تبلیغات بنری چیست و چگونه تبلیغات پربازده داشته باشیم؟

برای انجام تبلیغات در اینترنت راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد، ولی احتمالاً اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد، انتشار یک بنر از سایتتان در سایت‌های پربازدید است. این روش جزو اولین روش تبلیغاتی در اینترنت به شمار می‌رود اما هنوز هم کاربرد خود را حفظ کرده است. امروزه روش‌های تبلیغاتی پیچیده‌تری در اینترنت اجرا می‌شوند که اثرگذاری بالایی هم دارند، منتها این عامل باعث نشده جایگاه تبلیغات بنری از بین برود. در این مقاله از وب 24 نگاهی به تبلیغات بنری انداخته‌ایم. برای آنکه بتوانید تبلیغات بنری موفق و مؤثری داشته باشید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

تبلیغات بنری چیست؟

برای آنکه دقیقاً بدانید تبلیغات بنری چیست، می‌توانید آن را یک بیلبورد در نظر بگیرید که در فضای دیجیتال به کار می‌رود. این تبلیغات به‌صورت بنرهایی برای جلب‌توجه مخاطبان در سایت‌های پرمخاطب استفاده می‌شوند که لینکی به سایت مقصد دارند. محتوای بنر شامل تصاویر جذاب و دعوت کاربر به سایت مقصد است. تبلیغات بنری را معمولاً در قسمت‌های پربازدید سایت‌های اینترنتی قرار می‌دهند تا بتواند کلیک بیشتری بگیرد، آگاهی از برند موردنظر را افزایش دهد، سرنخ برای سایت ایجاد کند و درنهایت باعث خرید از سایت شود.

یک تبلیغات بنری مناسب می‌تواند توجه مخاطبان یک سایت را جلب کرده و آن‌ها را به کلیک روی بنر ترغیب کند. این بنرها به شکلی درخشنده و جذاب طراحی می‌شوند، در آن‌ها از متن زیاد استفاده نمی‌شود بلکه بیشتر المان‌های تصویری و گرافیکی یا انیمیشنی موردتوجه قرار می‌گیرد.

مزایای تبلیغات بنری

تبلیغات بنری شاید در نگاه اول روشی ابتدایی برای تبلیغات به نظر برسد. درواقع این روش اولین و ساده‌ترین کاری است که برای تبلیغات می‌توانید انجام دهید، اما مزیت‌های بسیاری به دنبال دارد. در ادامه مزیت‌های تبلیغات بنری را بررسی می‌کنیم:

افزایش آگاهی از برند

 با استفاده از تبلیغات بنری شما به‌خوبی می‌توانید برند خود را مطرح کرده و به دیگران بشناسانید. هرچقدر بنرهای تبلیغاتی شما در سایت‌های بیشتری حضورداشته باشند، بیشتر دیده می‌شوند. حتی اگر بنرهای شما کلیک هم نگیرند، به گسترش برند شما کمک زیادی می‌کنند. امروزه حتی برندهای بزرگ و معتبر مثل اپل، نایک و آدیداس هم از این روش برای معرفی برند و محصولات خود استفاده می‌کنند.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت با وردپرس و کدنویسی اختصاصی


ایجاد سرنخ برای جذب کاربر

بنرهای تبلیغاتی می‌توانند نقش مهمی در جذب کاربران جدید به سایت شما ایفا کنند. درصورتی‌که بتوانید تبلیغات بنری مؤثری طراحی کنید، این تبلیغات به‌عنوان سرنخ‌هایی برای جذب کاربران به سایت، ترغیب آن‌ها به عضویت در سایت، استفاده از نسخه رایگان برنامه یا هر اقدام مدنظر دیگری عمل می‌کنند.

هدف‌گیری کاربران سایت

هنگامی‌که کاربران به سایت شما سر می‌زنند اما بدون عضویت در سایت یا امتحان محصول شما از آن خارج می‌شوند، می‌توانید آن‌ها را دوباره به سایتتان بکشانید. این کار از طریق هدف‌گیری این کاربران و نمایش تبلیغات بنری سایت برای آن‌ها انجام می‌شود؛ روشی که به ریتارگتینگ معروف است.

امکان تحلیل موفقیت تبلیغات

 تبلیغات بنری این امکان را به شما می‌دهند که میزان کلیک روی آن‌ها و کاربرانی که از طریق بنر وارد سایتتان شده‌اند را بسنجید. بدین ترتیب، می‌توانید در هر مرحله از کمپین تبلیغات بنری میزان موفقیت آن را بسنجید و استراتژی‌های خود را اصلاح کنید.

امکان تست آسان

 امکان تحلیل تبلیغات بنری، این مزیت را ایجاد می‌کند که بتوانید تست‌های A/B روی آن‌ها انجام دهید. از این طریق می‌توانید بهترین بنر را که بازدیدکننده بیشتری برایتان ایجاد می‌کند، انتخاب کنید.

تبلیغات بنری و بنر ثابت


بیشتر بخوانید: تبلیغات اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟


تبلیغات بنری بیشتر با چه هدفی استفاده می‌شود؟

مهم‌ترین هدفی که از تبلیغات به روش بنری دنبال می‌شود، جذب سریع کاربر به سایت است. درحالی‌که روش‌های دیگر برای نتیجه دادن زمان زیادی لازم دارند، تبلیغات بنری به‌سرعت می‌توانند ترافیک زیادی برای سایت شما فراهم کنند. برای مثال استفاده از سئو برای سایت نیاز به زمانی بین شش ماه تا یک سال دارد، همچنین حضور در شبکه‌های اجتماعی هم نیاز به تولید محتوای مستمر و همیشگی دارد تا به نتیجه برسد؛ اما در کمپین تبلیغات بنری همزمان با شروع آن، ورود کاربران به سایت شما هم آغاز می‌شود. درصورتی‌که سایت‌های معتبر، پرمخاطب و مرتبط را برای تبلیغات خود انتخاب کنید، قطعاً کاربران زیادی به سمت سایت شما هدایت می‌شوند.

علاوه بر افزایش بازدید، تأثیر مهم دیگر تبلیغات بنری، گسترش شهرت برند شما است. تصور کنید همه سایت‌های فارسی‌زبان مرتبط با حوزه کاری شما بنر سایتتان را به نمایش بگذارند. این بدین معنا است که همه‌جا در مقابل چشم مشتریان احتمالی خود قرار دارید. بدین ترتیب، احتمال تبدیل آن‌ها به مشتری شما بسیار زیاد می‌شود.

انواع تبلیغات بنری

انواع تبلیغات بنری شامل دو نوع کلی تبلیغات بنری ثابت و تبلیغات بنری متحرک یا گیف می‌شود:

  • تبلیغات ثابت یک عکس یا طرح گرافیکی ساده و ایستا است که به‌عنوان یک تابلوی تبلیغاتی به نمایش گذاشته می‌شود. این تبلیغات یک لینک به صفحه فرود مربوطه در سایت مقصد دارد.
  • تبلیغات متحرک هم همان‌طور که از نامش پیدا است، به‌صورت متحرک نمایش داده می‌شود. در این مورد هم هدف از تبلیغات جلب‌توجه مخاطبان و دعوت آن‌ها به کلیک روی بنر است. به این نوع تبلیغات، گیف هم گفته می‌شود.
     

ابزار طراحی تبلیغات بنری چیست؟

برای طراحی تبلیغات بنری شما از هر ابزار طراحی گرافیکی می‌توانید استفاده کنید. نرم‌افزار فتوشاپ شرکت ادوب یاور همیشگی طراحان برای ایجاد بنرهای جذاب است. علاوه بر این امروزه ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که کار طراحی بنر را برای شما بسیار راحت کرده‌اند.

پیشنهاد ما استفاده از ابزار CANVA است. این ابزار آنلاین قالب‌های آماده زیادی در سایزهای مختلف به همراه افکت‌های طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد. FREEPICS هم یکی دیگر از ابزارهایی است که با قالب‌های آماده می‌تواند به شما کمک کند.

گوگل وب دیزاینر ابزار رایگان گوگل برای طراحی بنرهای تبلیغاتی است. وجود یک ابزار کاملا حرفه‌ای برای تولید بنرهای تبلیغاتی می‌تواند نشانه اهمیت تبلیغات بنری در سایت‌ها باشد.

برای دانلود گوگل وب دیزاینر به آدرس https://www.google.com/webdesigner/ مراجعه کنید. این ابزار کاملا رایگان است و به‌سادگی روی اکثر سیستم‌ها نصب می‌شود. در سایت مشخصات سخت‌افزار مورد نیاز را می‌توانید بیابید.

این ابزار برای تولید تبلیغات بنری امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این نرم‌افزار به‌راحتی با کمک نوار ابزار انواع بنرهای ثابت و متحرک را ایجاد و خروجی وب از کار خود تهیه کنید. تمام عناصری که با ابزارهای این نرم‌افزار ایجاد می‌کنید با کمک کد های SVG در صفحه به نمایش در می‌آیند. تمام انیمیشن‌های فوق‌العاده‌ای که می‌توانید با این نرم‌افزار ایجاد کنید، به‌صورت کدهای CSS و یا جاوا اسکریپت در صفحه به اجرا در خواهند آمد. به این ترتیب شما می‌توانید بنرهای تبلیغاتی داشته باشید که بسیار کم حجم و بسیار زیبا و کارآمد هستند. با توجه به اینکه گوگل خود این نرم‌افزار را تولید کرده است، اندازه‌های استاندارد تبلیغات گوگلی به‌صورت پیشفرض برای انتخاب در نرم‌افزار قرار دارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را انتخاب و استفاده کرد.

فایل های خروجی نرم‌افزار وب دیزاینر متن باز بوده و می‌توانید تبلیغات بنری تولید شده توسط این نرم‌افزار را به‌راحتی ویرایش کنید.

اما این نرم‌افزار یا هر نرم‌افزار گرافیکی دیگری برای تولید یک تبلیغات بنری جذاب کافی نیست. شما باید خودتان عناصر جذاب را انتخاب و در بنر خود قرار دهید. نرم‌افزارها فقط انجام این کار را ساده‌تر می‌کنند. یک بنر تبلیغاتی باید دارای گرافیک جذاب و متنی برای دعوت از مخاطب به کلیک کردن داشته باشد. عبارت کلیک کنید را فراموش کنید. این عبارت به‌قدری تکرار شده است که دیگر اصلا خوانده نمی‌شود.


خدمات سئو حرفه‌ای توسط تیم مجرب وب24


چگونه تبلیغات بنری پربازده و کلیک پذیر داشته باشیم؟

زمانیکه در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین هستید، با چالشی رو‌به‌رو هستید که بسیار ناامیدکننده است و آن این است که مردم واقعا نمی‌خواهند بر روی تبلیغات کلیک کنند. در واقع بسیاری از ابزارهای بیرونی وجود دارد که به طور کامل آن‌ها را از تبلیغات دور می‌کند، اما این بدان معنا نیست که مشتریان هیچگونه تمایلی برای کلیک بر روی تبلیغات بنری ندارند. بنابراین تبلیغ‌کنندگان باید کمی خلاق در چگونگی ارائه تبلیغات خود باشند یعنی ترفندی به کار گیرند که تبلیغات بنری را بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز برای مشتریان کند تا مشتاق شوند بر روی آن‌ها کلیلک کنند.

البته ذکر این نکته لازم است که به دلیل علاقه‌مند نبودن کاربران سایت‌های اینترنتی به تبلیغات بنری و کلیک بر روی آن‌ها، نرخ کلیک تبلیغات بنری پایین است؛ به این ترتیب که می‌توان گفت نرخ کلیک حدود یک درصد، نرخ کلیک بسیار مناسبی برای تبلیغات بنری است.  اما با هدفمندسازی تبلیغات و افزایش کیفیت در بنر و همچنین سایر نکات دیگری که در این مقاله توضیح می‌دهیم می‌توانید بازدهی تبلیغات خود را بالا ببرید. 

تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین اشکال بازاریابی مورد استفاده در دنیای آنلاین امروز است. همه شرکت‌ها از آن به شکلی استفاده می‌کنند به این دلیل که یک رسانه مؤثر، مقرون‌به‌صرفه و اصولی برای افزایش آگاهی از نام تجاری آن‌ها است.

تبلیغات بنری وقتی بازده خوبی دارند که بتوانند کلیک بیشتری بگیرند. برای این منظور شما به یک طراحی بنر جذاب نیاز دارید، طراحی که به‌خوبی توجه مخاطبان را جلب کند. همچنین این بنرها باید مخاطب را دعوت به کلیک کنند. در این قسمت کلیه نکات لازم برای کلیک پذیر شدن یک تبلیغ بنری را بررسی می‌کنیم:

از اندازه بنر تبلیغاتی استاندارد و تأثیرگذار استفاده کنید

یک بنر تبلیغاتی بزرگ شاید توجه زیادی جلب کند، اما نمی‌تواند جذابیت لازم را برای ترغیب مخاطب به کلیک روی آن ایجاد کند. همچنین یک بنر کوچک هم اصلاً توان جلب‌توجه زیادی نخواهد داشت. بررسی‌ها نشان داده استفاده از بنرهای تبلیغاتی در اندازه‌های خاص تأثیرگذاری بیشتری داشته‌اند. این اندازه‌ها امروزه به‌عنوان سایز استاندارد بنر تبلیغاتی پذیرفته‌شده است. برای طراحی یک بنر تأثیرگذار حتماً از این سایزها استفاده کنید:
•    تابلوی تبلیغاتی  728×90px
•    نیم صفحه         300×600px
•    مستطیل بزرگ  300×250px
•    مستطیل کوچک 336×280px
 

انواع اندازه‌های تبلیغات بنری


بیشتر بخوانید: PPC چیست؟ 


محل مناسبی برای تبلیغات در نظر بگیرید

برای آنکه تبلیغات شما بتواند توجه جلب کند، باید آن را در جای مناسبی قرار دهید. هرجایی از صفحه برای نمایش تبلیغات مناسب نیست، بلکه مکان نامناسب حتی می‌تواند به‌عنوان یک نقطه‌ضعف برای برند شما به‌حساب آید. سعی کنید برای نمایش تبلیغات خود جایی از صفحه سایت مبدأ را در نظر بگیرید که در نیمه بالایی صفحه قرار داشته باشد؛ جایی که بدون نیاز به اسکرول کردن، تبلیغ شما دیده شود. همچنین بهتر است آن را جایی نزدیک به محتواهای اصلی صفحه قرار دهید.

تعادل را در طراحی بنر حفظ کنید

مهم است که در طراحی هر بنر تبلیغاتی تعادل بین المان‌های آن را رعایت کنید. تعادل باید در سلسله‌مراتب اندازه المان‌ها برقرار باشد. درواقع برای آنکه تبلیغات بنری شما بتواند شهرت خوبی برای برندتان ایجاد کرده و ترافیک برای سایتتان فراهم کند، باید اجزای زیر را در خود داشته باشد:

لوگوی کسب‌وکار: لوگوی شما برای افزایش شهرت برند باید در بنر تبلیغاتی حضورداشته باشد، زیرا نشان برند شما محسوب می‌شود. مراقب باشید در استفاده از لوگو آن را به‌اندازه کافی در بنر غالب سازید اما نه آن‌قدر که نسبت به CALL TO ACTION و ارزش پیشنهادی موجود در بنر هم غالب شود.

ارزش پیشنهادی: ارزش پیشنهادی همان مزیتی است که محصولات یا خدمات شما برای دیگران فراهم می‌کنند. این ارزش می‌تواند یک تخفیف ویژه یا هر پیشنهاد جذابی باشد. عبارت‌هایی مثل «50 درصد تخفیف»، «فروش ویژه»، «حراج سال» می‌توانند نمونه‌هایی از این ارزش پیشنهادی شما باشند. ارزش پیشنهادی باید بیشترین فضا را در بنر شما به خود اختصاص دهد و درواقع اولین چیزی باشد که چشم بیننده را به خود مشغول می‌کند.

دکمه فراخوان (CALL TO ACTION): CTA دکمه یا متنی است که مخاطب را دعوت به انجام یک اقدام می‌کند. عبارت‌هایی مثل کلیک کنید، بیشتر بخوانید، همین‌الان شروع کنید و... ازجمله موارد CALL TO ACTION هستند. این قسمت باید به شکلی واضح و روشن در بنر نمایش داده شود.

بنر خود را ساده طراحی کنید

پیچیده بودن طراحی بنر کمک چندانی به شما نمی‌کند. بنر قرار است تنها یک ثانیه یا شاید کمتر توجه مخاطب را جلب کند. درصورتی‌که طراحی شلوغ و پر از المانی داشته باشد، نمی‌تواند توجه زیادی جلب کند. به همین دلیل باید سادگی را در آن رعایت کنید.

از دکمه‌های مناسب استفاده کنید

بسته به نوع تبلیغات شما، استفاده از دکمه‌های جذاب در بنر می‌تواند نرخ تبدیل آن را افزایش دهد. برای به کار بردن دکمه‌ها بهتر است آن را در قسمت پایین متن بنر و در رنگی متضاد با بنر قرار دهید. همچنین الگوی طراحی خود را در همه بنرها به‌صورت ثابت حفظ کنید.

برای بنر خود کادر در نظر بگیرید

چشم‌های انسان به‌طور طبیعی به سمت محتواهایی که داخل یک کادر قرار دارند، بیشتر توجه می‌کند. ازاین‌رو بهتر است برای بنرهای تبلیغاتی به‌اندازه یک پیکسل، کادر خالی در نظر بگیرید. بنرهای باکیفیت از این استاندارد پیروی می‌کنند.

متن بنر باید خوانا باشد

متن بنر باید به‌راحتی به چشم آید و به‌سرعت خوانده شود. اگر متن بنر شما خوانده نشود، اصلاً هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. لازم است بین اندازه فونت تیترها و بدنه متن بنر تفاوت وجود داشته باشد تا بهتر خوانده شوند. همچنین متن شما نباید بیشتر از چهار خط را اشغال کند. مراقب باشید از فونت‌های شکسته و غیرمرسوم استفاده نکنید، همچنین فونت‌های خیلی نازک یا خیلی بزرگ و اندازه فونت کوچک‌تر از 10 استفاده نکنید؛ چنین فونت‌هایی ظاهر بنر شما را از حالت استاندارد خارج کرده و نمی‌توانند توجه چندانی جلب کنند.

از بنرهای تبلیغاتی متحرک استفاده کنید

بنرهای تبلیغاتی متحرک معمولاً بهتر از بنرهای ثابت مؤثر هستند، به‌شرط آنکه به‌درستی طراحی‌شده باشند؛ زیرا بنر متحرک می‌تواند حواس مخاطب را از پیام اصلی تبلیغات پرت کند. در طراحی انیمیشن باید مراقب باشید زمان آن بیشتر از 15 ثانیه نباشد. در این مدت انیمیشن شما نباید بیشتر از سه فریم عوض کند و در فریم آخر لازم است یک CALL TO ACTION قرار دهید.


خدمات وب24: طراحی سایت شرکتی با کدنویسی اختصاصی


بنر خود را مشابه سایت میزبان طراحی کنید

اگر بنر شما مشابه و متناسب با محتوا و طراحی بصری سایت میزبان باشد، بیشتر می‌تواند اعتماد مخاطبان آن را جلب کند. بااین‌حال نباید بنر خود را کاملاً مطابق سایت میزبان طراحی کنید، زیرا بهتر است بنر شما کمی متمایز باشد تا به چشم بیاید.

بنر شما باید با برند شما مطابقت داشته باشد

بنر شما قرار است به یک صفحه فرود از سایتتان لینک بدهد و کاربران را به سایت هدایت کند. به‌نوعی می‌توانید آن را یک دروازه برای سایت خودتان در نظر بگیرید؛ این دروازه باید با کلیت طراحی سایت شما و برندتان مطابقت داشته باشد. اگر طراحی بنر با برند شما یکسان نباشد، کاربران را دچار نوعی سردرگمی می‌کند.

از تصاویر خوب استفاده کنید (زمانیکه به تصاویر نیاز دارید)

گرافیک‌ها و تصاویر مرتبط انتخاب کنید که پیام شما را بهبود بخشند و به طور مستقیم مرتبط با محصول شما باشد. در اینجا از مفاهیم خلاصه استفاده نکنید. به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست از تصاویر در تبلیغات بنری خود استفاده کنید. کپی Killer و تایپوگرافی می‌تواند به همان اندازه، نتایج مؤثر ایجاد کند. 

انتخاب رنگ‌های مناسب

هر رنگی یک ارتباط متفاوتی ایجاد می‌کند و مهم است که در نظر بگیرید چه نوعی از احساسات را می‌خواهید به مخاطبان خود القا کنید. رنگ اولین موردی است که توجه کاربر را در تبلیغات بنری جلب می‌کند. مطمئن شوید که در هنگام انتخاب رنگ مخاطب هدف خود را بررسی کرده‌اید. 

اندازه فایل‌های خود را کوچک بگیرید

برای اندازه فایل‌ها اندازه کوچک زیر 150 kb با توجه به Google Adwords در نظر بگیرید. به این دلیل که تبلیغات نیاز دارند سریع‌تر بر روی یک صفحه بارگذاری شوند تا بازدیدکننده از آن‌ها رد نشود. 

از فرمت‌های فایل مناسب استفاده کنید

فایل‌های JPG، PNG، GIF یا HTML5 برای ارائه کار خود استفاده کنید. طراح شما به طور معمول در Adobe Illustrator یا فتوشاپ برای ارائه فایل‌های JPG، PNG، GIF و یا در گوگل Web Designer یا Adobe Animate برای فایل‌های HTML5 کار خواهد کرد. به یاد داشته باشید تبلیغات فلش تقریبا از دور خارج شده به طوریکه برای این‌ها فرمت‌های فایل تصاویر دیگر انتخاب می‌شود.


معرفی خدمات وب24: طراحی سایت حرفه ای با توجه به سلیقه شما


نقش رسانه در تبلیغات بنری؛ تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید

رسانه‌ای که برای تبلیغات بنری خود انتخاب می‌کنید، اهمیت زیادی دارد، زیرا قرار است مخاطبان آن‌ها را به سایتتان هدایت کنید. شما باید در قدم اول مخاطب هدف خود را شناسایی کرده و بدانید در چه سایت‌هایی بیشتر حضور دارند. انجام تبلیغات در چنین سایت‌هایی بازده بیشتری برای شما خواهد داشت. همچنین در این سایت‌ها می‌توانید تبلیغات بنری تخصصی انجام دهید.
نکته دیگری که باید مدنظر داشته باشید، پربازدید بودن سایت میزبان تبلیغات است. هر چقدر سایت میزبان مخاطب بیشتری داشته باشد، احتمال جلب مشتری برای سایت شما هم بیشتر خواهد شد. درواقع اثرگذاری تبلیغات بنری شما به پربازدید بودن سایت میزبان وابسته است. البته باید توجه داشته باشید، هزینه تبلیغات در سایت‌های پربازدید هم بیشتر از دیگر سایت‌ها است.

جمع‌بندی
تبلیغات بنری یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای انجام تبلیغات در فضای اینترنت است. درعین‌حال این روش از پربازدیدی‌ترین انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال است. برای انجام تبلیغات بنری لازم است بنری جذاب طراحی کنید که نشانه برند شما باشد و بتواند مخاطبان سایت میزبان را به سایت شما جذب کند. این بنرها باید بتوانند توجه هر مخاطبی را جلب کنند.

در اینجا برخی راهنمایی‌ها را برای طراحی تبلیغات بنری ذکر کردیم؛ اما باید به نکات بسیار دیگری توجه کنید تا یک تبلیغات بنری پربازده داشته باشید. اگر یک طراح حرفه‌ای نیستید و یا مشغله کاری زیادی دارید یک طراح خوش‌ذوق و خلاق برای طراحی تبلیغات پربازده و کیلیک‌پذیر انتخاب کنید. امیدواریم با موارد فوق تبلیغات بنری مؤثری را طراحی کنید، تیم آموزش و تولید محتوای وب24 مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما عزیزان است.

همچنین بخوانید
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفهوم بنچ مارک و نحوه بنچ مارکینگ و مزایای الگو برداری از دیگران آشنا خواهیم کرد.
در این مقاله از سایت وب24 شما را با مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد.
بازاریابی برونگرا چیست و چه مزایایی دارد؟ مفهوم بازاریابی برونگرا را در این مطلب از سایت وب24 بخوانید.
CRM چیست و چه کاربردی دارد؟ مفهوم و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط مشتری سی آر ام را در وب 24 بخوانید.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
شیما مساعد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1402

ممنون از اطلاعات کاملتون 🙏❤️ من یه رپورتاژ خوندم نوشته بود بنرها میتونن باعث افزایش تعامل مشتری هم بشن، توی اقتصاد آفرین نوشته بود دقیق نمیدونم منظورش چیه و یه بنر چطور میتونه تعامل ایجاد کنه. ممنون میشم اگر کمی راهنمایی کنید 🙏❤️

Ali Ghaem Maghami
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1396

سلام، مثل همیشه عالی و کاربردی بود، بنا به تجربه بنده، بنر را می بایست بسیار خلوت و جذاب طراحی کرد، برخی از بنرها مملو از متون بوده و تبلیغ دهنده می خواهد از پیکسل به پیکسل فضای خود استفاده کند در صورتیکه ما بصورت میانگین 3 تا 5 ثانیه زمان طلایی برای جذب مخاطب را داریم و می بایست در یک کادر خلوت و ساده تاثیرگذارترین کلمات را به کاربر خود انتقال دهیم، تغییر فریم بنرها نباید با سرعت زیاد یا چشمک زن انجام شود و به چشم کاربر می بایست احترام بگذاریم، اگر یک کمپین تبلیغاتی در سایت های مختلف داریم بهتر است که در تمامی سایت ها از یک بنر مشترک و با استفاده از رنگ سازمانی خود طراحی کنیم.