خدمات رپورتاژ آگهی


رپورتاژ آگهی شکلی از تبلیغات است که به صورت غیر مستقیم و در قالب یک گزارش به معرفی محصولات و خدمات یک شرکت می‌پردازد و از آنجا که شکل خبری و اطلاع رسانی دارد، برای مخاطب جذاب بوده و به آن اعتماد می‌کند. خرید رپورتاژ آگهی رتبه سایت شما را ارتقا می‌دهد و به فروش بیشتر کمک می‌کند، ارتقای رتبه وب سایت و فروش بیشتر با کمترین هزینه برخی از مزایای خرید رپورتاژ آگهی است. مقاله " رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟ " شما را بیشتر با این شیوه تبلیغاتی آشنا خواهد کرد. 

خرید رپورتاژ آگهی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

رپورتاژ آگهی به آگهی گفته می شود که در قالب یک گزارش و به شکل بی طرفانه و غیر مستقیم به معرفی کالا و خدمات کسب و کارها می‌پردازد. در دنیای امروز که مردم همه روزه زیر بمباران هزاران پیام تبلیغاتی گرفتار شده اند، دیگر تبلیغات مستقیم با وجود هزینه های زیاد اثرگذاری چندانی ندارند. عصر حاضر به عنوان«عصر اطلاعات» شناخته می شود و مردم تشنه اطلاعات هستند. برای موفقیت کسب و کارها بهتر است به جای تبلیغات مستقیم از اطلاع رسانی و روش های غیر مستقیم که بازخورد بهتری دارند استفاده کنیم. رپورتاژ آگهی ضمن معرفی و توضیحات مختصر و مفید مرتبط با برند که برای مخاطب جالب است به صورت غیر محسوس مشتریان را به سمت اهداف مورد نظرش هدایت می‌کند. خرید رپورتاژ آگهی از طریق ایجاد لینک های فالو در سایت های معتبر به ارتقای رتبه سایت هم کمک می‌کند. یک متن خبری باکیفیت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌تواند به اثر بخشی هر چه بیشتر خرید رپورتاژ آگهی کمک کند.

خرید رپورتاژ آگهی چطور رتبه سایت شما را ارتقا می دهد؟

خرید بک لینک دائمی به صورت مستقیم توسط گوگل شناسایی می شود و سایت هایی که اقدام به این کار می‌کنند، ممکن است با جریمه و کاهش رتبه مواجه شوند. یکی از راه هایی که به طور غیر مستقیم برای سایت شما بک لینک ایجاد می‌کند و می‌تواند رتبه سایتتان را ارتقا دهد انتشار رپورتاژ آگهی است. با انتخاب رسانه مناسب و خرید رپورتاژ خبری می‌توانید رتبه سایت خود را ارتقا داده و رتبه های بالای گوگل را به خود اختصاص دهید. کارشناسان و متخصصان سئو، رپورتاژ آگهی را یکی از دوستان سئو می‌دانند. البته فراموش نکنید رپورتاژ آگهی اگر به صورت غیر تخصصی و توسط افرادی ‌که در این کار مهارت ندارند انجام شود مثل شمشیر دو لبه عمل می کند و می‌تواند سایت و اعتبار شما را به خطر بیندازد. خرید رپورتاژ آگهی باید توسط کارشناسان سئو انجام شود تا بهترین بازخورد را برای کسب و کار ها داشته باشد.

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

هنگام سفارش رپورتاژ آگهی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

مردم از دیدن رپورتاژ آگهی در رسانه های مختلف استقبال می‌کنند و آن را اخبار مفید و قابل استناد می‌دانند. برای اینکه هنگام خرید رپورتاژ آگهی به اهداف تجاری خود دست پیدا کنیم لازم است محتوایی ارائه کنیم که با سلیقه، نیاز و خواست مخاطب انطباق داشته باشد. مخاطب پس از مطالعه رپورتاژ آگهی ما باید حس خوبی از برند دریافت کند و محتوا را مفید و سرگرم کننده ببیند. هنگام سفارش رپورتاژ آگهی رسانه ای که از طریق آن محتوای خود را منتشر می‌کنیم هم اهمیت بسیاری دارد. رسانه ای که بیشترین مخاطبان مرتبط با حوزه کسب و کار شما را دارد، انتخاب کنید و تلاش کنید از کانال های مختلف ارتباطی رپورتاژ خود را منتشر کنید. همیشه پس از انتشار رپورتاژ آگهی میزان اثر بخشی آن را با گزارش گیری از سایتتان مورد بررسی قرار دهید تا در زمینه شیوه نگارش محتوا و کانال های انتشار آگهی در رپورتاژهای آتی تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

هدف از خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

مردم وقتی اطلاعاتی را به شکل داستان دریافت می کنند بهتر آن را می‌پذیرند. خرید رپورتاژ آگهی به بخاطر سپاری و یادآوری بهتر خدمات و محصولات یک برند کمک می‌کند. مخاطب وقتی از رسانه های معتبر گزارش های مرتبط با برند شما را مطالعه می‌کند، بهتر به برند شما اعتماد خواهد کرد بنابراین  هدف از خرید رپورتاژ آگهی ایجاد حس بهتر در مخاطب و ارتباط موثرتر با مشتریان خواهد بود. شرکت هایی که خدمات تکنیکی ارائه می‌کنند با هدف اعتبار دهی به برند خود می‎توانند با خرید رپورتاژ خبری  و در قالب پاسخ به سوالات تخصصی و کارشناسی مخاطبان رپورتاژ آگهی منتشر کنند. در کسب و کارهایی که قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند با خرید رپورتاژ آگهی می‌توانند بین خود و رقبا تفاوت ایجاد کنند.

 

محتوای مناسب برای رپورتاژ آگهی

آیا خرید رپورتاژ آگهی ویژه کسب و کارهای پایتخت است؟

برخی از کسب و کارهای کوچک به ویژه صاحبان کسب و کار در شهرستان ها گمان می‌کنند خرید رپورتاژ آگهی مناسب تهرانی ها است، این درحالیست که الگوریتم های گوگل هر روز به سمت محلی شدن پیش می‌رود، اگر دقت کنید نتایج جستجوهای مکانی شما در بخش های مختلف شهر هم متفاوت است و به عنوان مثال اگر یک رستوران خاص را سرچ کنید نتایج جستجو نزدیک ترین شعبه به محل زندگی شما را نمایش می‌دهد. به این ترتیب انتشار رپورتاژ آگهی برای خرید بک لینک با کیفیت و ارتقای رتبه سایت در همه جای ایران برای یافتن مشتریان محلی مفید است و علاوه بر این به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند، مشتریانی در سراسر ایران یافته و تجارت خود را گسترش دهند. البته نباید از رپورتاژ آگهی انتظار معجزه داشته باشیم، کیفیت محصول، خدمات پس از فروش، بازاریابی صحیح و وفای به عهد فروشنده در موفقیت کسب و کارش نقش اساسی دارد. اگر یک رپورتاژ آگهی بسیار عالی تهیه کنید اما مشتری پس از مواجه با سایت و خدمات شما نیازهایش برآورده نشود و رضایت کافی نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت موفق شوید و اگر موفقیتی هم حاصل شد قطعا مقطعی و موقتی خواهد بود.

مراحل انتشار رپورتاژ آگهی کدام است؟

مراحل تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی عبارت است از:

1.    نگارش محتوا

محتوای مناسبی که معرف برند، خدمات و محصولات شما باشد آماده کنید. متن نباید حالت تبلیغاتی داشته باشد بلکه باید اطلاعات مفید و کاربردی به مخاطب عرضه کنید و از تصاویر معتبر و مناسب استفاده کنید.

2.    بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو

بر اساس هدف‌گذاری، محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و لینک گذاری را به دقت انجام دهید. بسیاری از سایت ها از طریق خرید بک لینک با کیفیت تلاش می‌کنند رتبه سایت خود را ارتقا دهند، رپورتاژ آگهی با هزینه کمتر جایگزین مناسبی برای خرید بک لینک قوی است.

3.    انتخاب رسانه مناسب

از میان سایت های متنوع و متعددی که به انتشار رپورتاژ آگهی می‌پردازند سایت های مناسبی که مرتبط با کسب و کار شما هستند و انتشار محتوا در آن ها برای شما مفید خواهد بود را انتخاب کنید.
یک رپورتاژ آگهی خوب می‌تواند به اندازه خرید بک لینک دائمی و با کیفیت به ارتقای رتبه سایت کمک کند.

4.    انتشار رپورتاژ آگهی

بررسی کنید رپورتاژ آگهی شما در سایت هایی که با آن‌ها به توافق رسیده اید منتشر شده باشد، متن رپورتاژ را بررسی کنید تا اشتباهی در انتشار محتوا رخ نداده باشد و مطلب شما تمام و کمال منتشر شده باشد.

5.    بررسی اثر گذاری رپورتاژ

بررسی کنید رپورتاژ به چه میزان در بازدید سایت شما اثر داشته و بازخورد مخاطبان به محتوای شما چطور بوده است؟

چه وقت رپورتاژ آگهی بخریم؟

رپورتاژ آگهی به فرآیند بهینه سازی رتبه سایت شما سرعت می‌بخشد و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. سئو یک فرآیند مستمر است و بزرگترین سرمایه ای که در آن صرف می‌کنید زمان خواهد بود، خرید رپورتاژ آگهی یا بک لینک با کیفیت می‌تواند به شما کمک کند در زمان کمتری به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید. برای کسب و کارهایی که رقابت شدیدی در فضای اینترنت دارند، به ویژه کسانی‌که رقبای توانمندی دارند که به خوبی در فضای وب عمل می‌کنند،‌‌‌‌ رپورتاژ آگهی بهترین راه  برای سرعت بخشیدن به فرآیند کارها است. 

چه کسی باید رپورتاژ آگهی را بنویسد؟

متن رپورتاژ آگهی باید توسط یک کارشناس و متخصص تولید محتوا که با اصول تبلیغ نویسی آشنا است تهیه ‌شود و متن آن باید منطبق با اصول نگارشی و ویرایشی و به جذاب ترین شکل ممکن تنظیم شود. شرکت ها و سازمان های بزرگ معمولا در داخل سازمان نیروهایی برای تدوین، ویراستاری و نظارت بر کیفیت محتوا در اختیار دارند اما در برخی سازمان ها دیده می شود به دلیل هزینه بالای جذب نیروی متخصص یکی از نیروهای بازاریابی و یا افرادی‌که هیچ گونه تخصصی در تولید محتوا ندارند به تولید و انتشار محتوا می پردازند. تهیه و انتشار یک رپورتاژ آگهی بی‌کیفیت و انتخاب رسانه نامناسب می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به یک برند وارد کند.
وب24 با در اختیار داشتن کارشناسان تولید محتوا که در زمینه روزنامه نگاری و سئو تخصص دارند برای شرکت‌های متقاضی رپورتاژ آگهی حرفه ای تولید می‌کند. وب24 این خدمت را در اختیار اشخاص و سازمان هایی می‌گذارد که می‌خواهند یک رپورتاژ آگهی مناسب و حرفه ای تهیه و منتشر کنند اما نیروی متخصص و توانمند در اختیار ندارند. شرکت هایی که تخصص تولید محتوا دارند هم می‌توانند بنابر سلیقه خودشان رپورتاژ آگهی را تنظیم کنند و برای انتشار دراختیار وب24 بگذارند. 

 

نویسنده رپورتاژ خبری

 

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف بسیار متفاوت است و هر سایت بر مبنای ملاک های شخصی خود برای پکیج رپورتاژ آگهی اش قیمت مشخص می‌کند، به همین دلیل در بسیاری موارد، تعرفه رپورتاژ آگهی دو سایت هم رتبه با زمینه کاری مشترک، کاملا متفاوت است. اگر برای ارتقای رتبه سایت خود به دنبال انتشار رپورتاژ آگهی هستید و از شیوه قیمت گذاری پکیج های رپورتاژ آگهی آگاهی ندارید وب24 را تا انتهای این مطلب دنبال کنید.

ملاک های تعیین قیمت رپورتاژ آگهی چیست؟ 

در حال حاضر قیمت گذاری رپورتاژ آگهی تحت مدیریت سازمان خاصی نیست و نظارت خاصی بر قیمت ها صورت نمی‌گیرد. به همین دلیل هر سایت بر اساس سیاست گذاری داخلی خود هزینه رپورتاژ آگهی را مشخص می‌‌کند. این شرایط سبب شده کسب و کارها برای انتخاب و مذاکره با سایت ها با دشواری هایی روبرو شوند و بعضا هزینه های زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‎کند. تعیین قیمت رپورتاژ آگهی از ملاک های واحدی پیروی نمی‌کند اما کیفیت وب سایت از نظر همه کارشناسان مهم‌ترین ملاک تعیین هزینه رپورتاژ آگهی است. مقایسه اتوریتی دامنه (DA) و اتوریتی صفحه (PA) سایت‌ها یکی از بهترین ملاک های سنجش کیفیت سایت و تعیین قیمت رپورتاژ است. 

چقدر برای خرید رپورتاژ آگهی هزینه کنیم؟

بسیاری می‌پرسند برای خرید رپورتاژ آگهی چقدر باید هزینه کنند و چه بودجه ای را برای این کار در نظر بگیرند. این امر بستگی مستقیم به وب سایت شما و میزان رقابت کلمات کلیدی دلخواهتان دارد. کسب و کارهایی که در فضای اینترنت رقابت شدیدی دارند و مجبور به استفاده از کلمات کلیدی پر رقابت هستند ممکن است به بودجه رپرتاژ آگهی بیشتری نیاز داشته باشند. هزینه بالا هم همیشه به معنی موفقیت رپورتاژ آگهی نیست، رپورتاژ آگهی هدفمند و با صرف هزینه مناسب بسیار اثرگذارتر از هزینه های کلان درج رپورتاژ آگهی بدون استراتژی و هدف مشخص است.

اشتباهات رایج در قیمت رپورتاژ آگهی چیست؟

مدیران وب سایت ها بعضی اوقات برای دستیابی به نتایج سریع تر، با صرف هزینه بسیار در سایت های زیادی رپورتاژ منتشر می‌کنند. این اقدام ممکن است در مدت زمان کوتاه، نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد اما در طولانی مدت نه تنها هزینه رپورتاژ آگهی هدر می‌رود، حتی با پنالتی شدن وب سایتتان ممکن است ضربات جبران ناپذیری به شما وارد کند. بهترین کار این است که رپورتاژ های خود را با فاصله مناسب و به صورت کاملا هدفمند منتشر کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

خرید رپورتاژ آگهی ارزان چطور ممکن است؟

برخی از کسب و کار ها به دنبال قیت ارزان هستند و می‌خواهند با بودجه کم رپورتاژ آگهی مناسب منتشر کنند. این کار غیر ممکن نیست اما برای خرید رپورتاژ آگهی ارزان باید این نکته را در نظر بگیرید که باید بودجه خود را به هدفمند ترین شکل ممکن صرف کنید، استفاده از شرکت هایی که قیمت رپورتاژ آگهی را به صورت پکیجی ارائه می‌کنند و با برخی از سایت های خبری قرارداد دارند به دلیل دریافت قیمت همکاری و ارائه رپورتاژ های گران با قیمت های مناسب برای کسب و کارها بسیار به صرفه است. استفاده از مزیت رقابتی این شرکت ها می‌تواند برای شما سودمند باشد، البته در انتخاب مجموعه ای که می‌خواهید با آن قرارداد انتشار رپورتاژ آگهی ببندید بسیار دقت کنید. با خرید پکیچ رپورتاژ آگهی می‌توانید با کمترین هزینه وب سایت خود را در معرض دید تعداد زیادی از کاربران قرار دهید.

پکیج  رپورتاژ آگهی چه مواردی را باید پوشش دهد؟

پکیج رپورتاژ آگهی باید جامع باشد، برخی از مهم‌ترین مواردی که در پکیج رپورتاژ آگهی مورد توجه قرار می‌گیرد عبارت است از:
•    در زمینه کپی رایتینگ مشاوره ارائه کند
•    پکیج مناسب کسب و کار شما را معرفی کند و مشاور شما باشد
•    به ارئه مشاوره در زمینه بهینه سازی متن رپورتاژ بپردازد
•    درزمینه کلمات کلیدی کسب و کار شما تحقیق کند
•    خدمات پس از فروش مناسبی ارائه کند 
•    هماهنگی خوبی با مشتری داشته باشد

 

پکیج  رپورتاژ آگهی

 

چرا باید رپورتاژ آگهی خود را به وب24 بسپاریم؟

شرکت وب24 با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینه بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو و نمونه های موفق فراوان در این زمینه به عنوان یکی از شرکت های موفق حوزه سئو خدمات رپورتاژ آگهی را به صورت کاملا حرفه ای و هدفمند به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. وب24 ابتدا زمینه کاری کسب و کار متقاضیان خرید رپورتاژ آگهی را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس  بر مبنای اهداف تعیین شده از انتشار رپورتاژ آگهی بهترین منابع خبری و سایت های مرتبط با حوزه کاری شما را مشخص کرده و به شما پیشنهاد می‌کند. خرید رپورتاژ آگهی در هر سایت برای دستیابی به اهداف خاصی مناسب است و به همین دلیل لازم است انتخاب هایی متناسب با نیازها و اهداف خودتان داشته باشید. وب24 به عنوان متخصص سئو مشاور شما در انتخاب بهترین و اثرگذارترین سایت هاست و با قیمت گذاری مناسب خرید رپورتاژ را هدفمند و به صرفه می‌کند. 

خدمات رپورتاژ آگهی وب24 چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

وب24 با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات طراحی و سئو سایت در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت های فارسی زبان اطلاعات جامعی دارد، این مجموعه با تکیه بر توانمندی های خود و ارتباطات موثر با مجموعه سایت های خبری معتبر کشور خدمات ارائه پکیج های مختلف رپورتاژ آگهی را ارائه می‌کند. دیگر نیازی نیست برای دستیابی به بهترین هزینه رپورتاژ آگهی و شناسایی سایت های تاثیرگذار حوزه کسب و کار خود وقت تلف کنید ما لیست کاملی از بهترین قیمت رپورتاژ آگهی در برترین سایت های کشور را در اختیار شما می‌گذاریم و ضمن ارائه بهترین خدمات در کلیه مراحل نگارش، انتشار و گزارش گیری پس از انتشار مطالب در کنار شما خواهیم بود. کسب و کارهایی که در فضای وب مشغول فعالیت و بازاریابی هستند می‌توانند از خدمات رپورتاژ آگهی وب24 استفاده کنند و ضمن ارتقای رتبه سایت خود به معرفی جدیدترین خدمات، دستاوردها و توانمندی های خود بپردازند.

قیمت رپورتاژ آگهی وب24 چگونه تعیین می شود؟

تنوع پکیج های رپورتاژ آگهی وب24 بسیار زیاد است از این رو مشاوران ما به شما در اننتخاب مناسب ترین پکیج رپورتاژ خبری کمک می‌کند. ما برای اهداف مختلف تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی اعم از ارتقای رتبه سایت، معرفی کالا و خدمات و برندسازی، پکیج ها و لیست قیمت های متنوع و مختلفی ارائه می‌کنیم. قیمت رپورتاژ آگهی وب24 براساس نوع و اعتبار رسانه، تعداد رپورتاژ و اینکه بخواهید تولید محتوا توسط خودتان انجام شود و یا توسط وب24 تولید شود متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از قیمت رپورتاژ آگهی وب24 می‌توانید در پورتال وب24 ثبت نام کنید و کاتالوگ های معرفی خدمات و تعرفه رپورتاژ آگهی را دریافت کنید. وب24 تمامی هماهنگی های لازم برای انتشار رپورتاژ آگهی شما را انجام می‌دهد و پس از انتشار گزارش کاملی به شما ارائه خواهد کرد. انتخاب کلمات کلیدی اصلی برای دستیابی به اهداف انتشار رپورتاژ آگهی جهت ارتقای رتبه سایت شما بر عهده ماست و تمام نکات لازم برای دستیابی به حداکثر موفقیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قیمت رپورتاژ آگهی وب24 به نسبت خدمات و سایت هایی که در آن رپورتاژ منتشر می‌شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

 

خرید رپورتاژ آگهی از وب24

 

چطور به خرید رپورتاژ آگهی از وب24 بپردازیم؟

بر مبنای هدف گذاری، بودجه و نوع کسب و کارتان می‌توانید به خرید رپورتاژ آگهی از وب24 بپردازید. خرید رپورتاژ آگهی از وب24 به دو صورت امکان پذیر است:

روش اول سفارش رپورتاژ خبری 

این روش برای کسب و کارها و سایت هایی کاربرد دارد که از طریق سفارش رپورتاژ آگهی می‌خواهند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهند. در این روش بودجه ای به شیوه ماهانه یا مقطعی توسط کارفرما تخصیص داده می‌شود و وب24 برمبنای رتبه سایت، زمینه فعالیت و کلمات کلید مورد نیاز پروژه و با هماهنگی کارفرما به تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف می‌پردازد. پس از انتشار محتوا گزارش دقیقی برای کارفرما تهیه و ارسال خواهد شد. 

روش دوم سفارش رپورتاژ خبری

سایت هایی که شناخت مناسبی از سایت های ارائه دهنده خدمات رپورتاژ آگهی دارند می‌توانند از میان سایت های مختلف طرف قرارداد وب24 ، پکیج دلخواه خود را انتخاب کنند و ما با قیمت مناسب به ارائه رپورتاژ آگهی مناسب شما می‌پردازیم. 

 

جهت آگاهی از قیمت پکیج های رپورتاژ آگهی وب24 و سایت های خبری طرف قرارداد وب24 می‌توانید در پورتال وب24 عضو شوید و کاتالوگ رپورتاژ آگهی ما را دریافت کنید.