سئو و بهینه سازی سایت

  نمره کاربران :5.0 از 5

سئو و بهینه سازی سایت، یک فرآیند زمانبر و مستمر است. فرآیند سئو با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود. در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی، محتوای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و... ترافیک و بازدید سایت افزایش خواهد یافت. تمام سایت های طراحی شده توسط "وب 24" به صورت اختصاصی بهینه سازی شده برای گوگل طراحی می شوند و نکات بسیار مهم طراحی سایت که در سئو تاثیر گذار هستند در آنها رعایت می شود.

 

بیشتر بخوانید: اصول سئو چیست | یادگیری اصول SEO

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

سئو چیست؟

سئو سایت که واژه فارسی عبارت Search Engine Optimization است و به صورت مخفف به آن SEO می گویند، به معنی انجام تمام فرآیندهایی است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر می گذارند را به دو دسته می توان تقسیم کرد: عوامل داخلی و عوامل خارجی. سئو سایت بیشتر بر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار وب سایت و همچنین قالب آن سعی می کند وضعیت سایت شما در گوگل را بهبود ببخشد. به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل). به طور خلاصه SEO یعنی از بین بردن مشکلات کدنویسی و قالب سایت شما و تعریف پارامترهای مناسب در آن برای بهبود وضعیت رتبه سایت شما در گوگل و بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب در زمینه کاری شما (کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند)، تولید محتوای مناسب و بهبود تجربه کاربری بر روی سایت شما که نهایتا منجر به امتیاز بیشتر صفحات سایت در گوگل می شود. بنابراین سئو سایت، فرآیندی است که به تمام اتفاقات روی سایت مرتبط است و باعث می شود سایت شما نتیجه بهتری در گوگل کسب کند، این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی افزایش بازدید و درآمد سایت شما خواهد داشت.

بهترین تعریف برای سئو سایت چیست؟

سئو SEO (بخوانید : اِس ای اُو) یک علم مدرن با زیرشاخه های فراوان برای بهینه سازی سایت برای کسب نتایج مناسب از موتورهای جستجو است. به عنوان مرجع می توانیم نگاهی به تعریف ارائه شده توسط سایت معتبر searchenginejournal بیاندازیم:


The process of optimizing a website – as well as all the content on that website – so it will appear in prominent positions in the organic results of search engines. SEO requires an understanding of how search engines work, what people search for (i.e., keywords and keyphrases), and why people search (intent). Successful SEO makes a site appealing to users and search engines. It is a combination of technical (on-page SEO) and marketing (off-page SEO).

 

به پروسه بهینه سازی سایت، به صورتی که بتواند در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو  (از جمله گوگل) رتبه پیدا کند، سئو گفته می شود. سایتی که سئو موفقی داشته باشد هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو محبوبیت دارد. سئو مجموعه ای از عوامل تکنیکی که در داخل و ساختار سایت انجام می شود (on-page SEO) و بخش های لینک سازی و بازاریابی سایت در اینترنت و شبکه های اجتماعی (off-page SEO ) است.

مزایای سئو

مزایای سئو چیست؟

بیش از 80% بازدید اینترنت از طریق موتورهای جستجو تقسیم می شود، همین موضوع کافیست تا توجه تمام مدیران سایت در دنیا را برای کسب درصدی از این بازدید به خود جلب کند. اما مهمترین مزیت سئو seo یا بهینه سازی سایت هدایت بازدیدکننده هدفمند به سایت است. در واقع با استفاده از تکنیک های سئو شما می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و درصد قابل توجهی از این افراد را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید. در واقع هیچ روش بازاریابی اینترنتی دیگری تا این اندازه بازگشت سرمایه گذاری ندارد. نکته قابل توجه در سئو اینجاست که شما بدون پرداخت هزینه های بالا می توانید چنین کاری را انجام دهید و سرمایه گذاری که در زمینه سئو سایت خود انجام می دهید، بازگشت سرمایه قابل توجهی نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی و سنتی خواهد داشت، بنابراین اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، سرمایه گذاری در زمینه سئو وب سایت خود است. هنری فورد در مورد اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مانند متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت - چرا سئو مهم است؟

شاید شما هم مانند هزاران کسب و کار تنها به دلیل مزایای دیجیتالی به سراغ بهینه سازی سایت رفته اید که بی‌راه هم نرفته‌اید؛ زیرا بی‌تردید، سئو قابلیت جستجوپذیری و در دسترس بودن سایت شما را بهبود می‌بخشد اما سئو خواص دیگری هم دارد. برخی صاحبان کسب و کارها به غلط تصور می‌کنند سئو حرفه ای، ویژه صنایع بزرگ است؛ اما حقیقت آن است که سئو به سایز شرکت ارتباطی ندارد، بلکه به شدت تحت تاثیر انگیزه های پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اصولی شماست.

1.    جستجوی ارگانیک، اصلی ترین منبع ترافیک سایت شماست:

جستجوی ارگانیک سایت، بخش بزرگی از عملکرد وب‌سایت‌ها  را به خود اختصاص می‌دهد و از مزیت های رقابتی مهم در برابر دیگر کسب و کارها به شمار می‌رود. و در نهایت، به بالا بردن نرخ تبدیل (conversion) یا مشارکت کاربران منجر می‌شود. همان‌طور که بازاریابان می‌دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جستجو، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و... در اختیار دارد. این عدد به این معنی است که اکثر کاربران در سراسر دنیا حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات به گوگل مراجعه می‌کنند، چون گوگل علاوه بر بهترین موتور جستجوگر در دنیا، محبوب ترین سرویس ارائه دهنده ایمیل نیز است. با این اوصاف پر واضح است که سئو حرفه ای و سایتی بی نقص، شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و محبوب گوگل تبدیل خواهد کرد و به معنی دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند است.

2.   سئو موجب ایجاد اطمینان و credinility می‌شود:

هدف نهایی سئو و بهینه سازی سایت، ایجاد سایتی با دامنه قوی، طراحی زیبا و بدون نقص است که تجربه کاربری فوق العاده ای پدید آورد و از طریق جستجو به راحتی قابل دستیابی باشد. موتورهای جستجوگر از جمله گوگل معیارهای متعددی برای امتیازدهی به دامنه قوی سایت دارند، از جمله : بک لینک‌های باکیفیت؛ روش‌های machine learning، بهینه سازی صفحات داخلی سایت و محتوا. از یاد مبرید که ساخت برندی قابل‌اعتماد، به تلاش، صبوری و تعهد و تضمین کیفیت نیاز دارد. مشتری‌ها اصولا بی‌دلیل به یک محصول اعتماد نمی‌کنند. بنابراین خدمات سئو حرفه ای را در کنار ارتقای کیفیت محصول، به صورت موازی پیش ببرید.

3.   سئو خوب به معنی تجربه کاربری بهتر است:

اگر بخواهیم روراست باشیم، باید اعتراف کنیم که رشد ارگانیک، آرزوی تمامی کسب و کارهاست؛ اما شرکت‌های مطرح مانند آمازون، از همان ابتدا رشد ارگانیک نداشته‌اند، بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربری، جایگاه کنونی را به دست آورده‌اند. گوگل نیز به مرور زمان معیارهای تجربه کاربری مطلوب را از طریق فیدبک‌های کاربران، تشخیص داده است و آن را از مهم‌ترین عوامل امتیازدهی به سایت ها قرار داده است. برای مثال کافی است که به صفحات نتایج جستجو گوگل (SERP) هنگام تایپ یک عبارت، نگاهی بیندازید. گوگل در همان صفحه پاسخ مطلوب کاربر را به او می‌دهد و کاربر با خواندن SERP بهترین لینک را انتخاب می‌کند و وارد سایت می‌شود. در واقع هدف اصلی گوگل از اصرار بر بهینه سازی سایت آن است که کاربران با کمترین کلیک، به آنچه می‌خواهند، دست یابند. 

 

برای مطالعه مقالات آموزشی منتشر شده توسط وب24 به صفحه آموزش سئو مراجعه نمایید.

 

 

سئو سایت توسط وب24

 


4.   سئوی Local به معنی افزایش مشارکت، ترافیک و نرخ تبدیل است:

به دلیل افزایش و رشد ترافیک استفاده از تلفن همراه، جستجوی محلی تا حد زیادی موفقیت شرکت های کوچک و متوسط را تعیین می‌کند. سئو محلی بهینه سازی سایت برای محدوده ای خاص مثل شهر، کشور، شهرستان و منطقه است، به طوری که ساکنان محلی بتوانند دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند. بدین ترتیب کاربران به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و شما را یک گام به معامله نزدیک‌تر می‌سازند.
متخصصان حرفه ای سئو، این کار را با بهینه کردن محتوای سایت برای مخاطب محلی، استفاده از تصاویر آشنا و نقل قول‌های رایج آن بخش، انجام می‌دهند. راه اندازی شبکه‌های اجتماعی و گنجاندن محتوای مرتبط، یکی از این اقدامات است. همچنین توجه به نظرات کاربران در گوگل و در دیگر سایت‌ها مانند Yelp، Home Advisor تاثیر زیادی دارد.

5.   سئو در چرخه خرید تاثیر دارد:

بی‌تردید از مهم‌ترین مزایای اینترنت از دیدگاه مشتریان، امکان تحقیق و بررسی است. بنابراین استفاده هوشمندانه صاحبان کسب و کارها از ارائه پیشنهادات خوب و وسوسه‌کننده و مطمئن، به برنده شدن شما دامن می‌زند. قرار دادن علامت تجاری برند در مکان‌های مرتبط، از این دست اقدامات است. این نوع تبلیغات اثربخشی خود را بیش از همه در سئو محلی نشان می‌دهد.

6.   روش های سئو همیشه به‌روز می‌شود:

یکی از مهم‌ترین تکنیک های سئو این است که ثابت نیست و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ بنابراین صاحبان سایت‌ها و کسب و کارها باید اقدامات سئو سایت را همواره ارزیابی کنند. از خاطر مبرید حالا که دنیای جستجو در اختیار گوگل قرار دارد، قواعد بازی را به صورت مستمر تغییر می‌دهد؛ بنابراین نظارت مستمر برای رقابت موثر را فراموش نکنید. تغییرات عمده در الگوریتم های بازدید از سایت و فروش را همیشه بررسی کنید. همه می‌دانیم که گوگل سالانه الگوریتم های خود را تغییر می‌دهد و در صورت غفلت از این موضوع، به زودی رتبه خوبتان در گوگل را از دست می‌دهید.

7.   داشتن درک صحیح از سئو، به معنی درک صحیح محیط وب است:

محیط جهانی وب همواره در حال تغییر است و قرار داشتن در صدر آن، چالشی بزرگ محسوب می‌شود. حفظ رتبه خوب سئو با درک محیط جهانی وب، همبستگی دارد؛ بدین صورت که با آگاه بودن از تاکتیک‌های شرکت‌های تجاری و رقبای محلی،  می‌توانید خدمات seo را به‌روز و بهینه‌تر اجرا کنید.

8.   سئو نسبتا ارزان است:

هیچ‌کس منکر هزینه‌های سئو برای بهبود طراحی سایت، تولید محتوا و بهبود تجربه کاربری نیست؛ اما سئو به نسبت بازده بلندمدتش، به‌صرفه است. در حقیقت می توان گفت سئو هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و مانند اغلب پدیده‌های موجود در عالم، هرچه به آن توجه بیشتری کنید، پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

9.   سئو یک استراتژی بلندمدت است:

سئو و بهینه سازی سایت در همان سال اول تاثیرات مثبتی خواهد داشت که تا سال‌ها پایدار می‌ماند؛ اما با پیشرفت و رشد بازار، باید تغییرات بازار را از نزدیک دنبال کنید. هرچه زمان و دقت بیشتری صرف سئو سایت شود، وضعیت کسب و کار شما در بازار بهتر خواهد بود.

10.  سئو قابل‌ اندازه‌گیری است:

اندازه‌گیری خدمات seo با استفاده از ابزارهای مختلفی که استفاده از اغلب آن‌ها رایگان است، مانند گوگل وبمستر تولز، انجام‌شدنی است؛ اما آنچه شما را به مراجعه به متخصص سئو نیازمند می‌کند، پیدا کردن همبستگی است. هیچ ابزاری نمی‌تواند با قطعیت به شما اعلام کند که کلمات کلیدی در افزایش نرخ کلیک سایت نقش بیشتری داشته اند یا اصلاح تجربه کاربری. تحلیل هایی که ابزارهای سئو در اختیار شما قرار می‌دهند، ارزشمند خواهند بود، در صورتی که ارتباط عوامل مختلف را با همدیگر کشف کنید.
معمولا صاحبان کسب و کارها و مدیران سایت‌ها دوست دارند بدانند کجا قرار گرفته‌اند، چگونه به اینجا رسیده‌اند و با در پیش گرفتن چه رویکردی به جایگاه بهتری دست پیدا خواهند کرد؛ اما هیچ راهی جز تجربه و کمک گرفتن از مشاوران وجود ندارد.

11.   سئو فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند:

سئو حرفه ای سایت نه تنها موجب کشف و ارتقای کسب و کار می‌شود، بلکه فرصت های ویژه‌ای برای درخشش برند فراهم می‌کند. هرچه نام تجاری شما بهتر تبلیغ و شناسانده شود، فرصت های بیشتری برای رشد خواهید داشت. اجرای حرفه ای سئو سایت، شما را متوجه این قابلیت خواهد کرد.

12.  اگر در صفحه اول نتایج جستجو گوگل نیستید، باخته‌اید:

این موضوع یک راز یا واقعیتی نیست که گوگل از شما پنهان کرده باشد. مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته است، نشان می‌دهد معمولا سه نتیجه اول صفحه جستجو گوگل، نزدیک به ۴۰ درصد نرخ کلیک را به خود اختصاص می‌دهند و نزدیک به ۳۰ درصد از لینک های صفحه اول و دوم گوگل هیچ کلیکی دریافت نمی‌کنند. بنابراین فراموش نکنید که اگر در نتایج صفحه اول گوگل نیستید، یعنی دیده نمی‌شوید و باید به دنبال راه‌حل بگردید.

 

بیشتر بخوانید : چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

 

سئو چیست

 

جهت دریافت مشاوره سئو حرفه ای با کارشناسان وب24 تماس بگیرید.

 

تلفن تماس: 86086864 - 02186086906

 

تقسیم بندی سئو از لحاظ نوع فعالیت و روش کاری

یکی از عواملی که در زمان به نتیجه رسیدن پروژه ها تاثیر مستقیم دارد به نوع فعالیت و روش کاری بر می گردد. سئو سایت از سه طریق انجام می شود :

1- سئو کلاه سیاه (black hat SEO) :

سئو کلاه سیاه یکی از انواع سئو است که با استفاده از تکنیک ها و روش های غیر اصولی و غیر قانونی موجب بهبود رتبه سایت در کوتاه مدت می شود. سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه های بالاتر، قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو را زیر پا می گذارد و به نوعی موتور جستجو را فریب می دهد. این روش معمولا توسط افراد بی تجربه و سئو کارهای تازه کار استفاده می شود. در این روش نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد و ممکن است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند.

2- سئو کلاه سفید (white hat SEO) :

سئو کلاه سفید یکی از انواع سئو سایت است که با استفاده از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد شد. نتیجه گرفتن در سئو سفید زمان بر است اما مهم این است که نتایج به دست آمده از طریق سئو کلاه سفید، پایدار و ماندگار است. متخصصین بخش سئو وب 24 بصورت کامل از روشهای کلاه سفید استفاده می کنند زیرا به دنبال کسب نتایج خوب و ماندگار برای مشتریان هستیم.نتایجی که به سئو کلاه سیاه بدست می آید دیر یا زود توسط گوگل شناسایی شده و سایت متخلف به شدت جریمه خواهد شد.

3- سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) :

سئو کلاه خاکستری روشی میان دو روش سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر خوبی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. هدف از به کارگیری روش سئو خاکستری، رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو در مدت زمان کوتاه است.اگر اصول سئو خاکستری به درستی رعایت شود، در کوتاه مدت و با صرفه جویی در هزینه، سایت می تواند به رتبه های بالا در نتایج جستجو دست یابد.


 

 

انواع سئو

 

شرکت سئو وب24

وب 24 به عنوان یکی از شرکت های معتبر و قدیمی در زمینه سئو که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد، با ارائه راهکارهای سئو حرفه ای و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر اساس ایجاد استراتژی محتوایی و هدفگذاری مناسب، به دنبال ایجاد افزایش بازدید هدفمند از گوگل برای سایت شماست. برای دیدن نمونه کار های سئو کلیک کنید.

یادگیری سئو

سئو یک کار دراز مدت است به این دلیل که الگوریتم های گوگل در طول زمان تغییر می کنند و همچنین قدرت رقبای شما نیز متغیر است. به همین دلیل برای اینکه نتیجه مناسب از سئو سایت تان بگیرید باید در طول زمان و به صورت مداوم بر روی سئو سایت شما کار شود. تمام افرادی که در سایت فعال هستند از برنامه نویس سایت گرفته تا فردی که محتوای سایت را تولید می کند باید آشنایی کافی با اصول اولیه سئو داشته باشند به همین خاطر دانستن مفاهیم سئو جز الزامات هر وب سایتی است.

سئو و بهینه سازی سایت در وب24

  1. بررسی کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها
  2. آنالیز و تحلیل رقبا
  3. بررسی ساختار داخلی سایت و بهبود سئو داخلی سایت
  4. بهبود سئو خارجی سایت و برندسازی اینترنتی سایت
  5. رساندن سایت در کلمات کلیدی مرتبط به صفحه اول گوگل
  6. تهیه و ارائه گزارش ماهانه از پیشرفت پروژه سئو و اقدامات صورت گرفته روی آن

 

سئو سایت

 

تحلیل سایت یکی از فرآیندهای مهم سئو در وب24

در صورتی که وب سایت شما رتبه خوبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو ندارد می توانید از خدمات تحلیل سایت وب24 استفاده کنید تا نقاط ضعف و قدرت سایت خود را شناسایی کنید. همچنین می توانید از سایت های بهینه سازی تولید شده توسط شرکت وب24 استفاده کنید. با استفاده از سرویس تحلیل سایت، نقاط ضعف و قوت سایت شما مشخص شده و بر اساس این نکات می توانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید. کارشناسان وب24 علاوه بر اینکه سایت شما را از نظر بهینه سازی سایت (سئو) تحلیل می کنند، نکاتی را که در زمینه افزایش نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) وجود دارند استخراج کرده و پیشنهادات مفیدی در جهت بهبود چیدمان، گرافیک، سئو، امنیت و محتوای سایت به شما ارائه خواهند کرد.

تحلیل سایت های مشتریان از نظر سئو، یکی از کارهای بسیار مهم در فرآیند خدمات سئو وب 24 است که به برنامه ریزی پروژه کمک می کند. مهمترین سوالاتی که در تحلیل سایت باید به آنها پاسخ داد عبارتند از:

  • مشتریان هدف و مخاطب کسب و کار مورد نظر در گوگل به دنبال چه کلماتی جستجو می کنند؟
  • رقبای ما از چه روش هایی برای جذب مشتری استفاده می کنند
  • چه امکاناتی را می توانیم به سایت خود اضافه کنیم که از طریق آنها بتوانیم نرخ تبدیل بالاتری ایجاد کنیم؟
  • چگونه می توانیم ارتباط مناسبی بین محتوای سایت از نظر طبقه بندی ایجاد کنیم؟
  • آیا سایت ما رفتار مناسبی در مقابل مخاطب از خود نشان می دهد؟

کارشناسان وب 24 در تمام طول پروژه با بررسی موارد فوق و بسیاری از آیتم های دیگر، استراتژی مناسب جهت افزایش ترافیک سایت و تبدیل این ترافیک به مشتری را برای شما ایجاد می کنند. تحلیل سایت یکی از فرآیندهای مهم سئو در مجموعه وب 24 است.
 

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان کتاب های سئو

 

سئو و بهینه سازی

 

سئو سایت چقدر زمان می‌برد؟

هیچ گونه پاسخ قطعی برای تخمین این زمان وجود ندارد. ممکن است به بهینه سازی سایت حرفه ای حساس بوده باشید و سایتتان را بر اساس اصول سئو طراحی کرده باشید و در نتیجه، خدمات سئو سایت حرفه ای زودتر نتیجه بدهد؛ اما افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه در گوگل برای سایت های تازه ‌تاسیس، حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد. از آنجا که نتایج گوگل به صورت آنی و لحظه‌ای تغییر می‌کنند، تحلیل رقبا اهمیت حیاتی دارد. تولید اپلیکیشن موبایل جت سئو توسط وب ۲۴ در این راستا صورت گرفته است و امکان رصد کردن رتبه کلمات کلیدی و رقبا را به همراه امکاناتی مانند تحلیل سایت، نمایش رتبه الکسا، نمایش کد Html و اطلاعات مالک دامنه و... در اختیارتان می‌گذارد. 

چگونه باید سئو سایت را انجام داد ؟

قبلا خواندید که سئو یک علم است و زیر شاخه های بسیار زیادی دارد. برای سئو و بهینه سازی یک سایت باید در ابتدا سایت نیاز سنجی شود و سپس استراتژی مناسبی تدوین شود. سپس به مرور زمان سایت را طبق استراتژی های تدوین شده برای رسیدن به هدف هدایت کرد. برای رسیدن به نتایج بالای گوگل و سایر موتورهای جستجو باید از شرکت های حرفه ای و متخصصین سئو موفق با نمونه کارهای قابل استناد استفاده کرد.

آیا می توانم خودم سایتم را سئو کنم؟

در جواب این سوال باید بدانید که بسیاری از افراد سعی کرده اند با مطالعه چند مقاله در سایت های آموزشی یا شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت، سئو سایت خود را انجام بدهند که معمولا نه تنها نتیجه ای نمی گیرند و به موفقیتی نمی رسند بلکه باعث حذف کلی سایت و مطالب آن از نتایج گوگل نیز می شوند.

آیا بهینه سازی سایت آسان است؟

با توجه به تعاریفی که تا این بخش خواندید حتما متوجه شده اید که سئو اصلا کار آماتوری و آسانی نیست. یک تیم موفق سئو باید سالها تجربه مطالعاتی و عملی در اختیاز داشته باشد و با ابزارهای مختلف سئو آشنایی داشته باشد تا بتواند برای یک پروژه استراتژی و هدف مشخص کند. متخصصین سئو در سول سالها با پیچ و خم ها و ریزه کاری های گوگل آشنا شده اند و تجربیات خوب و بد آنها در گذشته چراغ راهشان برای پروژه های آینده مشتریان خواهد بود. پس می توان گفت سئو سایت به خصوص در زمان حاضر که گوگل از هوش مصنوعی و روشهای بسیار سخت برای رتبه دادن به سایت ها استفاده می کند اصلا کار آسانی نیست و نمی توان به راحتی در پروژه ای به موفقیت رسید.

 

بهینه سازی سایت

 

 

برای سفارش سئو و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین حالا از طریق پر نمودن فرم زیر با ما تماس حاصل فرمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره لازم در جهت ارائه خدمات سئو به شما ارائه گردد. در نظر داشته باشید که روش کاری سئو ارائه شده در وب 24 مطابق با استانداردهای گوگل و بر اساس روش های سئو کلاه سفید بنا شده است و قراردادهای بهینه سازی سایت در وب24 به صورت سالیانه منعقد می شود. ما در وب24 با توجه به منابع وب سایت شما و وضعیتی که در مقایسه با رقبا دارید، برای شما استراتژی مشخص می کنیم و بر همین اساس شما را به اهداف مناسب خواهیم رساند.

 

برای سفارش سئو به وب24 کافی است فرم زیر را تکمیل کنید

 

کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و ضمن ارائه مشاوره رایگان، شما را راهنمایی خواهند کرد. 

 

سئو و بهینه سازی سایت خود را به تیم متخصص و حرفه ای وب24 بسپارید. 

 

تلفن تماس: 86086864 - 02186086906

 

 

faq web24
سوالات متداول

عبارت سئو مخفف (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. فرآیند سئو شامل تحلیل مخاطب، بدست آوردن کلمات کلیدی هدفمند، برنامه ریزی و طراحی استراتژی، بهینه سازی سئو داخلی و سئو خارجی و استفاده از ابزارهای مناسب برای تحلیل مخاطب و رقبا است.

سئو یک کار کاملا تخصصی است که بر پایه تجربه و دانش انجام می شود. بهینه سازی سایت بدون تجربه کافی، موجب حذف کلی سایت و مطالب از گوگل می‌شود. بنابراین اگر تجربه این کار را ندارید، ریسک نکنید.

هیچ گونه پاسخ قطعی برای تخمین زمان وجود ندارد، اما اگر فعالیت های بهینه سازی سایت به صورت اصولی انجام شود نتایج مناسب در گوگل بین 3 تا 6 ماه حاصل خواهد شد.

خدمات سئو بر خلاف سایر خدمات رایج، شرایط و وضعیت متغیری دارد و عوامل زیادی در نتایج گوگل تاثیر گذارند، بنابراین شرکت‌های سئو فقط می‌توانند در مورد سلامت و کیفیت برنامه‌هایی که روی سایت شما اجرا کرده‌اند به شما اطمینان بدهند و نتایج مناسبی برای سایت شما بدست آورند.

معمولا در تعیین هزینه بهینه سازی وب سایت موارد زیر را مد نظر قرار می گیرد: میزان رقابت در حوزه ی کاری شما تعداد کلمات کلیدی مرتبط به زمینه کاری در صفحه اول گوگل نیاز سایت شما به اصلاح ساختار برنامه نویسی آنالیز و بهینه سازی محتوا طراحی استراتژی های مناسب (با توجه به منابع شما و رقبایی که دارید) و نهایتا بر اساس تحلیل اولیه قیمت سئو مشخص می گردد.

وب24 با داشتن تجربه طولانی در زمینه سئو در ایران و سابقه همکاری با بسیاری از سایت های خبری، فروشگاهی، نیازمندی، گردشگری و شرکتی می تواند بهترین استراتژی های سئو را برای کسب و کار شما به گونه ای طراحی کند که در وضعیت برتری قرار بگیرید و بتوانید سهم مناسبی از بازار سرچ آنلاین را تصاحب نمایید.


برای آنکه بتوانیم سفارش شما عزیزان را بهتر بررسی کنیم، موارد زیر را در تکمیل فرم سفارش حتما در نظر داشته باشید:
  • 1. اگر وبسایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد نظر شما است حتما آدرس آن را درج نمایید.
  • 2. در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به صورت کامل و ساده شرح دهید.

پر کردن فیلد های (*) دار الزامی می باشد.

نظرات (3 نظر)

۴ شهریور ۱۳۹۸   ۰ ۳ 5 از 5

سلام خسته نباشید. سوالم این هست که بهینه سازی سایت رو چه مدت باید ادامه بدیم؟

۴ شهریور ۱۳۹۸   ۱ ۱

سلام دوست عزیز. سئو و بهینه سازی وب سایت یک فرآیند ادامه دار هست و نباید متوقف شود.

۴ شهریور ۱۳۹۸   ۰ ۰ 5 از 5

سلام. ممنون میشم منو راهنمایی کنید اگه بخوام سئو سایت رو خودم انجام بدم باید چه کار کنم و از کجا شروع کنم؟

۴ شهریور ۱۳۹۸   ۱ ۱

سلام دوست عزیز. برای شروع می توانید مقالات وب24 در زمینه سئو را مطالعه کنید. همچنین می توانید در دوره های سئو آقای شیرازی نیز شرکت کنید.

۱۲ مرداد ۱۳۹۸   ۲ ۲ 5 از 5

میشه لطفا انواع سئو رو معرفی کنید؟

۱۴ مرداد ۱۳۹۸   ۳ ۱

سلام دوست عزیز برای آشنایی بیشتر با انواع سئو مقاله " اصول سئو چیست" رو مطالعه بفرمایید.