سایت های اشتراک گذاری ویدیو ایرانی کدامند؟

ویدئو های منتشر شده در سایت های انتشار ویدئو از چند جهت حائز اهمیت هستند.

اول: با انتشار ویدئو های آموزشی می توان خود را بعنوان یک متخصص در کسب و کار خود معرفی نمود.

دوم: می توان از فروش ویدئو ها درآمد کسب کرد.

سوم: می توان مخاطب را به سایت خود دعوت کرد.

اغلب سایت های اشتراک ویدئو غیر ایرانی، ما را تحریم کرده اند. این موضوع باعث شده است که شرکت هایی در ایران به راه اندازی سایت های اشتراک ویدئو اقدام کنند. اگر شما هم می خواهید یک سایت اشتراک فیلم راه اندازی کنید و از طریق تبلیغات ماهیانه درآمد بالا کسب کنید، با کارشناسان وب 24 تماس بگیرید. برای مطالعه روش های بازاریابی با ویدئو مقاله بازاریابی ویدئویی چیست؟ سیر تا پیاز بازاریابی ویدئویی را مطالعه فرمائید.

برای انتخاب ترتیب سایت ها، جستجوی گوگل ملاک ما بوده است. بنابراین این تقدم و تاخر با تاریخ شروع به کار این سایت ها همخوانی ندارد.

سایت های اشتراک گذاری ویدئو در ایران

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو ایرانی

آپارات

سرویس اشتراک ویدئو آپارات به آدرس aparat.com، در سال ۱۳۸۹ راه اندازی شد. پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سرویس اشتراک گذاری ویدئو حال حاضر ایرانی هست که مکان مناسبی برای اشتراک گذاری ویدئوها می باشد. آپارات ایده هایی جالبی برای گسترش در بین کاربران داشت. سایت آپارات بخوبی این ایده های را پیاده سازی کرده است و مشتریان از کار با این سایت لذت می برند. ایجاد شبکه های ویدئویی برای انتشار ویدئو بصورت سریالی، کسب درآمد از ویدئو ها، پیوستن به شبکه اینترنت ملی و هزاران ایده در این سایت باعث شده است که این سایت در بین ایرانی ها از سایت های مشابه خارجی طرفدار بیشتری داشته باشد.

نکته: سرور آپارات بسیار پرقدرت است و به شما اجازه هات لینک کردن ویدئو ها (انتشار ویدئو در سایت خود بصورت قابل پخش) را می دهد. 

نکته : آپارات اجازه لینک دادن به شما می دهد.

نماشا

نماشا

نماشا با آدرس www.namasha.com دومین سایت پربازدید و پرطرفدار اشتراک ویدیو ایرانی هست. هدف اصلی راه اندازی سایت نماشا جلب رضایت مخاطبان و ایجاد محیطی دوستانه است. در نماشا می توان ویدئو ها رو به صورت طبقه بندی شده در موضوعات مختلف انتخاب و تماشا کرد. از ویژگی های خوب این سایت می توان به آپلود ویدئو از سایر سایت های اشتراک ویدئو، کاهش حجم ویدئوها بدون افت کیفیت، داشتن سرورهای حرفه ای و قدرتمند در ایران، آپلود ویدئوهای 360 درجه اشاره کرد.

از نکات مثبت این شبکه می توان به امکان بک لینک فالو گرفتن اشاره کرد.

تماشا

سرورهای این سایت به شما امکان بارگذاری و دانلود ویدئو ها بدون کاهش حجم ویدئو را می دهند. این امر نیاز به هزینه های بالایی برای صاحبان سایت دارد. به نظر می رسد این سایت با وجود مخاطبان بسیار همچنان زیر سایه سایت آپارات است. شاید با کمی تبلیغات بیشتر و برند سازی نام این سایت برای مخاطبان آشنا تر شود. سایت تماشا کاربران بسیار بالایی دارد، ولی این تعداد در برابر رقبا باید بیشتر شود. از ویژگی های منحصر به فرد تماشا می توان به داشتن سرورهای قدرتمند و پر سرعت، آپلود ویدئو از آدرس بدون کاهش حجم، ایجاد کانال با قابلیت شخصی سازی، ارائه ویدئوها در ژانرهای مختلف برای کاربران اشاره کرد. با عضویت در سایت و تکمیل مشخصات کاربریمی توان یک بک لینک فالو برای سایت دریافت کرد.

جعبه

سایت جعبه به آدرس www.jabeh.com چهارمین سایت اشتراک ویدئوی پر طرفدار ایرانی است. ویژگی کسب درآمد یکی از بهترین ویژگی های این سایت است. که مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. گذشته از آن صاحبان سایت جعبه راهکارهای خلاقانه بازاریابی را به اجرا می گذارند. که قطعا سایت آنها را به یکی از بهترین سایت های آپلود ویدئو تبدیل خواهد کرد.

شبکه ما

شبکه ما به آدرس https://www.shabakema.com/  مکان مناسبی برای اشتراک گذاری ویدئوها می باشد. این سایت فعالیت خود را از سال 93 آغاز کرده است و تا کنون توانسته است جایگاه قابل قبولی در بین سایت های اشتراک ویدئو کسب کند. سایت شبکه ما علاوه بر رفع نیاز مخاطبان خود در جهت اشتراک ویدئو بستری هم برای کسب درآمد آن ها فراهم ساخته است. کاربران در  سایت شبکه ما می توانند با آپلود ویدئوهای خود و نمایش آن به مخاطبان شان کسب درآمد کنند. سایت شبکه ما با دارا بودن سرورهای حرفه ای و قدرتمند توانسته است محیطی امن و اختصاصی برای اشتراک انواع محتوای ویدئویی را برای کاربران خود فراهم سازد.

دالفک

دالفک به آدرس www.dalfak.com پنجمین سایت اشتراک گذاری ویدئو ایرانی محسوب می شود. دالفک مکان مناسبی برای آپلود رایگان ویدئوها می باشد. دالفک امکان آپلود ویدئو از یوتیوب را دارد. همچنین سرعت پخش آنلاین ویدئو ها و آپلود ویدئوها روی سایت نیز در حد قابل قبول است.

نکته : امکان درج لینک در قسمت توضیحات ویدئوها وجود ندارد.

َاشتراک ویدیو در ایران

میهن ویدئو

میهن ویدئو به آدرس www.mihanvideo.com از تاریخ ۵ دی ماه سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است و جز سایت های پر بازدید اشتراک گذاری ویدئو به حساب می آید. سرعت آپلود و دانلود ویدئو در این سایت مناسب است. از مزیت‌های این سایت می توان به طراحی سایت و سرعت بارگذاری مناسب ویدئو، امکان موضوع بندی کانال، امکان آپلود ویدئو از آدرس و لینک مستقیم و امکان درج لینک در قسمت توضیحات هر ویدئو اشاره کرد.

Mp4

نام مناسب یکی از ویژگی های برتر این سایت است، که می تواند در آینده این سایت بسیار مفید باشد. سایت Mp4 بهترین کیفیت ویدئو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این بزرگترین مزیت‌ این سرویس خوب محسوب می شود. گرفتن بک لینک نیز در این سایت امکان پذیر است. کیفیت سرور برای آپلود و دانلود خوب است.

آموزش تی وی

این سایت برای بارگذاری ویدئو های آموزشی طراحی شده است. ساختار سایت منسجم و طراحی قابل قبول است. گرافیک در عین سادگی حرفه ای طراحی شده، و براحتی مخاطب را جذب می کند. انتخاب صفحه نخست سایت بسیار حرفه ای بوده و نشان می دهد یک مدیر خوش فکر پشت این سایت است.

Tvniko

نام این سایت به فارسی تی وی نیکو یا چیزی شبیه به این باید باشد. طراحی کلی سایت خوب است. کیفیت پاسخ دهی سرور برای یک سایت اشتراک فیلم خوب است و براحتی به درخواست پخش فیلم در زمان بسیار کوتاه پاسخ داده می شود. بارگذاری صفحات بسیار سریع تر از حد انتظار است. طراحی منو برای انتخاب دسته بندی حرفه ای است. این سایت می تواند با یک سئو خوب از رقبای قدرتمند خود پیشی بگیرد و کاربران بیشتری جذب کند.

نمایش

سایت نمایش به آدرس https://www.namayesh.com/  جزء جدیدترین سرویس های اشتراک ویدئو ایرانی است که امکانات فوق العاده ای دارد. یکی از امکاناتی که این سرویس اشتراک ویدئو ارائه می دهد امکان نمایش ویدئو در کانال تلگرام بدون وقفه است. به طور معمول برای نمایش ویدئو در تلگرام ابتدا کاربران باید آن را دانلود کنند و سپس لود کنند. ولی با امکانی که سایت نمایش ارائه می دهد می توان ابتدا ویدئو ها را در سایت نمایش آپلود کرد و سپس لینک آن را در کانال تلگرام قرار داد. بدون این که نیاز باشد کاربر آن را دانلود کند لود شده و بدون وقفه نمایش داده می شود.

از دیگر امکانات منحصر به فرد سرویس اشتراک ویدئو نمایش می توان به امکان آپلود ویدئو از چند طریق اشاره کرد. در سایت نمایش علاوه بر آپلود ویدئو از طریق کامپیوتر شخصی می توان ویدئوها را در تلگرام و اینستاگرام با دادن لینک آن ها در نمایش آپلود نمود. فقط کافی است لینک پست تلگرامی یا لینک ویدئوی موجود در اینستاگرام را به نمایش انتقال داد.

سایت های ایرانی بیشتری هستند که به شما امکان اشتراک ویدئو میدهند. برخی از این سایت ها بحدی مشکل دار هستند، که نمی توان اسم آنها را هم ذکر کرد. برخی دیگر در رده سایت های آپلود فیلم و عکس قرار میگیرند و نه در رده سایتهای اشتراک فیلم و عکس به این ترتیب ما لیست سایت های اشتراک گذاری خود را همینجا خاتمه میدهیم.

برای انتخاب بین این شبکه های اشتراک ویدیو می توانید به نکاتی مانند قدرت سرور برای هات لینک کردن ویدئو ها و امکاناتی مانند بک لینک و تعداد مخاطبان سایت توجه کنید. بطور کلی با توجه به قدمت و کارایی بالای سایت آپارات دلیلی برای استفاده از بقیه شبکه ها بجز گرفتن بک لینک نیست. سرعت بالای سرور، امنیت بالا و نو آوری های مداوم در سایت از جمله دلایلی است که نمی توان از آن گذشت. اگر بخواهیم یک جایگزین برای یوتیوب در ایران معرفی کنیم، قطعا سایت آپارات جایگزین مناسبی است. در بسیاری از موارد می توان گفت حتی بهتر از یوتیوب در ایران است. قطعا عدم کارکردن بسیاری از ابزار های یوتیوب در ایران موجب می شود که سایت آپارات در عمل برای کاربران ایرانی جذاب تر، سریعتر و با کارایی بالاتر باشد.

همچنین بخوانید
ajax چیست و چه زمانی می توان از آن استفاده کرد؟ وب 24 در این مقاله به معرفی ایجکس و مزایا و معایب استفاده از آن پرداخته است.
منظور از کوتاه کننده لینک چیست و چه کاربردی دارد؟ وب 24 در این مقاله به تعریف کوتاه کننده لینک و معرفی بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک پرداخته است.
دامین یا دامنه همان آدرس سایت شما است. با وب 24 همراه باشید تا با تمام نکات راهنمای خرید و ثب دامین آشنا شوید.
ویو پورت یا viewport چیست؟ متا تگ ویو پورت نقش بسیار مهمی در سئو و طراحی ریسپانسیو سایت دارد. آشنایی کامل با متاتگ view port را در این مقاله از وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
iuok.ir
ارسال شده در : شنبه 14 دی 1398

مرسی بابت اطلاع رسانی بعضیاشو خبر نداشتم شخصا از نماشا راضیم هر چند بقیه خوب هستن مثل تماشا ولی این دوتا راحت تر و طراحی بهتری داره

رضا
ارسال شده در : دوشنبه 15 مهر 1398

ستاره اطلاعات هم جز سرویس اشتراک ویدیو هست من که دارم باشون کار می کنم راضیم یک تست کنید دوستان

agahi90.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 27 شهریور 1398

لیست بسیار هالی و بدرد بخوری بود ممنون

سعید محمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 اسفند 1397

خیلی خوب بود . جدیدا چند تایی خوب دیگه هم اضافه شده mihanvideo , tvbeta,... لطفا این ها رو هم بررسی کنید .

خانه هوشمند آلفا
ارسال شده در : شنبه 08 دی 1397

من از چندتا شون استفاده میکردم ولی موردهای جدیدی که شما معرفی کردید هم بررسی کردم و خیلی خوبن. ممنون

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 08 فروردین 1397

لیست خوبیه سایت نمایش هم من استفاده میکنم و عالیه.

محمدامین دهقان
ارسال شده در : یکشنبه 05 فروردین 1397

به نظرم سایت دیدستان رو هم اضافه کنید، خیلی خوبه و همیشه به روز هست. البته رتبه و این جور چیزهاش رو زیاد اطلاع ندارم ولی همه چیز داره