هشدار اینستاگرام هنگام گرفتن اسکرین شات از استوری

اینستاگرام در بروز رسانی‌های اخیر خود، ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است؛ یکی از این ویژگی‌ها این است که اینستاگرام در زمانی که کاربری بخواهد از استوری‌های دیگران اسکرین شات بگیرد اطلاع رسانی می‌کند. بنابراین اسکرین شات گرفتن در زمان دیدن استوری‌های دوستان خود در اینستاگرام را فراموش کنید  در حال حاضر اگر شما از استوری‌های دوستان خود اسکرین شات بگیرد، با ارسال نوتیفیکشنی به آنها اطلاع‌رسانی می‌کند. 
این اطلاع‌رسانی به گونه‌ای است که هنگامی که شما از یک استوری اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام اکنون با قرار دادن یک آیکون ستاره شکل در کنار نام کاربری‌تان شما را لو می‌دهد. در تصویر زیر می‌توانید شکل آن را ببینید:

آیکون ستاره شکل
 

در مقابل، اینستاگرام به کاربرانی که عادت به اسکرین شات گرفتن از استوری‌های دیگران دارند با نوتیفیکشنی (پیغام‌های هشدار) اطلاع می‌دهد. به نظر می‌رسد این اپلیکیشن  تنها یکبار به شما این پیغام هشدار را ارسال می‌کند. اگر آن را نادیده بگیرید، در دفعه‌های بعدی قبل از اسکرین شات گرفتن از استوری دیگران باید به عواقب آن فکر کنید و اینستاگرام شما را با قرار دادن آیکون ستاره‌ای شکل در کنار نام کاربری‌تان تنبیه خواهد کرد. اینستاگرام با این پیغام هشدار می‌دهد:

نوتیفیکیشن
 

علی رغم این تغییرات، هنوز روش‌هایی وجود دارد تا بتوان از استوری‌های دیگران بدون شناسایی شدن، اسکرین شات گرفت. همانطور که توسط کاربران در توییر اشاره شده است، اگر بگذارید استوری نمایش داده شود، سپس موبایل خود را به حالت پرواز (flight mode) در آورید، آن وقت در هنگام گرفتن اسکرین شات از استوری، اینستاگرام قادر به شناسایی شما نخواهد بود و بنابراین نمی‌تواند پیغام هشدار برای شما بفرستد. راه حل دیگر؛ دانلود استوری‌ها از وبسایت اینستاگرام است. همچنین در صورت داشتن سیستم عامل iOS، با مراجعه به Story Reposter می‌توانید مانع ارسال نوتیفیکشن توسط اینستاگرام در زمان اسکرین شات گرفتن از استوری‌ها شوید. 
نکته مهم این است که این قابلیت جدید ممکن است برای همه کاربران فعال نباشد و فقط برخی از کاربران اینستاگرام متوجه اسکرین شات گرفتن از استوری‌هایشان شوند. بنابراین در آپدیت‌های بعدی اینستاگرام در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

faq

یکی از روش های مدیریت  کمپین های ایمیل مارکتینگ، میل چیمپ است . mailchimp یکی سیستم پیشرفته و یک برنامه تحت وب است که یک نسخه رایگان برای ارسال ایمیل به صورت انبوه در اختیار  شما می گذارد . شما با این برنامه می توانید لیست ایمیلی خود را مدیریت نمایید. کمپین های متنوع بدون فیلترهای اسپم بسازید و از آن ها گزارش دریافت نمایید . 

پلت فرم میل چیمپ به شما کمک می کند ایمیل و تبلیغات خود را با  مشتریان و سایر اشخاص علاقمند به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha