10 ابزار مهم برای مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی برای بیش از یک دهه است که اینترنت را تحت سلطه خود دارند. شبکه های اجتماعی و چت بات ها Chatbot با تمام مزایایی که میتوانند برای یک تجارت داشته باشند درصورتی که بدرستی مورد استفاده قرار نگیرند. میتوانند به یک برند آسیب و زیان های زیادی وارد کنند. استفاده از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی کلید موفقیت آنلاین هر تجارتی محسوب میشود. در این مقاله برای محدود کردن دایره انتخاب میان این ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، 10 ابزار برتر برای اینکار را معرفی خواهیم کرد.

10 ابزار مهم مدیریت شبکه های اجتماعی

Chattypeople

Chattypeople.com یک پلتفرم برای ترویج کسب و کار و ارائه پیشنهادات به مشتریان (پیشنهاداتی مانند خرید کالا و یا دریافت تخفیف و مانند آن ) در شبکه اجتماعی فیس بوک است.  این پلتفرم با مسنجر Messenger و کامنت های فیسبوک ترکیب شده و به شما اجازه میدهد که از مشتریان خود سفارش دریافت کنید. این پلتفرم ابزار مناسبی برای انواع تجارت های کوچک و بزرگ به شمار میرود. و برای استفاده از آن نیازی به دانش کد نویسی نیست. این سیستم به سادگی با ایجاد یک ربات که قابلیت اتصال به کلیه سیستم های پرداخت را دارد صفحات فیس بوک شما را به درآمد زایی خواهد رساند. این چت بات Chat Bot با کمک هوش مصنوعی بسادگی میتواند مدیریت ارتباط با  مشتریان را به انجام برساند. امکانات Chattypeople به این موارد ختم نمی شود. این ربات در ضمن از چندین پلتفرم CMS (سیستم مدریت محتوا) و دسته بندی های موجود در تجارت های مختلف، که در فهرست زیر لیست شده اند پشتیبانی می کند:

  • Customer Support (سیستم پشتیبانی مشتریان)
  • eShop with Shopify (یک سیستم مدیریت محتوا)
  • Food and restaurant (تجارت های وابسته به  دسته بندی خوراک و رستوران)
  • Campaign management (سیستم مدیریت محتوای ECMS که برای مدیریت کمپین های دیجیتال طراحی شده است.)
  • Delivery engine (یک سرویس دیجیتال برای ارسال آنلاین محصولات دیجیتال)

Chattypeople یکی از معدود ربات هایی است که تنها درصورت رشد تعداد مشتریانتان باید بابت آن هزینه به پردازید. این بدان معنی است که شروع کار با این ربات صد در صد رایگان است.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی


PromoRepublic

PromoRepublic یک ابزار رایگان برای تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و ابزاری برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی است. این ابزار بیش از 000 100  ایده، تمپلیت Templateو تصویر برای استفاده در فیسبوک، اینستاگرام، تویتر و پست های لینکدین ایجاد میکند. تمام تمپلیت های ایجاد شده برای شبکه های اجتماعی توسط گرافیست ها و نویسندگان حرفه ای طراحی شده اند. کاربران میتوانند تمپلیت ها را با نرم افزار ویرایش گرافیک ارائه شده در سایت تغییر دهند.  

با ابزار  PromoRepublic مزایای زیر را در اختیار خواهید داشت:

  • کتابخانه ای با 000 100 تمپلیت برای پست و تصویر
  • تقویمی برای ایده پردازی پست ها، برای روزهای تعطیل، روزهای تاریخی، روز هایی که واقع مهمی در آن روی داده است(روز مادر, روز پدر, ولنتاین و ...).
  • ویرایشگری که با دراگ و دراپ میتواند تمپلیت ها را ویرایش کرده و یا یک تمپلیت کاملا جدید ایجاد کند.
  • برنامه ریزی برای ارسال پست خودکار در فیسبوک، اینستاگرام، تویتر و لینکدین

SocialLiners.com

SocialLiners.com  یکی از بهترین ابزار های افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی است. استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار سرگرم کننده است و در ضمن شبکه های اجتماعی کارایی بالایی برای یافتن دوستان جدید دارند. در اینفلوئنسر مارکتینگ مشتریان وفادار و مخاطبانی که با کسب و کار ما در ارتباط میباشند. ما را ملزم میکند که روزانه زمان زیادی را برای تبلیغ برند خود در شبکه اجتماعی صرف کنیم. ابزار SocialLiners.com با هدف کمک به اتوماتیک کردن فعالیت های روزانه شما در شبکه های اجتماعی و بدست آورد حجم مخاطب مورد نظر خود و همچنین دستیابی به نوع مخاطبی که میخواهید داشته باشید، ایجاد شده است.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت وردپرس با کدنویسی اختصاصی


Guestpost.com

پست مهمان در وبلاگ ها همچنان یکی از بهترین روش های جذب مخاطب است. سایت  Guestpost.com  به شما کمک میکند که  وبلاگ هایی را که در جهت ارسال پست مهمان کاربرد دارند را بیابید. ابزارها و فرصت های بی نظیری توسط این سایت به شما معرفی خواهند شد.

Agorapulse.com

Agorapulse.com ابزاری برای مدیریت یک پارچه تمام شبکه های اجتماعی بصورت مجتمع میباشد. شما میتوانید محتوای مد نظر خود را تولید و زمان انتشار آن را برنامه ریزی کنید. سپس محتوای تولیدی خود را در تمام شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود منتشر نمایید. ابزار Agorapulse به شما اجازه میدهد که :

  • با رخداد های شبکه های اجتماعی بروز بمانید.
  • محتوا و سوالات و تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
  • سنجش میزان موفقیت خود را از طریق گزارش های آماری دقیق انجام دهید.

Wistia

اگر از یوتیوب بعنوان یک شبکه اجتماعی استفاده می کنید. حتما متوجه محدویت های موجود برای آنالیز رخداد ها در آن شده اید. Wistia  به شما امکان آمارگیری از کاربرانی که در حال تماشای ویدئو شما هستند را میدهد. به این تریب شما میتوانید ویدئو های بهتری برای کانال خود ایجاد کنید.


معرفی خدمات وب24: سئو و بهینه سازی سایت


Followerwonk

اگر به دنبال افزایش دنبال کننده های خود Followers در شبکه های اجتماعی هستید. Followerwonk اطلاعات جامعی راجع به مخاطبانتان و سایر مخاطبان بلقوه به شما خواهد داد.  این ابزار میتواند اینفلوئنسر هایی که به زمینه فعالیت برند شما علاقه مند هستند را نیز به شما معرفی کند. با کمک این ابزار میتوانید. شبکه کاربران خود، در شبکه های اجتماعی را گسترش داده و فروش خود را بیشتر کنید. این ابزار یک نرم افزار آمارگیری نیز در اختیار شما قرار میدهد. که اطلاعاتی از افزایش تعداد مخاطبان شبکه های اجتماعی در اختیار شما میگذارد. این اطلاعات میتواند به همکاران شما برای درک میزان توسعه برند در شبکه های اجتماعی کمک کند.

Brand24.com

Brand24 این ابزار یک نظارت همه جانبه بر فعالیت های تجاری شما در شبکه های اجتماعی را مهیا میکند. با کمک این ابزار شما یک گزارش زنده از روند توسعه و تبلیغ نام برند خود در شبکه های اجتماعی توسط مشتریان و اینفلوئنسر ها را بدست خواهید آورد. Brand24 همچنین ابزار قدرمندی برای تشخیص فرصت های فروش میباشد. با این ابزار شما میتوانید:

  • موضوعات کلیدی در حوزه فعالیت خود را بیابید
  • موضواعات ترند شده را بیابید.
  • بحث های صورت گرفته را مطالعه کنید.
  • میزان منشن Mention (ذکر نام برند توسط مخاطب و اینفلوئنسر ها) شدن نام برند خود در شبکه های اجتماعی را با رقبای خود مقایسه کنید.

Cyfe.com

Cyfe یک داشبرد تمام عیار برای تجارت میباشد. این ابزار تمام داده های شما را بصورت یکجا بررسی میکند. ابزار Cyfe  را میتوانید داشبرد شبکه های اجتماعی خود بدانید:

  • بررسی همه موارد در شبکه های اجتماعی
  • کمک به گرداوری داده از سرویس های پرمخاطب با کمک ابزارهای پیش ساخته خود
  • نمایش داده ها بصورت امن
  • دسترسی به داده های گذشته
  • دانلود داده ها بصورت PDF یا JPGs و سایر فرمت های رایج
  • امکان گزارش گیری بصورت زنده

معرفی خدمات وب24: تولید محتوا توسط تیم مجرب وب24


Meokay.com

Meokay یک چت بات Chatbot تولید میکند که آخرین تبلیغات شما در مسنجر را به نمایش میگذارد.  Meokay ابزارهای زیر را در اختیار شما قرار خواهد داد:

  • انتشار پیشنهاد و نرخ معامله به کاربران در صورت تقاضا
  • شناسایی تغییرات در کلمات استفاده شده برای ترغیب کاربر به کلیک بر روی لینک تبلیغات
  • دریافت دستور از طریق مسنجر و کامنت های فیسبوک.

شبکه های اجتماعی از در این چند ساله تغییرات زیادی کرده اند. چت بات ها Chatbot  اکنون یکی از عناصر شبکه های اجتماعی به حساب می آیند و ظاهر شبکه های اجتماعی با آنها کاملا تغییر کرده است.  با استفاده از پلتفرم های بالا شما قادر خواهید بود بصورت فعالانه با مخاطبان خود در ارتباط بمانید. به این ترتیب شما بهترین شانس برای ایجاد یک ارتباط شخصی با مخاطبان را بدست آورده و میتوانید با کمک این ارتباط آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha