هزینه تولید محتوا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که ذهن متقاضیان دریافت خدمات تولید محتوا را به خود مشغول کرده است. عوامل متعددی در هزینه تولید محتوا موثرند. از این رو پیش از هر اقدامی برای انتخاب پکیج تولید محتوا لازم است تعریف دقیقی از محتوا داشته باشیم و استراتژی های تولید محتوای خود را مشخص کنیم.

هزینه تولید محتوا، یک سرمایه گذاری است 

تولید کننده محتوا باید با تکیه بر خواست و نیاز مخاطب به تولید محتوای اثرگذار برای وب سایت بپردازد و تلاش کند ضمن ارائه محتوای ارزشمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو در راستای اهداف استراتژی بازاریابی شرکت حرکت کند. به این ترتیب هزینه تولید محتوا در واقع یک سرمایه گذاری است و با تولید محتوای مناسب یک سازمان در درازمدت گام‌های موثری در مسیر دستیابی به موفقیت طی می‌کند. اما این آرمان تنها در صورت بکارگیری متخصص تولید محتوا و صرف زمان امکان پذیر است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و سازمان ها بودجه کافی برای بکارگیری متخصص تولید محتوا در اختیار ندارند یا اینکه حجم تولید محتوای آن ها به میزانی نیست که به استخدام نیروی تمام وقت نیاز داشته باشند. این شرکت ها با استفاده از خدمات شرکت های تولید محتوا و خرید پکیج تولید محتوای مناسب می‌توانند نیاز خود به تولید محتوای ارزشمند را برآورده سازند.
محتوایی که با اهداف سایت انطباق داشته و مطالعه آن برای مخاطب جذابیت داشته باشد ارزشمند ترین نوع محتوا است. تولید محتوا با ارائه محتوای ارزشمند، مخاطب را به مشاهده صفحات مختلف یک سایت و صرف زمان بیشتر در وب سایت تشویق می‌کند. هرچه مخاطب مدت زمان بیشتری در وب سایت شما توقف کند و صفحات بیشتری را بازدید کند رتبه سایت ارتقا می‌یابد. مزیت دیگر تولید محتوای ارزشمند، افزایش اعتبار برند و ارائه تصویر بهتری از خدمات و محصولات شما در فضای وب است. مشتریان به سایت هایی که به آن ها مشاوره می‌دهند و خدمات زیادی به آن ها ارائه می‌کنند اعتماد دارند و قطعا بیشتر از دیگر سایت ها از آن ها خرید می‌کنند. بدون محتوای ارزشمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو بهترین سایت ها هم بی‌استفاده خواهند ماند و کاربران رغبتی برای مشاهده آن ها نخواهند داشت. 

چگونه با تولید محتوای مناسب، کسب درآمد کنیم؟

هزینه تولید محتوا در صورتی‌که به درستی از آن استفاده کنید به درآمد تبدیل خواهد شد. برای تبدیل هزینه تولید محتوا به درآمد باید استراتژی های مناسب بازاریابی محتوایی را در پیش بگیرید. تولید محتوای آموزشی مورد نیاز مخاطب می‌تواند به درآمد زایی کسب و کار شما کمک کند. اگر محتوایی که تولید می‌کنید، مورد نیاز مخاطب باشد قطعا هنگام خرید، شما را به خاطر خواهد آورد و از شما خرید خواهد کرد. پیش از تولید محتوا باید موضوعات مناسب را انتخاب کنید سپس سعی کنید از جدید ترین اطلاعات مرتبط با موضوع استفاده کنید و محتوایی جذاب، ارزشمند و کاربردی تهیه کنید. 

 

تعیین تعرفه تولید محتوا

 

ملاک های تعیین تعرفه تولید محتوا چیست؟

حال که با روش های کسب درآمد از طریق تولید محتوا آشنا شدید، قطعا موافقید که تولید محتوا یک هزینه نیست بلکه می‌تواند سرمایه گذاری مناسبی برای ارتقای کسب و کار اینترنتی و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما باشد.
برخی از عواملی که در تعیین تعرفه تولید محتوا اثر گذار هستند عبارت است از:
•    استراتژی های بازاریابی محتوایی 
•    نوع محتوای مورد نیاز کسب و کار شما
•    شخص یا سازمانی که برای تولید محتوای خود انتخاب می‌کنید  
•    حجم و زمان انتشار محتوا 

هزینه تولید محتوا چطور تعیین می شود؟

روش های مختلفی برای تعیین هزینه تولید محتوا وجود دارد، برخی افراد برای کمی سازی هزینه تولید محتوای نوشتاری، «کلمات» را ملاک قرار می‌دهند و برای هر کلمه مبلغ خاصی ارزش گذاری می‌کنند. این روش به دلایل بی توجهی به کیفیت محتوای تولیدی و زمان صرف شده برای تولید محتوا چندان مناسب نبوده و سنجه دقیقی به حساب نمی‌آید. برخی شرکت ها با ارائه پکیج تولید محتوا هزینه های مختلفی را برای تولید محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو دریافت می‌کنند. در این پکیج ها معمولا تعداد محتوای مشخصی با قیمت های متنوع و بر اساس کیفیت و حجم محتوا مشخص می‌شوند و بر مبنای عوامل یاد شده هزینه تولید محتوا دریافت می‌شود. این روش دقیق تر از شیوه قبلی است و از آنجا که مشتری می‌تواند بر مبنای استراتژی های بازاریابی خود و بر مبنای نیاز، هزینه تولید محتوا را پرداخت کند برای کارفرما هم جذاب تر است.

پکیج های تولید محتوای وب24 چگونه است؟

سابقه طولانی وب24 در ارائه خدمات سئو سبب شده، علاوه بر نکات مرتبط با کیفیت محتوا کلیه موارد مورد نیاز موتورهای جستجوی گوگل را هم در نظر بگیرد. در دنیای امروز، شما باید با رعایت اصول بازاریابی درونگرا،  مشتریانی‌که به دنبال خرید کالا و خدمات تان هستند را به خرید تشویق کنید. اعتماد سازی در بازاریابی درونگرا اهمیت بسیار بالایی دارد و تولید محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش به شمار می‌آید.
بر همین اساس وب24 در راستای ارائه خدمات جامع مورد نیاز مشتری به تولید محتوای ارزشمند با مشخصات زیر می پردازد:
•    ایجاد محتوای اختصاصی و با کیفیت
•    توجه به مخاطب هدف و نیازهای او از طریق تعریف دقیق پرسونا
•    انتخاب عناوین جذاب و اثرگذار بر اساس نیاز مشتری و با هدف جذب مخاطب بیشتر
•    ارائه محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
•    بهینه سازی تصاویر
•    استفاده از تگ های (برچسب ها) مناسب در ورود محتوا
مخاطب و تامین نیازهای او برای جلب اعتماد مشتری و کمک به فروش بیشتر کانون توجه محتواهای تولید شده در وب 24 است.

 

هزینه تولید محتوای وب24

 

هزینه تولید محتوای وب24 چقدر است؟

وب24 پکیج های متنوع تولید محتوا را تولید و عرضه می‌کند، هدف ما ارائه خدماتی است که گروه های مختلف کسب و کار با بودجه های مختلف را پوشش دهی کند. درصورتی‌که تمایل دارید در جریان آخرین قیمت پکیج های محتوایی وب24 قرار بگیرید می‌توانید ضمن عضویت در پورتال وب24 کاتالوگ خدمات تولید محتوای وب24 را دریافت کنید.

وب24 آماده ارائه مشاوره در زمینه تولید محتوا و تدوین استراتژی های محتواست

در صورتی‌که به دریافت مشاوره در حوزه تولید محتوا نیاز دارید و می‌خواهید برای مجموعه خود استراتژی های مناسب در زمینه تولید محتوا طراحی کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در وب24 تماس در تماس باشید. در نظر داشته باشید که هرگز یک راه حل ثابت و مشخص برای همه کسب و کارها وجود ندارد و با توجه به نوع مخاطب و وضعیت فعلی کسب و کار شما در بازار استراتژی مشخص می‌شود. ما با تحلیل نیازها و فرآیندهای کسب و کار شما می‌توانیم پیشنهادات مفیدی در زمینه تولید محتوا به شما ارائه دهیم. بازاریابی محتوایی بخش بسیار مهمی از طراحی و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است و باعث می‌شود که اثربخشی و نرخ بازگشت سرمایه گذاری افزایش یابد.

 

جهت آگاهی از قیمت پکیج های تولید محتوا وب24 می‌توانید در پورتال وب24 عضو شوید و کاتالوگ خدمات محتوای ما را دریافت نمایید.