میل چیمپ چیست و چگونه با آن ایمیل ارسال کنیم؟

یکی از روش های مورد استفاده در بازاریابی آنلاین , کمپین های ایمیل مارکتینگ می باشد . یکی از روش های مدیریت این کمپین ها , میل چیمپ می باشد . mailchimp یکی سیستم پیشرفته و یک برنامه تحت وب می باشد که یک نسخه رایگان برای ارسال ایمیل به صورت انبوه در اختیار  شما می گذارد . شما با این برنامه می توانید لیست ایمی خود را مدیریت نمایید. کمپین های متنوع بدون فیلترهای اسپم بسازید و از آن ها گزارش دریافت نمایید . 

میل چیمپ یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی و خدمات بازاریابی ایمیلی است و یک نام تجاری یک شرکت آمریکایی در سال 2001 تاسیس شد. میل چیمپ به عنوان یک سرویس پولی آغاز به کار کرد و در سال 2009 گزینه "رایگان"  را نیز اضافه کرد. در طی یک سال، پایگاه کاربری آن از 85،000 تا 450،000 نفر افزایش یافته است و تا ژوئن 2014، بیش از 10 میلیارد ایمیل در هر ماه برای کاربران آن ارسال شده است.
پلت فرم میل چیمپ به شما کمک می کند ایمیل و تبلیغات خود را با  مشتریان و سایر اشخاص علاقمند به اشتراک بگذارید.
میل چیمپ یک برنامه مبتنی بر وب است که در اکثر مرورگرهای وب کار می کند، بدین معنی که برای استفاده از آن نیازی به دانلود یا نصب هیچ نرم افزاری بر روی کامپیوتر خود ندارید. برای اینکه مطمئن شوید میل چیمپ به درستی در مرورگر شما کار می کند، باید cookies ، pop-ups و جاوا اسکریپت را فعال کنید.
هنگام ثبت نام برای یک حساب میل چیمپ ، نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و ایمیل فعال سازی برای را تأیید کنید تا حساب کاربری شما فعال شود. مشخصات خود ، مانند وب سایت و آدرس فیزیکی را وارد کنید ، و حساب های رسانه های اجتماعی خود را متصل کنید. اگر محصولات آنلاین را به فروش می رسانید، می توانید گزینه ای برای اتصال فروشگاه خود به میل چیمپ داشته باشید.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت اختصاصی


پایه و اساس بازاریابی موفق، داشتن یک لیست درست و به روز از مخاطبین است. هنگامی که یک حساب میل چیمپ ایجاد می کنید، از جزئیات تنظیمات شما برای ایجاد یک لیست پیش فرض استفاده می شود. هر بار که یک لیست جدید ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود که اطلاعات پیش فرض مانند آدرس ایمیل و یک پیام را وارد کنید تا مخاطبین اضافه شوند.
اگر هنوز مخاطبی ندارید، نگران نباشید! به طور خودکار یک فرم ثبت نام برای لیست شما ایجاد میشود که می توانید آن را  در وب سایت یا صفحه فیس بوک خود پست کرده، و  شروع به جمع آوری مخاطبین کنید.
بعد، شما اولین کمپین خود را خواهید ساخت. کمپین بازاریابی پیامی است که از طریق ایمیل، تبلیغات یا کانالهای دیگر به اشتراک گذاشته می شود. در میل چیمپ ، اکثر کاربران با یک ایمیل منظم شروع می کنند. اما کار با ارسال ایمیل به پایان نمی رسد!  یک جزء کلیدی بازاریابی موفق، پیگیری تعامل با مخاطب است.
میل چیمپ به شما این امکان را میدهید که مطلع شود چند مخاطب پیام شما را دیده اند و چه کسانی آن را لغو کرده اند.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
حجت ایراندوست
ارسال شده در : چهارشنبه 13 مهر 1401

بسیار عالی و مفید بود.