از ۶۰ درصد جستجوهای روزانه، از طریق تلفن های همراه انجام می‌شود. به همین دلیل سایت شما باید رسپانسیو باشد تا طراحی سایتتان در صفحه‌های نمایش کوچک‌تر به هم نریزد. عدم نمایش تبلیغات پاپ آپ و ایجاد تجربه  کاربری مطلوب، از دیگر مواردی است که گوگل در رابطه با کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت می‌شوند، در نظر می‌گیرد.
7.   تولید محتوای کوتاه : در اغلب موارد تولید محتوای کوتاه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه برای هر موضوع رقابت‌آمیزی، اتلاف وقت است و به جریمه شدن سایت، منجر خواهد شد. بهتر است محتوای طولانی تر با تعداد معقول کلمات کلیدی بنویسید.
8.   استفاده از پست مهمان برای لینک بیلدینگ : علی‌رغم اعلام رسمی گوگل مبنی بر عدم انتشار پست مهمان، هنوز افراد زیادی از این روش استفاده می‌کنند. فروش پست های وبلاگ ها و سایت های پربازدید مشکلی بود که گریبان Forbes، یکی از مهم‌ترین نشریات را گرفت و آن را ناچار به nofollow کردن لینک های خارجی کرد. اگر همچنان مایل به استفاده از پست مهمان هستید، حتما در سایت های مرتبط با حوزه اصلی کار خود این کار را انجام دهید و در سایت‌های بی‌کیفیت، مطلب منتشر نکنید.
9.   بیش از حد در نظر گرفتن قدرت تاثیر عبارات جذاب و عجیب غریب برای افزایش ترافیک: برخی متخصصان بازاریابی به اشتباه گمان می‌کنند سر هم بندی کردن چند کلمه غریب و دور از ذهن، آشنایی‌زدایی دارد و باعث جلب توجه کاربران می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم این تکنیک همیشه کاربرد ندارد و ممکن است ترافیک را به سمت سایتتان هدایت کند، اما در درازمدت تاثیر نخواهد داشت. کاربران بیش از خلاقیت، به دنبال رفع نیاز اطلاعاتی خود می گردند؛ بنابراین شانس خود را محدود نکنید. استراتژی استفاده از کلمات کلیدی را به درستی تدوین کنید و در توضیحات متا و ریچ اسنیپت، همان چیزی را بنویسید که ارائه می‌دهید.

 

بیشتر بخوانید : راهکارهای افزایش ترافیک وب سایت

خدمات سئو سایت

 

پنج ویژگی برای تدوین استراتژی سئو حرفه ای

1- داشتن نقشه ذهنی (Mind map) که به معنی بصری کردن و به صورت اینفوگرافی رسم کردن استراتژی است. مزیت استفاده از نقشه ذهنی، اشراف داشتن بر تمام لایه‌ها و رفع خطاهایی است که در حین تدوین از چشم شما دور مانده است. از ابزارهایی مانند Mind Meister برای ترسیم این نقشه ذهنی، کمک بگیرید.
2- شفاف بودن وظایف: استراتژی خوب بهینه سازی سایت، بدین معنی است که افراد تیم، وظایف خود را می‌دانند و طبق برنامه به آن عمل می‌کنند. استفاده از برنامه هایی مانند Trello، Jira، Workzone و... برای نظم‌دهی بیشتر به برنامه است. یک استراتژی خوب در صورت نیاز تغییر می‌کند، بنابراین فراموش نکنید که اقدامات هر فرد را منصفانه ارزیابی کنید.
3- درک صحیح از نحوه عملکرد کسب و کارتان برای موفقیت حیاتی است. باید توانایی تشریح موقعیت خود، سئو سایت و عملکرد رقبایتان را داشته باشید. مثلا می‌توانید IP رقبای خود را مسدود کنید تا روی تبلیغات شما کلیک نکنند. در نهایت شما نیاز دارید بدانید بابت چه محصولی مشتری جذب می‌کنید و آیا این مقدار فروش برای شما به‌صرفه است یا نه. یکی از مخرب‌ترین موارد در تدوین استراتژی سئو «سردرگمی» صاحبان کسب و کار است. بهتر است ابتدا ببینید دوست دارید تنها نرخ کلیک و ترافیک را افزایش بدهید یا دوست دارید رتبه شما در گوگل بالا برود؟ آیا آمادگی کافی برای کار کردن بر روی محتوا را ندارید؟ پاسخ به این دست سوالات، شما را بهتر راهنمایی می‌کند.
4- شناخت مخاطب، بسیار مهم‌تر از تحقیق کلمات کلیدی است. برخی به غلط تصور می‌کنند همین که کلمات کلیدی جستجو شده توسط مخاطب را استخراج کنند، فرآیند شناخت مخاطب را به پایان رسانده‌اند؛ اما چنین نیست. شناخت مخاطب به معنی آن است که جنسیت، نیازمندی، سطح دانش، طبقه اجتماعی، درآمد و تفریحات مخاطبان خود را بشناسید. شاید جمعیت اشتباهی را هدف خود قرار داده‌اید و باید عده دیگری با ویژگی‌های متفاوت‌تری را مورد خطاب قرار دهید.
5- هدف‌ریزی دقیق به معنی تعیین اولویت‌هاست. استراتژی های خوب، معمولا بر روی اهدافی سرمایه گذاری می‌کنند که آینده و رشد شرکت را تضمین می‌کنند. یکی از راه‌های موثر، تعیین KPI است. مثلا به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ پس از تدوین استراتژی سئو و بهینه سازی سایت، تصمیم می‌گیرید ۱۰۰۰ سفارش ثبت شده در طول دو ماه داشته باشید. عملکردتان در پایان زمان تعیین‌شده، میزان موفق بودن استراتژی سئو را مشخص خواهد کرد. 

 

بیشتر بخوانید : اصول و قواعد لینک سازی خارجی | مزایای لینک سازی خارجی

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

بهینه سازی سایت حرفه ای چه فعالیت‌هایی را در بر می گیرد؟

پیش از اقدام به سفارش سئو، بهتر است بدانید که فعالیت های مربوط به بهینه سازی سایت، در دو بخش کلی سئو داخلی (On-Page) و سئو خارجی (Off-Page) انجام می‌شود؛ لذا می‌توانید تنها برای سفارش چند آیتم به سراغ متخصصان سئو و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات seo  بروید. فهرست زیر، تمام فعالیت‌هایی را که برای سئو سایت می‌بایست انجام گیرد، نشان می‌دهد:
•    تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا بر اساس آن؛
•    استفاده از کلمات کلیدی در URL صفحه؛
•    استفاده از کلمه کلیدی در تگ H1 متن؛
•    به کار بردن کلمه کلیدی در میانه و بخش پایانی متن؛
•    بهبود تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)؛
•    استفاده از تگ altبرای تصاویر؛
•    به کار بردن عکس، ویدیو، اینفوگرافی؛
•    بررسی هاست از طریق ابزارهایی مانند HostingBooth؛
•    بررسی سرعت لود شدن سایت با ابزارهایی مانند Pingdom و gtmetrix
•    سنجش آپتایم بودن (در دسترس بودن) سایت برای کاربران با استفاده از Pingometer و Uptime Robot؛
•    کنترل لینک ها و حذف لینک های شکسته با استفاده از دو ابزار Majestic و Checkmylinks؛
•    کسب اطمینان از ساختار صحیح URL در سئو سایت؛
•    کنترل کردن جریمه های احتمالی از سمت گوگل از طریق Panguin و Fruition؛
•    خدمات سئو سایت از طریق اصلاح نقشه سایت (Sitemap)؛
•    اضافه کردن ریچ اسنیپت (Rich Snippets)؛
•    افزایش نرخ تبدیل سایت (CRO)؛
•    سئو سایت به کمک اصلاح کدهای HTML وب سایت؛
•    تحلیل و رصد رقبا؛
•    طراحی حرفه ای سایت در کنار بهینه سازی سایت حرفه ای؛
•    تولید محتوا به صورت منظم و بر اساس سئو حرفه ای؛
•    تشخیص ارورهای کراول (Crawl Errors)؛
•    رسپانسیو بودن سایت؛
•    ایمن کردن سایت با استفاده از HTTPS؛
•    استفاده موثر از اینفلوئنسرمارکتینگ؛
•    خدمات seo خارجی مانند انتشار پست مهمان در سایت های مرتبط؛
•    لینک بیلدینگ موثر؛
•    ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی و افزایش Authority در آن‌ها.

 

برای آشنایی بیشتر با مباحث سئو می توانید به صفحه آموزش سئو در سایت شخصی آقای رضا شیرازی مراجعه نمایید.

 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت حرفه ای در ایران

 

 

خدمات seo وب ۲۴ شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو وب ۲۴ شامل تمامی موارد نام‌برده می‌شود؛ اما برای آشنایی بیشتر با روند کار در وب ۲۴، موارد مهم را با توضیحاتی عرضه می‌کنیم که هم جنبه آموزشی دارد، هم ملاک های کیفی وب ۲۴ را نشان می‌دهد.

1- تحقیق کلمات کلیدی متناسب 

این اقدام به قدری اهمیت دارد که برخی کل فرایند سئو را با آن یکی فرض می‌کنند. بدون داشتن کلمه کلیدی مناسب، کاربران قادر به پیدا کردن سایت شما نخواهند بود. بهینه سازی سایت حرفه ای شامل استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی است و استخراج، انتخاب و اولویت بندی استفاده از کلمات کلیدی، در سئو داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد. تحلیل کلمات کلیدی برای تمامی کسب و کارها ضروری است؛ زیرا عرصه ای است که رقبا نیز در آن فعال‌اند و بدون استراتژی نباید از آن استفاده کرد. وب ۲۴ با توجه به مخاطب، عملکرد رقبا و میزان دشواری و آسانی، کلمات کلیدی مناسب را به شما پیشنهاد می‌کند.

2- رصد رقبا 

مهم‌ترین مرحله در سئو، آگاهی از عملکرد رقباست. با استفاده از ابزارهای متنوع مانند KWFinder می‌توانید کلمه کلیدی موردنظرتان را جستجو کرده و وضعیت رقبا را در استفاده از آن کلمه بسنجید. دست گذاشتن روی آن دسته از کلمات کلیدی که رقبایتان استفاده می‌کنند، باید با احتیاط انجام شود. تیم استراتژی سئو وب ۲۴ به شما کمک خواهد کرد کلمات کلیدی با رقابت بالا را انتخاب کنید یا به سراغ کلماتی بروید که نرخ تبدیل بالایی دارند و رقابت کمی بر سر آن‌ها وجود دارد. معمولا کلمات کلیدی هرچه طولانی تر باشند، نرخ تبدیل بیشتری در مقایسه با کلمات کوتاه دارند و تعداد جستجوی آن‌ها نیز بیشتر است.

3- استفاده از ابزارهای مناسب برای سئو

استراتژی متخصصان سئو وب ۲۴ معرفی و آموزش ابزارهای مناسب سئو بوده است. در این مقالات بارها به لزوم استفاده از ابزارهای مختلف برای بخش های مختلف سایت، از کلمات کلیدی گرفته تا لینک‌های داخلی و خارجی اشاره کرده‌ایم. مثلا گوگل ترندز (برای مقایسه کلمات کلیدی به آدرس google.com/trends/explore مراجعه کنید)، wordstream ، Kwfinder و Ubersuggest قوی ترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی هستند که ضمن ارائه اطلاعات مفید از نحوه استفاده کاربران از آن‌ها، پیشنهادهای خوبی به شما می‌دهند. در حین بهینه سازی سایت و سرمایه گذاری بر روی کلمات کلیدی خاص، می‌توانید از سایت الکسا به آدرس https://www.alexa.com ، بازدید روزانه و کلمات کلیدی مورد استفاده برای ورود به سایت‌های رقیب را بررسی کنید.

4- تولید و بهینه سازی محتوا

اقداماتی که برای بهینه سازی سایت انجام می‌دهید، در صورتی که با تولید محتوای موثر همراه نباشد، نتیجه مطلوبی به بار نخواهد آورد. طراحی حرفه ای سایت در کنار تولید محتوای باکیفیت به رشد شما کمک زیادی می‌کند. مطالب تولیدی برای سئو سایت حرفه ای، نباید کپی باشد. همچنین رعایت اصول نگارشی مطلوب گوگل، فاکتور مهمی در امتیازدهی به محتواست. خواندن مقاله نقش تولید محتوای با کیفیت در سئو درباره تولید محتوای بهینه را پیشنهاد می‌کنیم. برای سفارش تولید محتوای سئو شده به وب24 کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید : رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟

 

سئو حرفه ای

 

5- تحلیل جامع رقبا 

کسب و کارهای موفق همیشه پاسخی درخور برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دارند. با تحلیل رقبا می‌توانید تا استراتژی، انگیزه و عملکرد رقبا را در بازار تحلیل کنید. بدین ترتیب موفق به پیاده سازی سئو حرفه ای شده اید؛ زیرا خطر احتمالی رقبا را دفع و رشد خود را تضمین کرده اید.

6- بهینه سازی ساختار سایت

الف- کدنویسی

استفاده از کدهای زیاد و بیش از حد، سبب پیچیده شدن صفحات وب شده و در نتیجه سرعت بارگذاری صفحات کاهش می‌یابد. به همین دلیل، کوتاه کردن کدها و حفظ یک ساختار ساده، ضروری است. این کار سبب بارگذاری سریع تر صفحه شده و در نهایت بر افزایش ترافیک سایت موثر خواهد بود.

ب- تست و بالا بردن سرعت سایت

در دنیای پر مشغله امروز که بر مبنای تکنولوژی بنا شده است و فضای مجازی مملو از رقابت است، هیچ کس فرصت زیادی برای پرداختن به یک سایت خاص را ندارد و اگر سایتی کند باشد، به احتمال زیاد مشتریان بسیاری را از دست می‌دهد بنابراین بالابردن سرعت سایت از مزیت هایی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. یکی از راه های تست سرعت سایت استفاده از ابزارهایی مانند gtmetrix.com است که در سایت وب 24 در مقاله آموزش GTMetrix مفصل به توضیح آن پرداخته ایم. برای بالا بردن سرعت سایت خود می‌توانید از راهکارهای ارائه شده استفاده کنید تا سرعت سایت تان بهبود یابد. در مقاله مهم‌ترین دلایل کندی وب سایت ها به شرح چند راه حل پرداخته ایم.

ج- خروجی قالب

طراحی گرافیک سایت باید مانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه، موجب جذب هرچه بیشتر مشتریان شود. در حقیقت سایت باید به صورتی باشد که در زمان ورود کاربر به سایت با یک ساختار ملایم بصری رو به رو شود. بنابراین به شدت از شلوغی سایت بپرهیزید. همچنین در ساختار بندی طراحی گرافیک یک سایت باید جدا از بحث زیبایی و جذبه به مورد طراحی واکنش گرا هم توجه کرد. یعنی همان‌طور که وب سایت ها برای صفحات مانیتور ها به صورت استاندارد طراحی می‌شوند، باید قابلیت نمایش با همان گرافیک و سرعت بالا برای ابزارهای دیگر مانند تبلت ها و موبایل ها را هم داشته باشند.

د- ارتباط بین صفحات

در صورتی‌که طراحی سایت شما مناسب نباشد و ارتباط درستی میان صفحات شما برقرار نشده باشد، ربات گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی‌توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند و همین موضوع باعث می‌شود که محتوای سایت شما در اینترنت پیدا نشود. وجود چنین مشکلی عملا کل فعالیت‌ها و زحمت های شما را به هدر خواهد داد. خدمات سئو و بهینه سازی وب24 همواره سعی می‌کند که نکات مهم و اساسی را در زمینه سئو سایت انجام دهد و به همین دلیل پروژه های طراحی شده توسط وب24 از کیفیت مطلوبی در گوگل برخوردارند و نتایج مناسبی کسب می‌کنند.

و- استفاده از Rich snippet

Rich Snippet یک کد HTML است که بر روی صفحات وب قرار داده می‌شود تا در نتایج گوگل ستاره‌دار شود و دارای بخشی از اطلاعات واضح مانند عکس، رتبه‌بندی، اطلاعات نویسنده و غیره در مورد محتوای هر صفحه است که در پایین نتایج جستجو نشان داده می‌شود. این کد لزوما در صفحات مرورگر قابل رؤیت نیست. توضیحات کامل در مقاله Rich Snippet چیست و چگونه باعث افزایش کلیک می‌شود؟ قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید : راهکارهای افزایش بازدید گوگل 

 

 خدمات SEO

 

7- سئو خارجی سایت

الف- برندسازی

وب برندینگ (web branding) یکی از روش‌های برندسازی و تجاری کردن یک نام (brand) است که از وب و ابزار های مرتبط به آن عنوان رسانه استفاده می‌کند. هدف برندسازی تمایز محصولات و خدمات یک شرکت نسبت به رقباست. یکی از روش های وب برندینگ, بهینه سازی سایت برای قرارگرفتن سایت در جایگاه مناسب و بازدید آن است. در این بخش مقالات وب برندینگ برای آشنایی شما با تکنیک ها و روش های مرتبط با این موضوع قرارداده شده. مقالات مرتبط با وب برندینگ، شما را با این روند آشنا می‌کند.

ب- لینک های خارجی

لینک های داخلی و لینک های خارجی از اهمیت به سزایی در سئو و بهینه سازی برخوردار هستند. لینک بیلدینگ مجموعه ای از تاکتیک هایی است که تعداد لینک های داده  شده به یک صفحه یا دامنه را افزایش می‌دهد. جدیدترین مقالات لینک بیلدینگ را در سایت وب 24 دنبال کنید.

ج- افزایش امتیاز سایت 

افزایش رتبه سایت در گوگل و رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط دغدغه اصلی مدیران سایت ها است. تمام مدیران سایت ها تلاش می‌کنند که با بدست آوردن جایگاه مناسب در گوگل کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنند. در مقاله افزایش رتبه سایت در گوگل | بهبود رتبه سایت در گوگل قصد داریم اهمیت افزایش رتبه سایت در گوگل را شرح دهیم و به بررسی روش هایی که باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می‌شوند بپردازیم.

8- طراحی کاربرپسند

سایت ویترین کسب و کار شماست، بنابراین هرچه زیباتر آراسته شود، مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند. سایت های شلوغ، موجب فرار کاربر می‌شوند. گویا نبودن علائم، نرخ فرار کاربران را افزایش می‌دهد و واکنش‌گرا (responsive) نبودن سایت، برای سایت امتیاز منفی دارد. برای بهینه سازی سایت حرفه ای، توضیحات متخصصان وب ۲۴ در مقاله طراحی سایت با قالب گرافیکی زیبا را بخوانید.

9- اصلاح نقشه سایت

ارتباط بین صفحات از طریق نقشه سایت ایجاد می‌شود. در صورتی که نقشه سایت شما درست طراحی نشده باشد، ربات های گوگل و سایر موتورهای جستجوگر نمی‌توانند به راحت به اطلاعات موجود در سایت شما دسترسی پیدا کنند و محتوای سایت را ایندکس نمی‌کنند. متخصصان سئو وب24 بر اصلاح sitemap تاکید زیادی دارند. در مقاله دلایل شکست پروژه های سئو سایت، آسیب‌های ناشی از نادیده گرفتن این موضوع را مطالعه کنید.

10- استفاده از بردکرامب (breadcrumb)

بردکرامب‌ها نیز نشانگر صفحات اند که در بالای صفحات و زیر عنوان درج می‌شوند تا کاربر دچار سردرگمی نشود. استفاده از بردکرامب در سئو حرفه ای سایت اهمیت زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با بردکرامب، مقاله "بردکرامب (Breadcrumb) چیست و چه تاثیری بر روی سئو دارد؟" را مطالعه کنید.

11- برند سازی اینترنتی 

به فرآیند تجاری کردن یک برند، برندینگ گفته می‌شود که به معنی انجام دادن خدمات سئو و بهینه سازی سایت به منظور قرار گرفتن سایت در جایگاه مناسب است. یکی از راه های تمایز خدمات، برندسازی است که در افزایش رتبه سئو دخالت مستقیم دارد؛ زیرا کاربران به برندهای نام‌آشنا اعتماد می‌کنند و هرجا نام شما را ببینند، بر روی آن کلیک می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید : چرا افزایش رتبه سایت در گوگل مهم است؟

 

سئو حرفه ای وب سایت

 

خدمات سئو سایت وب24 مناسب چه سایت هایی است؟

خدمات سئو و بهینه سازی وب24 به همه کسب و کارها و وب سایت ها از ایجاد و طراحی سئو محور سایت گرفته تا بهینه سازی سایت، عرضه می‌شود. البته متخصصان وب ۲۴ پکیج های حرفه ای برای برخی حوزه‌ها ارائه می‌دهند:

1- سئو سایت های گردشگری 

ساختار اصولی سایت، برای شرکت های گردشگری اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا هدف این سایت‌ها، متقاعد کردن مشتری به خرید و استفاده از خدمات گردشگری است. بنابراین چگونگی هدایت کاربر، تولید محتوا، لینک بیلدینگ و... برای آژانس‌های گردشگری و خطوط هوایی اهمیت مضاعفی دارد. گردشگری از حوزه های پررقابت است و موفقیت در آن به سئو سایت حرفه ای نیاز دارد. وب24 تجارب متعددی در این زمینه دارد. برای دیدن نمونه کارهای سئو سایت گردشگری کلیک کنید.

۲ .سئو سایت های شرکتی

امروزه تمامی شرکت ها وب سایت دارند، به این دلیل ساده که داشتن سایت و محتوای دیجیتال، به آن‌ها اعتبار می‌بخشد. سئو سایت حرفه ای موجب جذب مشتری شده و اطلاعات لازم را در اختیار او قرار می‌دهد. بدین ترتیب دیده شدن در فضای وب برای شرکت ها امری حیاتی است. متخصصان وب ۲۴ با تدوین استراتژی های بازاریابی، این فرایند را بهبود می‌بخشند. برای دیدن نمونه کارهای سئو سایت شرکتی کلیک کنید.

۳. سئو سایت های فروشگاهی

بقای فروشگاه های اینترنتی به دیده شدن در فضای مجازی بستگی دارد. سئو مطمئن‌ترین و ارزان ترین راهکار برای بازاریابی فروشگاه های اینترنتی است. داشتن برنامه مدون برای سئو و بهینه سازی سایت، تولیدمحتوا، تحقیق کلمات کلیدی، اصلاح ساختار سایت و... از ضروری ترین اقدامات است که می‌بایست به صورت مستمر اجرا شود. وب24 تجربیات موفق متعددی در زمینه سایت های فروشگاهی دارد. برای دیدن نمونه کارهای سئو سایت فروشگاهی کلیک کنید.

4- سئو سایت های خبری

همگرا شدن وسایل ارتباطی و استقبال از سایت های خبری، موجب شده است تا بسیاری از روزنامه‌ها به ایجاد سایت های خبری رو بیاورند. پشتیبانی، امنیت، سرعت و ساختار سایت های خبری بسیار اهمیت دارد. همچنین اگر مطالب تولیدی شما باکیفیت باشد اما اصول سئو در ان رعایت نشده باشد، نمی‌توانید مخاطبان زیادی را به خود جلب کنید. همکاران وب24 ضمن آموزش کارکنان تحریریه، چگونگی تولید محتوای سئو شده را نیز به شما آموزش می‌دهند. برای دیدن نمونه کارهای سئو سایت خبری کلیک کنید.

 

دانلود رایگان کتاب سئو 2018 - کتاب 100 نکته سئو - کتاب سئو را قورت بده

 

سئو و بهینه سازی

 

مراحل سئو و بهینه سازی سایت در وب24

  1. بررسی کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها
  2. آنالیز و تحلیل رقبا
  3. بررسی ساختار داخلی سایت و بهبود سئو داخلی سایت
  4. بهبود سئو خارجی سایت و برندسازی اینترنتی سایت
  5. رساندن سایت در کلمات کلیدی مرتبط به صفحه اول گوگل
  6. تهیه و ارائه گزارش ماهانه از پیشرفت پروژه سئو و اقدامات صورت گرفته روی آن

آیا خودتان می‌توانید سایت خود را سئو کنید؟

بسیاری از صاحبان سایت ها و کسب و کارها تلاش کرده‌اند با استفاده از آموزش های اینترنتی، خدمات seoرا بر روی سایت خود اجرا کنند که در اغلب موارد موجب آسیب زدن به بیزینس خود شده‌اند. گذراندن دوره های آموزشی سئو هزینه چندانی ندارد اما آینده بیزینس شما را تضمین می‌کند. بنابراین بهینه سازی سایت بدون تجربه کافی، موجب حذف کلی سایت و مطالب از گوگل می‌شود. اگر تجربه این کار را ندارید، ریسک نکنید.

چرا وب24 را برای سئو و بهینه سازی سایت انتخاب کنم؟

وب24 یکی از قدیمی ترین شرکت‌های سئو در ایران و اولین ارائه‌کننده خدمات سئو در قالب پکیج های مختلف است. هدایت مشتریان بالقوه به سایت های اینترنتی از زمینه‌هایی است که وب ۲۴ در آن سابقه زیادی دارد. همچنین با تبدیل مخاطب به مشتری از طریق بهینه سازی نرخ تبدیل و بهبود تجریه کاربری، موجب وفاداری مشتریان و رضایت خاطر صاحبان کسب و کارها می‌شود. مهم‌ترین ویژگی خدمات سئو وب ۲۴، انطباق با قوانین گوگل است.‍ وب ۲۴ از راه‌های اصولی موجب بهبود رتبه سئو می‌شود و به هیچ عنوان از روش های سئو کلاه سیاه استفاده نمی‌کند. در بخش نمونه کارهای سئو وب24 با مشتریان ما آشنا شوید.

قردادهای خدمات سئو سایت وب ۲۴ چند ماهه است؟

وب ۲۴ معمولا قراردادهای خود را به صورت سالیانه تنظیم می‌کند و بر روی مجموعه ای از کلمات کلیدی، کار می‌کند. متخصصان وب۲۴ هر ماه بر روی کلمات جدیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند و راهکارهای مفید و عملی در جهت دستیابی به اهداف صاحبان سایت، به آن‌ها ارائه می‌کنند. اگر به دنبال شرکتی هستید که دغدغه های شما را در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو برطرف کند، وب24 را انتخاب کنید و به جمع مشتریان خوشحال وب24 بپیوندید. 

آیا تنها هدف وب ۲۴ کسب رتبه مناسب در گوگل است؟

پاسخ این سوال قطعا «منفی» است. ما در وب 24 تنها به کسب رتبه مناسب در گوگل فکر نمی کنیم، بلکه با تدوین و طراحی استراتژی فرآیندی را ایجاد می کنیم که سهم مشتریان را از بازار موردنظر افزایش دهد. برای متخصصان وب ۲۴، قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل پایان کار نیست، بلکه جلب رضایت مخاطب و بازگشت او به سایت، اهمیت زیادی دارد.

سئو سایت چقدر زمان می‌برد؟

هیچ گونه پاسخ قطعی برای تخمین این زمان وجود ندارد. ممکن است به بهینه سازی سایت حرفه ای حساس بوده باشید و سایتتان را بر اساس اصول سئو طراحی کرده باشید و در نتیجه، خدمات سئو سایت حرفه ای زودتر نتیجه بدهد؛ اما افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه در گوگل برای سایت های تازه ‌تاسیس، حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد. از آنجا که نتایج گوگل به صورت آنی و لحظه‌ای تغییر می‌کنند، تحلیل رقبا اهمیت حیاتی دارد. تولید اپلیکیشن موبایل جت سئو توسط وب ۲۴ در این راستا صورت گرفته است و امکان رصد کردن رتبه کلمات کلیدی و رقبا را به همراه امکاناتی مانند تحلیل سایت، نمایش رتبه الکسا، نمایش کد Html و اطلاعات مالک دامنه و... در اختیارتان می‌گذارد. 

 

خدمات تحلیل سایت وب ۲۴ چیست؟ 

اگر تحلیل دقیقی از وضعیت سایت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو ندارید، بهتر است از خدمات تحلیل سایت وب24 استفاده کنید تا نرخ تبدیل سایتتان را راحت‌تر افزایش دهید. کارشناسان وب24 علاوه بر تحلیل سایت، نکاتی موثر در بهبود تجربه کاربری و نرخ تبدیل را به همراه پیشنهادهای مفیدی در جهت بهبود چیدمان، گرافیک، سئو، امنیت، نقشه سایت، لینک بیلدینگ و محتوا ارائه می‌کنند. در تحلیل سایت باید اطلاعاتی از قبیل «مشتریان هدف، مخاطبان اصلی و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران»، «روش های جذب مشتری رقبا»، «امکانات لازم برای ایجاد نرخ تبدیل بالاتر»، «طبقه‌بندی بهتر محتوا» و... را جمع‌آوری کنید تا بتوانید استراتژی جامعی تهیه نمایید. 

 

بیشتر بخوانید : سئو داخلی (On-Page SEO) چیست و شامل چه مواردی می شود؟

 

 خدمات سئو سایت وب ۲۴

 

سخن پایانی

همگرا شدن وسایل ارتباطی، نیاز به داشتن سایت و پیاده‌سازی خدمات سئو و بهینه سازی را به ضرورتی برای موفقیت در کسب و کار تبدیل کرده است. سئو حرفه ای نه تنها دسترسی کاربران به وب سایت شما را ساده‌تر می‌کند، بلکه با فراهم کردن تجربه کاربری خوب، امتیاز شما را در سایت گوگل افزایش می‌دهد. نباید هدف نهایی خود از بهینه سازی سایت را کسب رتبه گوگل قرار دهید، زیرا معیارهای رتبه دهی گوگل متغیر است و در لحظه تغییر می‌کند. تولید منظم محتوا، لینک بیلدینگ، انتشار پست مهمان، اصلاح سایت مپ، استفاده از بردکرامب، بهبود UX و... از مواردی است که در سئو سایت باید انجام شود. سئو فرایندی زمان‌بر است و قیمت سئو بر اساس سفارش شما تعیین می‌شود. قرار دادهای سئو وب ۲۴، عموما یک ساله است و در حوزه خدمات فروشگاهی، سایت‌های خبری، گردشگری و شرکتی، تجارب درخشانی دارد.
فراموش نکنید سئو ارزان به معنی استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که به جریمه شدن شما توسط گوگل و پنالتی شدن منجر می شود. متخصصان حرفه‌ ای سئو می دانند که سایت های تازه تاسیس حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارند تا توسط گوگل بررسی شوند. متخصصان سئو وب ۲۴ در این ۶ ماه که ماه عسل گوگل نامیده می‌شود، با بررسی رقبا و فرصت های موجود، استراتژی قوی و مدونی برای شما تنظیم می‌کنند و با طراحی سایت و تولید محتوای سئو شده، موفقیت شما را در آینده نزدیک رقم می‌زنند. وب24 مجموعه‌ای متخصص در حوزه ارائه خدمات سئو است که به شما کمک می‌کند کالا و خدمات خود را به موثرترین شیوه ممکن، به مشتری عرضه کنید. 

 

برای سفارش سئو به وب24 کافی است فرم زیر را تکمیل کنید

 

کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و ضمن ارائه مشاوره رایگان، شما را راهنمایی خواهند کرد. 

 

 


برای آنکه بتوانیم سفارش شما عزیزان را بهتر بررسی کنیم، موارد زیر را در تکمیل فرم سفارش حتما در نظر داشته باشید:
  • 1. اگر وبسایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد نظر شما است حتما آدرس آن را درج نمایید.
  • 2. در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به صورت کامل و ساده شرح دهید.

پر کردن فیلد های (*) دار الزامی می باشد.

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)