کتاب سئو - معرفی و دانلود رایگان کتاب های سئو

در این مطلب به معرفی بهترین کتاب های سئو به زبان فارسی می پردازیم. لینک دانلود هر کدام از کتاب ها در انتهای معرفی آن کتاب آمده است:

دانلود رایگان کتاب 100 نکته سئو

این کتاب شامل صد نکته بسیار مهم و در عین حال ساده درباره سئو است. نکاتی ضروری که به مدیران سایت ها، مدیران بازاریابی و سئوکارها کمک شایانی در زمینه ی بهینه سازی سایت و رشد کسب و کار اینترنتی خواهد کرد. نکاتی که در این کتاب گردآوری شده در پیشرفت سئو سایت و گرفتن رتبه های بالا در گوگل بسیار مهم هستند و مدیران سایتها می توانند با مطالعه این کتاب تمامی نکات مهم سئو را همیشه در دسترس داشته باشند و این نکات را برای صفحات و مطالب سایت خود استفاده کنند.

همین حالا 100 نکته کلیدی سئو اختصاصی وب 24 را دانلود کنید:

کتاب 100 نکته سئو

دانلود مستقیم کتاب برای اعضای کانال تلگرام وب 24 از این لینک : https://t.me/seo24/2465

دانلود رایگان کتاب سئو 2018

سئو نقشی اساسی در موفقیت کسب و کارهای آنلاین دارد. در سال 2018، متخصصین سئو باید مهارت های سئو خود را مورد بازبینی قرار دهند، برخی مهارت های قدیمی را حذف نموده و برخی از مهارت های جدید را برجسته نمایند. تکنیک های قدیمی سئو مانند استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن یا تعداد زیاد لینک ورودی از سایت های غیرمرتبط به صفحات سایت، نه تنها دیگر کاربرد ندارد، بلکه به سئو سایت آسیب جدی وارد می کند. کتاب سئو 2018 تهیه شده توسط تیم وب24، تکنیک های جدیدی را در زمینه سئو ارائه می دهد که از این تکنیک ها نمی توان در سال 2018 غافل شد. در کتاب سئو 2018، به بایدها و نبایدها و عوامل بسیار مهم سئو پرداخته شده است. همچنین برای تهیه کتاب، از نظر متخصصان و کارشناسان صنایع مختلف نیز استفاده شده است تا دورنمایی صحیح از مسیر سئو سایت در سال 2018 ایجاد شود.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی


کتاب سئو2018

دانلود رایگان در کانال تلگرام وب 24 : https://t.me/seo24/2488

دانلود رایگان کتاب سئو را قورت بده

تمام نکاتی که گوگل بصورت رسمی برای بهینه سازی سایت در گوگل اعلام کرده است را در این کتاببا مثال توضیح خواهیم داد. این کتاب نکته ناگفته ای از سئو باقی نخواهد گذاشت و هر شخصی با هر میزان دانشی از سئو می تواند از این کتاب استفاده کند. این کتاب هم برای حرفه ای ها و هم برای آماتورها بسیار آموزنده خواهد بود. سایت های فراوانی در پهنه وب به آموزش سئو می پردازند. ولی اغلب آنها بصورت تجربی نکاتی را بیان می دارند. یعنی آنکه نکات بیان شده براساس آزمون و خطا بدست آمده است. با توجه به اینکه بسیاری از آزمون و خطاها در سئو در شرایط آزمایشگاهی استاندارد صورت نمی گیرد. امکان خطا در مقالات تجربی سئو فراوان است. این کتاب با توجه به این موضوع کلیه نکاتی را که به صورت رسمی از سوی گوگل به عنوان عوامل موثر در نتایج جستجو معرفی شده اند را گردآوری کرده است.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی اختصاصی


کتاب رایگان آموزش سئو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما مالک سایتی هستید و یا مدیریت سئو و محتوا گذاری سایتی را به عهده دارید و یا در زمینه بازاریابی محتوا در موتورهای جستجو فعالیت می کنید. این راهنما برای شما نوشته شده است. شما ممکن است در یک شرکت به عنوان متخصص سئو در حال کار باشید، یا به عنوان یک نینجای سئو به تحلیل رفتار موتورهای جستجو بپردازید. با این حال این آموزش همچنان برای شما مفید خواهد بود. این کتاب برای یادآوری مطالب پایه سئو بسیار مناسب می باشد. این آموزش هیچ حقه ای برای سئو یک شبه به شما آموزش نمی دهد، زیرا چنین حقه ای دائمی نخواهد بود.

کتاب سئو را قورت بده


انجام مراحل این کتاب کمک می کند که بتوانید محتوای خود را برای پردازش ربات های جستجو بهینه کنید. و سرعت جستجوی سایت خود را توسط ربات های گوگل را بالا ببرید. همچنین به شما کمک می کند که بتوانید درک بهتری از پردازش محتوا و نحوه ایندکس شدن آن در گوگل بدست آورید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو گاهی تغییرات کوچکی در سایت را پیشنهاد میدهد. این تغییرات کوچک در کنار سایر بهینه سازی های انجام شده روی سایت به ارتقاء رتبه سایت در گوگل خواهد انجامید. بهینه سازی سایت باید برای خدمت رسانی به نیازهای مخاطبان انجام شود. یکی از این مخاطبان سایت گوگل است. این مخاطب به سایر مخاطب ها کمک میکند که راحتتر با محتوای سایت شما ارتباط برقرار کنند. بهینه سازی برای گوگل به این معناست که به گوگل برای درک و ارائه محتوای سایت کمک کنیم. سایت ممکن است کوچک یا اینکه بسیار بزرگ باشد. با این حال این راهنما به شما برای بهینه سازی سایت با هر ابعادی به شما کمک خواهد کرد.

برای دانلود کتاب می توانید به کانال تلگرام وب 24 از طریق لینک زیر مراجعه کنید :

https://t.me/seo24/2254

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با تعریف بریف محتوا و نحوه نوشتن بریف محتوا آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم چرخه عمر محتوا و اهمیت آن در استراتژی محتوا آشنا خواهیم کرد.
آیا لحن در تولید محتوای یک مقاله تاثیر دارد؟ اهمیت و تاثیر انواع لحن محتوا را در این مطلب از وب 24 بخوانید.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با نحوه بررسی و تعیین میزان حجم جستجوی کلمات کلیدی آشنا خواهیم کرد.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha