بهترین شرکت و سئو کار ایران کیست؟

بهترین سئو کار ایران کیست؟

اگر بخواهیم یک جواب کوتاه به این سوال بدهیم. آن جواب هیچ کس خواهد بود. اگر شما در زمینه سئو فعالیت می کنید، حتما با مشتریانی روبرو شده اید که میخواهند سایتهایی برای عرضه و فروش انواع کالاهای بی کیفیت مانند ساعت و کیف هایی که امروزه حجمه تبلیغات آنها همه جا وجود دارد، شده اید. آیا عدم پذیرش سئو برای این اینگونه سایت ها باعث میشود که شما بهترین نباشید؟ آیا نظر صاحبان چنین کالاهایی با شما یکسان است؟ مسلما هیچ سئو کار حرفه ایی سئو چنین سایتهایی را نمی پذیرد. ولی سوال اینجاست که آیا از نظر مشتری باز هم این سئو کاران بهترین باقی خواهند ماند؟ مسلما خیر. منظور ما از این بحث این است که شما هر چقدر هم در سئو تخصص و مهارت و نمونه کار درجه یک و عالی داشته باشید. باز هم مشتریانی خواهید داشت که نخواهید برایشان کار کنید. بنابراین هیچ چیزی صد درصد نیست.

بهترین سئو کار ایران کیست

اگر بخواهیم بگوییم بهترین سئو کار کلاه سفید ایران کیست چطور؟

در اینجا یک سئوال پیش می آید و آن این است که آیا فری لنسرهایی که با هزینه هایی جزئی برای مشتریانشان در ده ها کلمه کلیدی معادل با کالای موجود در سایتهایشان کار سئو را انجام میدهند نیز در این براورد محاسبه میشوند؟ یک فری لنسر را در نظر بگیرید، که سئو یک فروشگاه عرضه ماشین دست دوم را به عهده گرفته و در ازاء دریافت مبلغ بسیار کمی، سایت را با کلماتی مانند فروش تویوتا کمری 2012 دست دوم و... برای تمام خودرو های موجود در نمایشگاه سئو کرده است. این سایت با کلماتی مانند فروش ماشین دست دوم در گوگل رتبه قابل بحثی ندارد. ولی آیا رضایت مندی صاحب چنین فروشگاهی از میزان افزایش فروش خودروهایش، از طریق این روش سئو را میتوان نادیده گرفت. شرکت های کمی در ایران وجود دارند، که از نظر توان اجرایی بتوانند چنین کاری انجام دهند. زیرا انجام اینکار برخلاف ظاهر ساده آن نیازمند صرف زمان است. یک فریلنسر می تواند شبانه روز برای یک چنین سایتی وقت صرف کند. ولی یک شرکت بابت هر ساعت کار هر کارمندش باید هزینه پرداخت کند. در نهایت تعداد شرکت هایی که میتوانند با هزینه ای نزدیک به هزینه یک فری لنسر چنین کاری را انجام دهند به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسد. آیا باید گفت فری لنسرها بهترین سئو کاران هستند؟ خیر ! فری لنسرها امکانات مالی و اجرایی سئو برای سایت های بزرگ را معمولا ندارد. به این ترتیب فری لنسر ها برای بدست آوردن سایتهای بزرگ نیازمند کار با شرکت های سئو هستند.

اگر بخواهیم از این بحث نتیجه ای بگیریم. باید بگوییم برای انتخاب بهترین سئو کار ایران، باید ببینید خواسته شما از این سئو کار چیست. آیا میخواهید از سایت مانند یک سایت فروش عینک و ساعت بی کیفیت استفاده کنید. آیا میخواهید یک سئو موقت داشته باشید. یا اینکه برای سایت خود اهداف بزرگتری دارید.

سئو و بهینه سازی سایت خود را به تیم متخصص و حرفه ای وب24 بسپارید. 

تلفن تماس: 86086864 - 02186086906

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با تعریف بریف محتوا و نحوه نوشتن بریف محتوا آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم چرخه عمر محتوا و اهمیت آن در استراتژی محتوا آشنا خواهیم کرد.
آیا لحن در تولید محتوای یک مقاله تاثیر دارد؟ اهمیت و تاثیر انواع لحن محتوا را در این مطلب از وب 24 بخوانید.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با نحوه بررسی و تعیین میزان حجم جستجوی کلمات کلیدی آشنا خواهیم کرد.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha